RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: KertM5 - 10.05.05 - klo: 21.35

Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: KertM5 - 10.05.05 - klo: 21.35
Moro.
eli voiko pakokäyrä viilata? antaako lisää tehoja vai onko se reikä ihan tarkoituksella näin pieni?  :oops:
auto on HPI NITRO RUSH RTR       T15 koneella
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.elisanet.fi%2Fkert.siret%2Ft15.JPG&hash=22dcab43f23064a779975ad59d4cc7a63e5b8698)
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: hanzu12 - 10.05.05 - klo: 23.00
Miks ei voisi. Paras tulee jos se reikä on just moottrin pako aukon kokoinen. Suuremmaksi ei kannata tehdä muuten on se vaara että vuotaa.
Tuskin tolla kumminkaan mitään suuria teholisäyksiä saadaan.
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: rs tuning - 10.05.05 - klo: 23.20
Samaa mieltä, viilaa äkkiä :wink:
Oikeissa 1/1 siis näkee pahempiaki
eroja ja niissä se on ainaki eduksi
jos viilaa!
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: blenheim - 11.05.05 - klo: 08.35
1:1 autot ovat hieman eriasia moottoripuolelta kuin nämä pikkuautot. Oikeissa autoissa ei tietääkseni ole kaksitahtisia nitrometanolikoneita. Nämä tarvitsevat tietyn vastapaineen toimiakseen, mutta tietääkseni pakoaukon viilaus ei radikaalisti huononna tätä. Älä riko viilatessasi sitä putkea, tulee uuden osan osto eteen tai vanhan paikkaus ;)
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: rs tuning - 11.05.05 - klo: 10.36
Lainaus käyttäjältä: "blenheim"1:1 autot ovat hieman eriasia moottoripuolelta kuin nämä pikkuautot. Oikeissa autoissa ei tietääkseni ole kaksitahtisia nitrometanolikoneita. Nämä tarvitsevat tietyn vastapaineen toimiakseen, mutta tietääkseni pakoaukon viilaus ei radikaalisti huononna tätä. Älä riko viilatessasi sitä putkea, tulee uuden osan osto eteen tai vanhan paikkaus ;)
AIVANKO TOSI :shock:
2-tahtiset hyötyy vielä enemmän viilailusta kuin 4-tahtiset
jos otetaan vaikka mopotkin tähän esimerkkiin mukaan :wink:

Ps. kyllä mopoki metanolilla toimii... Koitin joskus 12vuotta sitte :mrgreen:
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: Mika R - 11.05.05 - klo: 12.01
KertM5, totta hitossa ... dremeliä vaan peliin
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: KertM5 - 11.05.05 - klo: 12.05
selvä.. kiitos    :mrgreen:
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: rs tuning - 11.05.05 - klo: 12.39
Kyllähän niitä on taitavia Koneidenki viilaajia,
mut niihin ei varmaan kannata sekaantua jos
ei oo ylimäärästä rahaa tai konetta tuhlattavaks :wink:
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: Mika R - 11.05.05 - klo: 12.46
No on toi nyt hieman eri asia ja todella helppo modaus pakokäyrään jota kaikki suosittelee. Kalliimmissa käyrissä se on tehty jo valmiiks
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: KertM5 - 11.05.05 - klo: 12.49
joo...  viime viikolla ostetiin kaverin kanssa HPI NITRO RUSH RTR paketit molemille.  ja nyt ajattelin tehdä mun koneelle jotakin että sais vähän enemmän potkua kun kaverin autossa  :lol:
eihän se käyrän modaus hirveesti tehoja tuo, mutta jos sais edes vähän lisää  :oops:  oon kuitenkin vasta aloittelija, eli en uskoltaa lähteä sitä koneetta viilaman
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: rs tuning - 11.05.05 - klo: 13.08
Lainaus käyttäjältä: "KertM5"joo...  viime viikolla ostetiin kaverin kanssa HPI NITRO RUSH RTR paketit molemille.  ja nyt ajattelin tehdä mun koneelle jotakin että sais vähän enemmän potkua kun kaverin autossa  :lol:
eihän se käyrän modaus hirveesti tehoja tuo, mutta jos sais edes vähän lisää  :oops:  oon kuitenkin vasta aloittelija, eli en uskoltaa lähteä sitä koneetta viilaman

Yks mikä vois ehkä vähä auttaa, vaihda vähä parempi
ilmanputsari jos löydät (en tiä minkälainen vakiona) ja
kuulalaakerit niissä ilmeiseti on joka nurkas???

Sit jos putken päässä olevassa pillissä on tarpeeks
paksut seinämät niin sitäki voi vähä porata isommaks,
jos mahdollista. mut älä poista kokonaan :wink:
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: zaku - 13.05.05 - klo: 22.18
:D    lähekkö viivalle :P
Otsikko: T15 pakokäyrän viilaus
Kirjoitti: KertM5 - 13.05.05 - klo: 23.00
joo.. heti kun saan iskarit kuntoon