Itse olisin hyvin kiinnostunut tästä autosta, joten kysyn pari kysymystä. Mitkä osat menee autossa helpoiten rikki? Iskarit on tässä lukemani perusteella aika huonot. Pysyykö niissä edes öljyt sisässä? Minkä koon vanteet tässä tulee? Kori on maalaamaton? Millainen kiinnitys tuolla akkukotelolla on, jos itse tekisi tai ostaisi paremman kun tuo on niin pieni leveydeltään, ja isompikin mahtuisi (vai?) eikä tarvitsisi porata toisia reikiä jos laittaisi uuden kotelon vakio rei'istä kiinni.
Olisiko tälläset speksit hyvät sähköjen osalta?:
3500kv harjaton
Mamba Max
3s lipo
Auton on yleisesti ottaen todella kestävä, itsellä mennyt etuylätukivarren vantti poikki tai se oli vääntynyt ja oikastessa meni poikki. Ohjaukseen c-palat olen vaihtanut kertaalleen kun oli säröt muovissa.
Vanne on 2.2" ja 12mm hexit läpeensä eli kaikki 10-koon krossi kumit käy.
RTR iskarit on huonot muttei ajokelvottomat, männän c-klipisit pitää uusia niin niistäkin tulee ihan kelvolliset iskarit...päivityslistalle kannattaa laittaa ekana pro-mallin iskarit jotka on erittäin laadukkaat. Valkoiset tai siniset jouset myös ostoslistalle.
Akkukotelon alla on 4 muovipalaa 10 x 10mm vahvuus n.5mm, pala on pohjalevyyn kiinnitetty alapuolelta ja akkukotelo on kiinnitetty sitten näihin paloihin päältä päin. kotelo on helppo modata erikokoiseksi.
Nopariksi ottasin mamba max pron. Miksi haluat ajaa 3s lipolla koska 2s lipollakin kyytiä saa ihan riittävästi ainakin radalla?