Jaa eli se 51 e näkyy tullille eli vaikka maksan 71 dollaria hobbykingille niin he poistavat siitäsen 20 dollaria postikuluja jolloin tuote ei mene alv:n yli?
-Jos näin täytyy laittaa heti tilaukseen ja miettii viellä sitä laturia.
Äsken hain e-revon muuten postista ja laitoin vakio akun lataukseen ja nyt kummastelen autoa. Jouset oli todella löysät ja huomasin että niitä voi säätää joten niitä jo edin kiristää sen verran, ettei auto niiaa omasta painostaan. Mitä kaikkea kannattaa säätää?
Paljon ihan perus vinkkejä tarvitaan, tajusin olevani aivan pihalla näistä asioista nyt kun näin auton ja ohjaimen, ohjaimessakin on jotain ylimääräsiä säätö vipuja sun muuta no sen tajusin että ohjaimessa on 2 erillistä kanavaa. ja ilmeisesti hieno säätö kääntämiseen ja kaasuun? mites toi ratas kun tuli mukana onko se vaikeaa laittaa paikalleen? vai pärjäänkö ilmankin sitä? ajan nyt vakio akulla ja sitten kun saan niin rinnan 2s lipoilla. onks jotain säätöjä tai asioita joita autoon kannattaa/kuuluu tehdä ennen kuin lähtee ajamaan, muutakuin että laittaa antennin siihen muoviputkiloon joka tuli mukana?
Pitäiskö renkaita vanteita kiristää kun heiluvat jonkin verran sivuttais suunnassa?
Tätä on pitänyt kysyä, miten autolla on tarkoitus jarruttaa? kaasupois vain? hajoaako vaihteistö/moottori, jos pistää peruutusta vauhdissa?
-Perhanan hyväpito renkaissa pysyy lakatulla puupinnalla melkein 90 asteen kulmassa :S
ps. Tiedän, että mukana tuli ohjekirja, mutta itsellä ei englanti suttaannu niin hyvin, ettäkö ymmärtäisin edes 30% tekstistä, varsinkin kun ohjekirja sisältää paljon sanoja joita ei ole koskaan edes kuullut.