Mitä suosittelet, oiskohan Hyper 7 TQ RTR hyvä, pärjääkö sillä
pidempääkin?
Pärjää pärjää, minulla kyseinen auto on ja todella asiallinen peli.
Putsasin just auton ja se on lähes uuden veroisessa kunnossa ja nyt puuttuu enään kytkin palat ja laakerit ja jouset ni pääsee ajelee, pitkäst aikaa! :P
Pärjää missä? Kisoissako vai radalla ylipäätänsä?
Lavangossa olen vissiin nähnyt yhden warfusilla (Janne) ja kyllä silläkin mukavasti etenpäin pääsee eli ihan ok kärry. Tiedä sitten onko Jannella hajonnut mitään.. yleensä auton todellinen luonne ja ominaisuudet tulee esille vasta ajan päästä kun sillä on tahkottu ratoja useampi gallona..ja halvemmat tulee sitten loppupeleissä kalliiks. Mutta tämä on toki kiinni käyttäjän tarpeista ja yksi tapa päästä aloittamaan homma (edullisemmin).
Kisoissa ei ole tainnut olla yhtään tietääkseni mutta en ole varma, Hobaoita (Hyper 7) kyllä.
Sanoisin että älä osta ollenkaan jos ei rahaa mitä laittaa ajan myötä kiinni, nää vehkeet tulee kalliimmaks kuin kuvittelet ;-) Siihen ei välttämättä auta edes Hobaon halvat varaosahinnat. Mutta helevetin hauska harrastus kyllä jos a) on vähän hermoja b) sopivasti rahaa c) paljon aikaa.
No yleenssäkkin tuohon budjettiin kaikkein paras bugi RTR.
Ja ajotaidoista ja tyyleistä se on kiinni että kuinka se kestää.
Radalla en ole varsinaisesti päässyt vielä tuota rääkkäämään.
Hobao laatua! :wink:
Salossa tommonen Hyper7 RTR taisi korkeimmalla olla 1/2 finaalissa. Ja siihenkin matka katkesi noususijalta moottorin sammumiseen.
Kunhan vaihtaa C-palat 20 tai 22 asteisiksi (taitaa tulla TQ:ssa mukana)
ja vaihtaa CNC ohjauspalat paikalleen (Edit: tulee näköjään TQ:ssa nämäkin). niin kestävyys on samaa luokkaa Hyper7 Pron kanssa. Sama setuppi ja hyvä kuski niin ihan sama onko RTR vaiko Pro alla, mutta vähän se antaa mielenrauhaa kun voi runtata hypyt ja röykyt huolettomammin kun CNC iskaritornit ja CNC saranatappien pidikkeet ja CNC rungonjäykistimet (tulee kaikki DTQ:ssa)
Mutta ihan normaalia ajoa ja renkailleen laskeutumista tuo RTR kestää takuulla, mutta äärimmäisissä tilanteissa ja isoissa kolareissa DTQ:n osavalikoima saattaa pelastaa keskeyttämiseltä.
Ainiin, ettei tule sotaa, niin kuski ja moottori ovat ainoat mitkä ratkaisevat, (moottorikin suurimmaksi osaksi sillä, että pysyykö käynnissä.
Vaikka olisi autot vaihdettu kisoissa käänteisessä järjestyksessä... voittajalle häviäjän auto jne. niin sijoitukset eivät olisi paljoa muuttuneet, mikäli olisi ollut aikaa vaihtaa setupit mieleisekseen.
- Hount