No tuossa tuli metua poltettua ja neuloja ruuvaamalla saatiin tehaokin pikku hiljaa ulos.
Oliskohan ollut kolmas tankillinen kun auto kulki jo aika hienosti, mutta ei silti "täysillä." Ajoin koko tankillisen putkeen ja tankillisen lopussa auto pompppasi jostain penkereestä ja meni monta kertaa ympäri. Siinä jo kerkesin manaamaan, että nyt on voimansiirto hajalla. Vein auton varastoon ja avasin hieman. Vikana oli, että teräksinen(?) akseli, joka menee renkaan ja tasauspyörästön välillä oli irronnut. Sen korjasin ja sitten uudestaan autoa käyntiin. Auto lähti ihan ok käyntiin ja tehoja oli aivan hirveesti. Auto meni miljoonaa ja tyhjäkäyntikin toimi. Ajoin hieman yli puoli tankillista, kunnes mentiin monta kertaa ympäri ja auto sammui, koska ei saanut metua. Kerkesin jo riemastumaan, että nytkö löytyi huiput. Ilo osoittautui kuitenkin turhaksi, koska sitten en saanut autoa enää kunnolla käyntiin. No kyllä se käyntiin lähti, mutta heti kun hehkun otti irti niin kierrokset laskivat ja auto sammui. Kierrokset olivat hehku kiinni ollessa aivan _hervottomat_ Tulppa on ehjä. Auto saa metua. Lämmötkin olivat tosi kovat.
Mikähän oli vikana?