Olisikin lentänyt pusikkoon,niin laskeutuminen olisi ollut pehmeämpi , mutta nyt pyöri n 30 metriä asfaltilla , välillä 2 metrin korkeudessa pomppien.
Se ripustus hajosi, 3 vannetta murtui, etukoritolpat poikki ja sen myötä itse kyhäämäni kallistuksen vaimennin, ja GBS mokkula sai vähän kolhuja ( naarmuja ), vaikka oli korin sisällä, kun kori lähti osittain irti..
Kori nyt sitten enempi ja vähempi naarmuilla, mutta muuten ehjä...paitsi takaspoileri hajosi atomeiksi ( Chervolet Camaro )
Olen noiden nopeuksien kanssa leikkinyt monella eri autolla..ja hajottanutkin niitä
, mutta tämä oli ensimmäinen joka lähti oikeasti lentoon, niinkuin lentokone, sai ilmaa jostain alleen..yleensä ne nostaa nokan ylös ja siitä ympäri..
Nopari on Vortex R8 + vakio moottori + 4 S -lipo , välitys vakio, sillä setin mukana tulevalla isommalla pinionilla + 1/10 renkaat/vanteet. Nopeutta olisi saanut lisääkin, ellei olisi muuttunut lentokoneeksi. Netistä olen löytänyt videon , missä Rallylla on mitattu 123 km / h. Kori oli hyvin kiilamaiseksi muokattu vanha Quattro Audin kori.
Aika hyvin toi vakio kone kestää 4 s lipoja, yhden koneen olen sulattanut, mutta sitten laitoin puhaltimen moottorille, ja lämmöt pysyy n. 80 c