0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jousien ja iskareiden öljyjen jäykkyydet määräytyy aika pitkälti sen mukaan minkälaisessa ajossa autosi on. Pihasudittelussa pärjää hienosti vakiojousilla kun taas radalla kaipaa hieman jäykempiää alustaa.
Aion kyllä tulla nota ajoja katsomaan kunhan kerkeän.Taidan kuitenkin kallistua tuon shark ft:n puolelle koska asso on rakennus sarja.Kyllä periaatteessa se olisi mukava rakentaa mutta tarttis päästä heti ajamaan joten sharkista selviää pelkän korin maalauksella. Ja onhan minulla toinen shark vielä varaosina.
Lainaus käyttäjältä: lolokoklok - 18.11.07 - klo: 20.59Aion kyllä tulla nota ajoja katsomaan kunhan kerkeän.Taidan kuitenkin kallistua tuon shark ft:n puolelle koska asso on rakennus sarja.Kyllä periaatteessa se olisi mukava rakentaa mutta tarttis päästä heti ajamaan joten sharkista selviää pelkän korin maalauksella. Ja onhan minulla toinen shark vielä varaosina.Täh? myydäänkö Sharkin FT valmiiksi kasattuna?On valmiiksi kasattuna ja tuo perus setuppi on todellakin hyvä.Ei se tee autosta sen huonompaa jos se on kasattuna valmiiksi, noita autoja avataan ja säädetään kuitenki kokoajan jopa ajopaikoissa sitä tehdään.Jerzi
Voinkos muuten lyödä mamba maxin nopariks parmaxin 400/4D:lle?
Käykö Sharkin virimoottoriin Quak Procar nopeuden säädin?
Kokeilemallahan ne välitykset selviää, ajopaikan mukaan myös. Jos lämmöt on pikkuajolla jo 65-70 astetta niin pienempää pinjonia kehiin.