Vähän offt:n rajalla, (tod. auto on diy CRT,5-e pitkällä rungolla)mutta:
Samat kallistuksenvakaajat on polttis-crt:ssä, e- mallissa, ja tossa.
Eteenkin näissä pihasuditteluvehkeissä on herkästi paljon painolisää isoissa akuissa ja
orkkisjousitusta pitää ryhdittää. Jouset jo vaihdoin edessä sinisiin, ja takana romulaatikosta mutumalleihin. Kallistuksenvakainten säädöt on ollu kireimmillää mihin menee ja lisää kaipaisi. ->
Pistin vaihtaen 2,0mm paksut kallistuksenvakaimet 2,3mm/T ja 2,5mm/E versioihin.
Ison mallin osapusissa olivat hommatessa.
Kulmaa jyrkensin kylmänä. pihdeillä, ja lyhensin 13mm päistä, alkuperäisten mittaan.
Keinupisteiden säädöt riittävät noille paksuuksille hyvin. Himahypistelyssä tuntu paremmalta.