Kävi juuri sillä tavalla, että auto lakkasi liikkumasta ja veti renkaat vasempaan reunaan.
Otin kopan pois ja dadaa. Xl-2.5 noparista nousee pieni savu.
Eikun akkua repimään irti.
Huomasin että ohjauservo on aivan tulikuuma kanssa, joten vastari kotelo auki ja servon piuha irti.
noparin kansi auki sitten kokeilemaan akulla. (se neliskummallinen komponentti konkan vieressä lämpiää) ja valot vilkkuu mutta ei tapahdu mitään-> servon (2080) piuha kiinni niin johan rupes saman tien käry nousemaan. Ei kun piuhat irti ja uusi kokeilu ilman servoa... ei lämpöä.
Servo ilmeisesti sähköpuolelta palanut... on myös jäykkä ettei saa käännettyä.
Nyt mietityttää, että meniköhän toin noparikin sököksi, kun ei ilman servoa pyöritä moottoria?
Mites olette saanut näitä takuuseen?
Auto on nyt kuukauden ollut käytössä ja ehkä 30 akullista ajettu.
Akkuna oli siis tuo perus 7.2v nimh
edit: Mailia lähetetty ostopaikkaan. Katsotaan mitä vastaavat
edit: Pyysivät noparin ja servon lähettämään ja parin viikon päästä oli postissa paketti jossa oli uusi servo ja nopari. Hienoa toimintaa myyjäliikkeeltä. (avasin servon ja piirilevy oli palanut aivan mustaksi)