RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Hanhi - 06.02.07 - klo: 22.01

Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hanhi - 06.02.07 - klo: 22.01
Terve,

Ostin käytettynä Kyosho Inferno TR15 polttiksen. Auto vaikuttaa kaikinpuolin oikein hyvältä, mutta kytkinpalat pitäisi ostaa uudet.

- Mistä kannattaisi uudet kytkinpalat ostaa ja mitä muuta samalla kertaa kannattaa uusia? Uudet palat kannattaa ilmeisesti ostaa alumiiniset?
- Onko autossa kytkimen lisäksi paljon muitakin heikkoja kohtia?
- Missäpäin Pohjanmaata / Etelä-Pohjanmaata on RC-autojen varaosia ja polttoainetta myyviä liikkeitä? Ainakin Kauhajoelta löytyy, mutta löytyykö muualta?

Inferno on ensimmäinen polttikseni, joten kaikki tieto on tervetullutta. :)

Auto samanlainen, kuin tällä sivulla oleva: Linkki (http://www.lsmodel.com/static/lsm/jingshang/car/Kyosho%20Inferno%20TR-15.htm)

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Nicke - 07.02.07 - klo: 00.59
Sulla taitaa olla kyosho 2-palainen kytkin? Jos on, niin se pitää vaihtaa kunnolliseen 3-palaseen. Tosta 2 palasesta menee ämpärimuovipaloilla jatkuvasti palat, ja taas alumiinipaloilla jatkuvasti jousi. Hankit 3-palaisen kytkimen alumiinipaloilla niin ei enää ole ongelmia sen kanssa.

Auto nyt ei varsinaisesti kuulu polttisautojen parhaimmistoon, mutta sillä oppii polttisautojen salat ja huoltamisen. Sinuna en tohon kovinkaan paljon panostaisi, vaan ajaisin moottorin loppuun, ja jos vielä kiinnostaa polttikset niin myisin ja ostaisin paremman.

Diffit ovat heikkoja, mutta vahvistetut rattaat maksavat 70e/diffi joten ne saa jäädä. Ripustukset ovat ihmeen kestävät, eli niihin ei kannata upottaa sen enempää rahaa. Radiot voi ja kannattaa ostaa paremmat, ne voi nimittäin sitten siirtää seuraavaan autoon. Kone on suht tehoton, mutta käyntivarma ja helppo säädettävä.  Onko vastariakkua? Jos on vain teline 4 aa-patterille, niin kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon vastariakku. Myös fail-safe on hyvä ostos.
Ilmanputsarin foameja(myös öljyä), ja tulppia kannattaa ostaa varastoon, niitä kuluu.

Nämä (http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/) sivut kannattaa lukea läpi, löytyy paljon hyödyllistä perustietoa aloittelijalle.

Eli senkus ajat ja pidät hauskaa auton kanssa, eiköhän ne heikot kohdat selviä ajan kanssa :)
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: copter - 07.02.07 - klo: 09.36
Nyt on kyllä pakko sanoa, että nicke89:n vastaus hipoo täydellisyyttä.

Tästä hyvästä laitetaan titteli vaihtoon.. ;)
Otsikko: nicke89
Kirjoitti: ropsan - 07.02.07 - klo: 10.48
Lämmitti vanhan sydäntä kun luki nicke89´n  tekstiä! Oikea tyyli! Kiitos!
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Nicke - 07.02.07 - klo: 13.48
Jahas, kiitos tittelistä  :)
Yritän jatkaa samaan tyyliin :P
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hanhi - 07.02.07 - klo: 14.41
Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Sulla taitaa olla kyosho 2-palainen kytkin?

Kytkin on alkuperäinen 2-palainen muovisilla paloilla.

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Hankit 3-palaisen kytkimen alumiinipaloilla niin ei enää ole ongelmia sen kanssa.

Mistä voisin ostaa sopivan 3 palaisen kytkimen? Minkä merkkinen / mallinen?

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Onko vastariakkua? Jos on vain teline 4 aa-patterille, niin kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon vastariakku. Myös fail-safe on hyvä ostos.

Akkua ei ole, eikä myöskään failsafea.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hount - 07.02.07 - klo: 15.53
Kyosholta löytyy tuohon 2-palainen Vespel-kytkin, tulee halvemmaksi vaihtaa se paikalleen tuohon 2-palaiselle kytkimelle tarkoittettuun vauhtipyörään, kuin vaihtaa koko pakka kolmipalaiseksi. Vespel kytkin kestää pidempään kuin loppuauto.

 - Hount
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Divi - 07.02.07 - klo: 16.15
itellä ainakin ne vespeli palat kului siinä missä vakiotkin... Kaverilla oli dodgeramissa samaa ongelmaa, kunnes tehtiin ite uudet (http://racing.sytes.net/SoCalledPros/pics/9/palat.JPG). Eipä ole enää kuluneet samaan tahtiin, ja jos nyt kuluu niin helppohan nuo on sorvata uudet kun on jo kerran sorvannut :wink:
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Juhanu - 08.02.07 - klo: 07.12
Lainaus käyttäjältä: "Hanhi"
Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Sulla taitaa olla kyosho 2-palainen kytkin?

Kytkin on alkuperäinen 2-palainen muovisilla paloilla.

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Hankit 3-palaisen kytkimen alumiinipaloilla niin ei enää ole ongelmia sen kanssa.

Mistä voisin ostaa sopivan 3 palaisen kytkimen? Minkä merkkinen / mallinen?

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Onko vastariakkua? Jos on vain teline 4 aa-patterille, niin kannattaa ehdottomasti ostaa kunnon vastariakku. Myös fail-safe on hyvä ostos.

Akkua ei ole, eikä myöskään failsafea.


Käykö tuohon 3 palainen kytkin.Muistaakseni siihen pitää vaihtaa myös kytkin kello jos oikein muistan.Mutta en ole varma.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Nicke - 08.02.07 - klo: 14.36
Kolmipalainen käy, myös wanhalla kytkinkellolla, mutta se kannattaa vaihtaa. Alkuperäisessä on nimittäin kyoshon surkea neulalaakeri, maksaa aivan älyttömästi ja kestää pari tankillista. Vaihtaa sen kunnolliseen, mihin sopii normaalit kuulalaakerit.

Eli ihan kyosholiikkeestä tilaat kolmipalaisen kytkimen alumiinipaloilla, ja kytkinkellon mihin sopii normaalit kytkinlaakerit. Vastariakuksi 6v 2/3a kennoista koottu hump pack. Sen saa kiinni orkkis telineeseen joko suoraan nippusiteillä, tai pienellä modaamisella. Sitten tietenkin myös laturi sitä varten.
Laturin valitseminen voi olla hankalaa, koska jos jatkat harrastusta tämän auton jälkeen niin on turha maksaa ensin 40e laturista, mikä kuitenkin pitää päivittää 70e+ laturiin myöhemmin.

Failsafe on kannattava ostos, mieluiten malli mikä ohjelmoidaan nappia painamalla. Potikalla varustetut nimittäin muuttaa ajan kanssa asentoa, eli se ei sitten välttämättä autakkaan kun sitä tarvitsisi.

Mikäs liike kauhajoelta löytyy? En löytänyt sitä googlella..
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Ilmari_S - 08.02.07 - klo: 14.58
Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Kolmipalainen käy, myös wanhalla kytkinkellolla, mutta se kannattaa vaihtaa. Alkuperäisessä on nimittäin kyoshon surkea neulalaakeri, maksaa aivan älyttömästi ja kestää pari tankillista.

Mulla ainakin kesti koko sen ajan toi laakeri kun mulla auto oli.
Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Vastariakuksi 6v 2/3a kennoista koottu hump pack. Sen saa kiinni orkkis telineeseen joko suoraan nippusiteillä, tai pienellä modaamisella. Sitten tietenkin myös laturi sitä varten.

 En oo varma mahtuuko 2/3 hump pack. En oo kyllä kokeillut. Voi olla, että tiedät asian paremmin. Mulla itellä oli sellainen 4-kennoinen vastariakku.

-Illu
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Jazza - 08.02.07 - klo: 14.59
Akvaarioliike viskari kauhajoella myi ainakin ennen rc-tavaraa, mutta en oo ihan varma myykö enää. Kärkkäinen, Ylivieskassa kannattaa myös muistaa.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hanhi - 08.02.07 - klo: 15.26
Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Mikäs liike kauhajoelta löytyy? En löytänyt sitä googlella..

Akvaarioliike Viskari Oy (http://www.viskari.net/)

Lainaus käyttäjältä: "nicke89"
Eli ihan kyosholiikkeestä tilaat kolmipalaisen kytkimen alumiinipaloilla, ja kytkinkellon mihin sopii normaalit kytkinlaakerit.

Atala RC:stä varmaan ainakin löytyy? Onko muita paikkoja, mitkä myyvät Kyoshon varaosia?

Onko tällä vanhemmalla Inferno TR15 paljon teknisesti eroa uudempaan malliin? Käykö samat varaosat?

Uudempi TR15: Linkki (http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=01.31094r)
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Ilmari_S - 08.02.07 - klo: 15.37
Jaa sulla on se vanhempi malli mis on gx-15 -kone. En tiedä onko eroa muuten paljoa. Joo kyosho(kauppa) ja atala rc on käytännössä melkein sama juttu. Kysy sieltä sitten niistä osista jos et saa muualta tietoa, vai asutko kaukanakin lähimmästä atalasta?
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Teme X-2 - 08.02.07 - klo: 17.37
GXR-15 koneessa ainakin on alumiiniset kytkinpalat. Hyvin on jo reilun gallonan kestäny, nyt alkaa se neulalaakeri olla jonkin verran väljä.

En sitten tiedä kävisivätkö suoraan tuohon GX-15 koneeseen.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Juhanu - 08.02.07 - klo: 17.38
Mutta kyllä kannattaa noilla säädöillä alottaa jos on eka polttis.
Mut kytkin kannattaa vaihtaa.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hahamo - 09.02.07 - klo: 08.21
Kytkin kannattaa puhdistaa aika-ajoin niin kestää paremmin niin laakerit kuin palatkin.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: usa-1 - 09.02.07 - klo: 11.09
Btw, viskari on lopettanut jo viimevuoden keväällä rc-tavaran myynnin.Markku myi kauan kyoshoa, sitten vaihtoi hpi:hin,  ilmeisesti täällä niin vähän harrastajia että ei mennyt kaupan. Mutta varastossa on monenmoista osaa jopa vanhoihin kyoshon autoihin  :wink: Voi ehkä jokunen kytkinkin löytyä. Mistäspäin pohjanmaata olet? Sori OT.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Juhanu - 09.02.07 - klo: 14.16
Lainaus käyttäjältä: "Hahamo"
Kytkin kannattaa puhdistaa aika-ajoin niin kestää paremmin niin laakerit kuin palatkin.


Kytkin kannattaa puhdistaa.Siellä on kaikenlaista pikku #askaa.
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hanhi - 13.02.07 - klo: 22.35
Lainaus käyttäjältä: "usa-1"
Btw, viskari on lopettanut jo viimevuoden keväällä rc-tavaran myynnin.Markku myi kauan kyoshoa, sitten vaihtoi hpi:hin,  ilmeisesti täällä niin vähän harrastajia että ei mennyt kaupan. Mutta varastossa on monenmoista osaa jopa vanhoihin kyoshon autoihin  :wink: Voi ehkä jokunen kytkinkin löytyä. Mistäspäin pohjanmaata olet? Sori OT.


Asun Kurikassa ja eipä taida RC-harrastus nykyään täälläpäin  hirveän suosittua olla. Myykö Viskari nykyään edes polttoainetta?

Onko tietoa polttoainetta ja varaosia myyvistä liikkeistä Pohjanmaan / Etelä-Pohjanmaan alueella?
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Hahamo - 14.02.07 - klo: 09.48
Moi tuli tossa pari viikkoa sitten aukastua kytkin ja nyt tuli uudet palat ja ei piru muista että miten päin ne tuli sinne :D. APUVA!!!
Otsikko: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: usa-1 - 09.03.07 - klo: 16.34
Lainaus
Asun Kurikassa ja eipä taida RC-harrastus nykyään täälläpäin hirveän suosittua olla. Myykö Viskari nykyään edes polttoainetta?

Onko tietoa polttoainetta ja varaosia myyvistä liikkeistä Pohjanmaan / Etelä-Pohjanmaan alueella?


On siellä varmaan vielä muutama pönikkä. Lisää ei kuitenkaan meinaa tilata. Siellä on sitä 25% sidewinderiä.. En tiedä, itse enimmäkseen tilailen netin kautta. Tuu kesällä tänne kauhajoelle montulle ajeleen  :wink:
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sukkula - 21.05.07 - klo: 14.23
Päätin sitte silottaa rattaat kytkinkellosta ja siitä "mikälie" pinionista siitä vierestä...  Nyt pitäs uudet molemmat saada uudet, samanlaisia en taho ja nuo Kyöstin varaosatki maksaa maltaita. Miltä muulta valmistajalta mahtaa vastaavat osat saada? Ja onko jotain mitä hankittaessa kannattaa huomioida?

On muuten kumma miten tuo kytkinkellossa oleva metallirataskin silottuu muovisen rattaan kans...
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sami L - 21.05.07 - klo: 14.30
mikälie = spurri (spur gear) = pääratas

Se vakio kytkinkello on jotain mitälie tinaa, eikä vastaa kestävyydeltään kunnon teräskelloja, joita ns. kunnon autoissa käytetään.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sukkula - 26.11.07 - klo: 14.27
Nostetaas tämäki ylemmäs...

Jäi tuo auto tuonne maalle ja olis tarkotus hakia uuet pyörän laakerit joka nurkkaan. Osaako joku kertoa minkä kokoset ne on, ja onko jotain erikois vaatimuksia?
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: mkuu - 26.11.07 - klo: 15.57
Nostetaas tämäki ylemmäs...

Jäi tuo auto tuonne maalle ja olis tarkotus hakia uuet pyörän laakerit joka nurkkaan. Osaako joku kertoa minkä kokoset ne on, ja onko jotain erikois vaatimuksia?
koko on 5x10x4  kumisuojattu on varmaan paras vaihtoehto.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sukkula - 26.11.07 - klo: 16.41
kiitoksia mkuu:lle

Vielä heräs noista kytkinpaloista yms. kysymys ku niitä taas kerran kahtelin (viimeks sorruin heikkoihin).

Kytkimenä mielessä KC45(komposiittimateriaali). Hintahan tuolla kc45:lla on noin 3x vakioon verrattuna, ilmeisesti riittävän kestävä

Sitten vielä:
-pääratas TR41-39/42, eli vakio
-kytkinkello SD54

Kommentteja noista?


Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: TheArska - 26.11.07 - klo: 20.48
Itse aikoinaan vaihdoin alumiinisen tilalle komposiittisen joka on huomattavasti kevyempi, joten se on herkempi ja ottaa kiinni hieman korkeammilla kierroksilla, eli auto lähtee paikaltaan paljon paremmin..(kevennin itse vielä lisää sitä komposiittista, mutta esim. hpi:lta saa sellaisen kapean ja kevyen, missä on lisäksi kolmet kiinnitys reijät, joten sitä voi myös hieman säätää)
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: miksalo - 27.11.07 - klo: 09.00
helpoin parannus osa tuohon autoon löytyy toisesta merkistä.
eli myy kyöstisi jollekin merkki fanaatikolle ja osta parempi vastaava auto.
näin ei tarvitse joka osaa vaihtaa parempaan/ketävämpään :mrgreen:
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sukkula - 27.11.07 - klo: 14.44
helpoin parannus osa tuohon autoon löytyy toisesta merkistä.
eli myy kyöstisi jollekin merkki fanaatikolle ja osta parempi vastaava auto.
näin ei tarvitse joka osaa vaihtaa parempaan/ketävämpään :mrgreen:

Kohtuullisen hyvä idea, mutta tuoha vaatii aikamoisia lisäinvestointeja. Ja jos vaihtaisin niin mielessä olis sitte ihan 1:8 buggy. Mitähän tuommosesta vähän käytetystä vois saada?

Vois nyt kuitenkin aluks korjata tuon...
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: TheArska - 27.11.07 - klo: 15.07
Eipä tosta paljon taida saada, ehkä pääset huntin paremmalle puolelle...ehkä enemmänkin jos osuu oikea ostaja kohdalle..ja 1/8 truggy rulaa, on kuule mukava ajaa..
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Joel P - 27.11.07 - klo: 15.09
Hinta riippuu yleensä monesta asiasta:

-Varaosien määrä
-Auton kunto ulospäin
-Ajomäärä
-Myyjän myynti-innokkuus sekä informointi
-Tarvikkeet (akut, hehku, polttoaine)
-Viriosat/"blingbling"-osat, sekä servot yms. radiot

Eli, jos vaikka myyt autoasi, niin ole innokas myymään, sendi kuvia ja jos on aloittelija, niin neuvo käynnistyksessä ja sellaisissa. Itse en tajunnut aluksi että vastariin kannattaa ostaa akut+laturi, vaan ostin 12x AA paristoja, joka oli huono idea, valaise tästäkin. Hyvä myyjä voi myydä vaikka p**kaa hyvään hintaan :wink: Autosta nyt ei kauheita kannata pyytää, syyn taidat tietääkin. Mutta, jos sinulla on vaikkapa tällainen paketti (hox, täysin esimerkki):

-Kyosho Inferno TR15 auto
-Sähköt sisältyy
-Gallona polttoainetta
-3 gallonaa ajettu, koneeseen uudet sisuskalut mukaan
-Varaosia, parit tukivarret ja spurri
-Hehku, vastaanottimen akku sekä laturit molemmille
-Tulppia sekä iskariöljyä

Hp: 180€ (pientä tinkivaraa)

Sitten kuvia, kaikista tarvikkeista on hyvä ottaa yhteiskuva, josta SELVÄSTI näkyy tarvikkeet. Autosta sisältä kuva josta ottaa selvää kunnon ja kulutusosien mahdolliset vaihtotarpeet. Käytetystä autosta ei kannata pyytää paljon! Ellei ole erikoinen, kuten polttismonsterista tehty sähkömonsteri. Varaosat tuovat hiukan lisähintaa, mutta nekin menettävät arvonsa. Myös mahdollisista toimituskuluista on hyvä mainita, varsinkin jos aikoo laittaa polttoainetta mukaan.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: Sukkula - 29.11.07 - klo: 16.31
täytyy kahtoa tuota myyntiä ens kesänä ku pääsee testaa tuota Jyväskylän uutta rataa ja näkee miten vakavaks homma alakaa etenee.

Voisiko joku vielä kertoa minkä kokoinen kuulalaakeri Kyöstin SD54-kytkinkelloon menee.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: chimairarocks - 29.11.07 - klo: 19.46
kiitoksia mkuu:lle

Vielä heräs noista kytkinpaloista yms. kysymys ku niitä taas kerran kahtelin (viimeks sorruin heikkoihin).

Kytkimenä mielessä KC45(komposiittimateriaali). Hintahan tuolla kc45:lla on noin 3x vakioon verrattuna, ilmeisesti riittävän kestävä

Sitten vielä:
-pääratas TR41-39/42, eli vakio
-kytkinkello SD54

Kommentteja noista?

Juu, kysyin kyoshon komposiittipaloja atalRC:n myjjältä ja sano että kuluvat saman verran kuin vakiot mutta maksavat kolminkertaisen määrän ja EHKÄ pitävät paremmin.

Itse tungin kytkinkellon sisäpinnalle silikonia, ja pakko sanoa että onpahan ihan mahtava. Pitää enemmän kuin tarpeeksi ja sitten kun se ottaa kiinni, niin se kanssa ottaa kiinni eikä meinaa. Ja kuluu erittäin vähän ja on ainakin 100 kertaa halvempi ratkaisu kun aina ostaa uudet palat ja kytkinkellot kun kytkin kuluu "puhki". Ja kuluneillakin paloilla pärjää eikä ne todellakaan kulu niin että sillä jotain merkitystä olis. Ja kaupan päälle vielä se kilisevä äänikin on poissa!

Suosittelen!!
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: ren - 05.04.10 - klo: 10.49
iTELLÄ ON KYOSHON TR15 POLTTIS, OSTIN SEN KÄYTETTYNÄ JA SAIN SIIHEN VARAOSA KIRJAN JOSSA ON RÄJÄYTYS KUVAT KOKO AUTOSTA JA JOKA OSASSA ON TUOTE NUMERO. KUN SOITAN JYVÄSKYLÄN POLTTIS LIIKKEESEEN JA SANON SEN TUOTEKOODIN NIIN NE TILAA SEN OSAN RUOTSISTA. OSAN VOI JOKO NOUTAA LIIKKEESTÄ TAI NE POSTITTAA SEN KOTIIN.
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: CluBBaH - 05.04.10 - klo: 14.46
iTELLÄ ON KYOSHON TR15 POLTTIS, OSTIN SEN KÄYTETTYNÄ JA SAIN SIIHEN VARAOSA KIRJAN JOSSA ON RÄJÄYTYS KUVAT KOKO AUTOSTA JA JOKA OSASSA ON TUOTE NUMERO. KUN SOITAN JYVÄSKYLÄN POLTTIS LIIKKEESEEN JA SANON SEN TUOTEKOODIN NIIN NE TILAA SEN OSAN RUOTSISTA. OSAN VOI JOKO NOUTAA LIIKKEESTÄ TAI NE POSTITTAA SEN KOTIIN.

OKEI!
Otsikko: Vs: Kyosho Inferno TR15 parannusehdotukset ja varaosat
Kirjoitti: glaxxo - 05.04.10 - klo: 18.53
mistä löysit noin kalliit rattaat.itellä maksso 16,50 tosin en ole tarvinut koska täytin diffit silikoniöljyillä ja on kestänyt.ilmanputsari on lähinnä vitsi jolla ei kannata ajaa metriäkkään.