Itselläni on pitkään ollut tuollainen GT2 hyllyn koristeena ja eilen yritettiin sitten saada auto vihdoin ensimmäistä kertaa käyntiin.
Lopulta auto saatiin käymään ihan hyvin tyhjää, mutta jostain syystä autoon tuli sellainen ominaisuus, että kun kaasua antoi, niin se jäi ikäänkuin päälle eli tyhjäkäynti nousi todella korkeaksi ja renkaat pyöri kovaa. Jarrusta sai renkaat kyllä pysähtymään, mutta moottori huusi kuin syötävä.
Omituista asiasta tekee kuitenkin se, että kaasari oli kiinni-asennossa, vaikka kone huusi kovilla kierroksilla. Mahtoiko kone siis saada jostain kolosta ilmaa vai miten tuo on mahdollista?
Osaatteko vielä sanoa kuinka monta kierrosta pääneulan pitää olla auki esim. kiinni-asennosta katsottuna ja mikä on oikea säätö tyhjäkäynnin suhteen?
Kova into olisi päästä ajamaan, mutta eka testi ei mahdollistanut sisäänajoa