RC10.FI

Yleiset => Yleinen keskustelu => Aiheen aloitti: TT EB4 S3 - 07.04.05 - klo: 00.23

Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: TT EB4 S3 - 07.04.05 - klo: 00.23
Mielipiteitä liikkeiden asiakaspalvelusta.
Jos on valittamista myyjän toiminnasta, niin miten pitäisi parantaa toimintaa.
Onko myyjällä oikeus kiukutella asiakkaalle jos hänellä on muuten huono päivä .
Otsikko: Re: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: Hevimies - 07.04.05 - klo: 00.47
Lainaus käyttäjältä: "TT EB4 S3"
Mielipiteitä liikkeiden asiakaspalvelusta.
Jos on valittamista myyjän toiminnasta, niin miten pitäisi parantaa toimintaa.

Pitäisi ehkä reklamoida asiasta sille myyjälle tai hänen esimiehelleen jotta voisivat puuttua epäkohtiin ja parantaa palvelua. :roll: Asiakkaan ei tietenkään pitäisi joutua kärsimään siitä että myyjällä on huono päivä.

P.S. Asiakaspalveluhenkisyys on yhdyssana  :wink:
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: tomppa82 - 07.04.05 - klo: 01.47
Ainaskin eräällä nimeltä mainitsemattomalla Oululaisella yrityksellä kuuluu nolevan huono asiakaspalvelu Nimen kerron YV:llä, koska ko. yritysen nimen mainitseminen tällä foorumilla taita muutaman viime päivän tapahtumien jälkeen olla "hieman" arka asia....
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: hellgren - 07.04.05 - klo: 08.39
------------------
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: SlidSlide - 07.04.05 - klo: 09.08
Omista kokemuksista voin sanoa, että on tullu jostakin liikkeestä huonoo kohtelua ja jostakin hyvää.  Huonoo en mainitse, mutta voin sanoa että www.sabe.fi/hobby tulee loistavaa kohtelua ja tavarat saapuu ajallaan.
Otsikko: Re: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: tux10 - 07.04.05 - klo: 14.44
Kaikista muista liikkeistä myönteisä palautetta, paitsi JR-Hobby:stä!
En rupeä tätä paremmin selostamaan!
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: tomppa82 - 07.04.05 - klo: 14.51
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "tomppa82"
Ainaskin eräällä nimeltä mainitsemattomalla Oululaisella yrityksellä kuuluu nolevan huono asiakaspalvelu Nimen kerron YV:llä, koska ko. yritysen nimen mainitseminen tällä foorumilla taita muutaman viime päivän tapahtumien jälkeen olla "hieman" arka asia....


Näitä nurinoita varten perustettiin omat alueensa.. Ja painottaisin viestissäsi sanaa "kuuluu".. Mutta ole hyvä ja esitä asiallinen kysymyksesi suoraan heille, käyttäen vaikka foorumin uutta osiota (olettaen, että puhut nyt yrityksestä, jolta oma osio täältä nykyisellään löytyy ja haluat todellakin keskustella julkisesti).


En nyt halunnut nurista, vaan ainoastaan vastata kysymykseen ja kuten varmasti huomaat, niin jätin tarkoituksella yriyksen nimen mainitsematta. Mulla ei ole tältä liikkeeltä mitään kysyttävää tai vaikka olisikin, en aio sitä kysyä, ainakaan tällä foorumilla... Ja yritys on juuri se, mitä luulen sinunkin epäilleen minun tarkoittaneen.

PS: Ja paino todellakin sillä sanalla KUULUU. Itsellä ei ole mitään intressejä tilata sieltä mitää, enkä ole aiemminkaan tilannut, joten tuota en voi 100% varmuudella sanoa....
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: TT EB4 S3 - 07.04.05 - klo: 16.37
ok
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: Hevimies - 07.04.05 - klo: 17.23
No voi huoh.. kuolleena syntynyt topic josta ei tule seuraamaan mitään hyvää. Joutaisi lukkoon...  :?
Otsikko: Re: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: anssi - 07.04.05 - klo: 17.43
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: jerzirccar - 07.04.05 - klo: 20.48
HEI pojat tehkää niinkuin minä teen.

Jos kaupassa on todella huonoa palvelua niin ei sinne kertakaikkiaan tarvitse työntää rahat. Joten menen naapuri kauppaan. Kyllä se asiakas tulee takaisin jos on ollut hyvää palvelua ja sopivat hinnat.

PS Minulla on 20vuoden myyjän kokemus joten tiedän miten tärkeää se on olla skarppina kaikille vaikka olis miten huono päivä tahansa. Se on ihan perus edellitys että palvellaan jokaista asianmukaisesti ja jos on huono päivä (tarkoitan todella huono) niin kannattaa miettiä jos vaikkapas vaihtaisi työpaikkaa/ ammattia.
Jerzi
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: Jankka - 08.04.05 - klo: 00.07
On tämä Rc-harrastus mennyt kummalliseksi ,..yksi foorumi lopetetaan kun sitä uhkaillaan erään nimeltä mainitsemattoman yrityksen toimesta ja täällä taitaa sama homma jatkua. Oma mielipiteeni asiaan joka tuntuu olevan kovin tulenarka aihe on että, itsehän he ovat asiakaspalvelullaan ja toimillaan soppansa keittäneet ,joten kritiikki pitäsi kyllä miehekkäästi kestää ja ottaa opiksi, eikä alentua uhkailuun oikeustoimilla. No ,onneksi jokainen äänestää rahoillaan, joten toivotan kyseiselle yritykselle pitkää ikää.
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: JR-Hobby - 13.04.05 - klo: 00.16
On ihan pakko puutua keskusteluun muutamalla sanalla.
 
Ihmetyttää vaikka foorumiin on perustettu omat osiot missä kauppiaille voisi esittää kysymyksiä tai antaa palautetta, niin tämä ei jostain syystä käy.

Jostakin syystä halutaan keskustella asioista "kuuluu" ja annan tietoa YV periaatteella muualla minne se keskustelu kuuluisi, vaikka olisi paikka missä vastapuoli voisi kertoa oman vastineensa tai vastata esitettyihin kysymyksiin.

Meilläkin on varmasti parannettavaa asiakaspalvelussa ja tähän varmasti on varaa myös kaikilla kauppiailla ja kaikilla aloilla. Asiakaspalvelun kehittämiseen voi myös jokainen asiakas vaikuttaa, rakentava palaute on tässä tärkeää.

Kannattaa muistaa että olemme myymälässämme joka päivä tavattavissa, myös puhelimitse, sekä pyrimme vastaamaan emaileihin mikäli mahdollista, joten meihin saa kyllä jokainen halutessaan yhteyden.

Näyttää kuitenkin siltä että jotkut henkilöt kuitenkin vain haluavat huudella puskasta nimettömänä  :lol:

Välillä tuntuu että itse harrastus on unohtunut... olisiko asiaa jos keskityttäisiinkö itse harrastukseen välillä  :D

ps. Olemme myös tavattavissa Model Expossa 22-24.4

Harrastusterveisin
Jussi
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: Paraislainen - 13.04.05 - klo: 16.46
Samaa mieltä....
Otsikko: Jeps
Kirjoitti: markova - 13.04.05 - klo: 19.49
Ettei tule pelkkää negatiivista, niin...
Täytyy todeta, että edellä olevasta liikkeestä ainakin itse olen saanut hyvää palvelua niin itse liikkeessä, kuin e-mailin kauttakin.
Toinen saman paikkakunnan liike sitä vastoin oli hieman mysteeri. Ensimmäisellä kerralla myyjä kertoi kaiken mitä halusinkin kuulla, mutta uudemman kerran toinen myyjä sanoi joko, että "En tiijä, kato paketista.... Jaa-a, oiskohan netissä... en kyllä osaa sanoa... jne naputteli tietokonetta.
Kolme kertaa kävin ja ajattelin että myyjä vaihtus. Sama palvelu joka kerta.
No, ehkä oli uusi työntekijä tai jotain semmoista. Eli kait sitä tulee taas joskus käytyä kiusaamassa myyjää

Mutta kuten edellä on mainittu, jokainen voi kattoa peiliin, niin myyjä kuin asiakaskin... ;) Harrastuksenhan on tarkoitus olla hauskaa

Nimim. "Ei Oulu ole aina p*ska kaupunni" ;)
Otsikko: ASIAKASPALVELU HENKISYYS
Kirjoitti: markova - 13.04.05 - klo: 19.55
En kyllä kirjoittanut "tutti"... hienoa, että joku karsii rumemmat sanat pois  :mrgreen: