Servon ratasjärjestys on 1-selitteinen, missään muussa järjestyksessä ei mahu kansi kiinni, ja pyöri.
Jatkan olettaen, ettet ole avanut/koskenut sähköpuoleen servon kansista, johto yhä vesitiivis....
Pestyt rattaat, pestyt akselit.
Katso samalla kohtien 2 ja 3 eli yleisimmin hajoavien rattaitten hampaat.
Saadaksesi kokonaan irti olevan ratasnipun kiinni, suosittelen nostamaan ulostuloakselin rattaineen irti. Katso että nostat suht keskiasennossa.
1. pelkkä keskimmänen akseli koloonsa rungossa. , akseleihin rasvatötöt asentaessa.
2. keskimmäisen akselin pienihampaisin ratas isompi kiekko alapuolella.
tämä siis kontaktoi moottorin rattaan pieneen rinkiin, jos hampaat oli ehjät.
3. isolla hartialla oleva ratas kauimmaksi ulostulosta eli moottorin opäälle, minipitusen akselin kanssa.
, akseleihin rasvatötöt asentaessa.
Tämä siis kontaktoi "1" rattaan pieneen rinkiin, jos hampaat oli ehjät, omalla isollaan.
4. ulostuloakseli-ratas potikan päälle huomioden se pyörintäanturin kolo kuopan pohjalla.
5. keskiakselin päällimmäinen, karkeahampainen ratas, nyt kapea pää edellä.
tämä ottaa kapealla hammastuksellaan ulostuloon ja leveällä kauimmaisen_hartiallisen-kapeaan.
6. paljon vaseliiniä koko ratas-setin kerroksiin, ja ulostulolaakerin molemmille kyljille.
7. jos oli tiiviste, se nyt tasan oikeeseen kohtaan.
8. Kansi päälle, huomioiden akselit jotka menee reikiin kannen sis., ylijäämärasva pois, ruuvit kosketus-kiereälle, ja kannen oikean asetumisen tarkistus silmämääräisesti.
9. minä laitan tässä vaiheessa kytkentään vastariin ja pyörittelen ilmassa muutaman pitkän liikutuksen,
katson että pysähtyy, ja liikkuu järjissään olevan matkan kumpaankin suuntaan.
10. Pintarasva pois, jos teippaat ni se, jos lakkaat, ni se.