No niin, löytyikin Traxxasin sivulta "kunnolla" rakennettu sähkörevo...
Muutamat kuvat....
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.traxxas.com%2Fproducts%2Fnews%2Fimgs%2Fmadness05_cronin04.jpg&hash=3cc6a068edbab6fe878f2d8d7f4171c089751358)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.traxxas.com%2Fproducts%2Fnews%2Fimgs%2Fmadness05_cronin01.jpg&hash=5f46d4f536e202f4ff38347611843e5ba4769f79)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.traxxas.com%2Fproducts%2Fnews%2Fimgs%2Fmadness05_cronin02.jpg&hash=34302712cd5b907ff1f04277795147bf0c27ec06)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.traxxas.com%2Fproducts%2Fnews%2Fimgs%2Fmadness05_cronin03.jpg&hash=c8b25a8f5e6ee26e3ac329d3984d7c415f854145)
Toivottavasti "rakennus sarja" tulee myyntiinkin. :wink:
Toihan on siistin näkönen :wink:
Siisti on! On varmaan nähty vaivaa ton rakentamiseen :mrgreen:
Aika hieno :shock: Mikä mosa tossa on? LiPot? Akku näyttäis siltä... Onkohan tosta videoo Edit: tarkasti kun katto niin huomas että akun alla taitaa lukee kokam... Siis lipot.
Tiedättekö yhtään milloin tulee myyntiin? :roll:
Ja mikä ois hinta?
Tuo on jonkun oma modaus,ei liene sähkö-Revoa tulossa ainakaan lähiaikoina.
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"Tuo on jonkun oma modaus,ei liene sähkö-Revoa tulossa ainakaan lähiaikoina.
Jaa a, tiedä sitten, auto on kait saman "porukan" tekele kuin Gorilla E-Maxx (Joten ei mitenkään mahdottomuus etteikö kohta myynnissä olisi).
No niin, nyt sitä muunnoskittiä saa (Tosin varastossa ei vielä) G2R Revo Conversion (http://2coolrc.com/detail.aspx?ID=700)
Gorillamaxx R/C
Coming Soon! G2R X-Brace Chassis Kit - Electric conversion for Traxxas Revo TM Features - CNC machined 6061 T6 aluminum in a natural finish Over 1" wheelbase extension* Low-center gravity chassis design Ultra-light weight EVX mounting post provided Connects to front and rear RevoTMsuspension assemblies Uses E-maxxTM Transmission and electronics Compatible with our G1 single speed conversion and G3 motor mount Carbon fiber version will be available later in 2006 Kit will include - X-braces Upper plates (4 total) 16 cell lower plate with blue foam cell pads G3-XL 1" wide Velcro straps (coming soon) Front and rear skid cover plates Required fasteners and spacers Decals and instructions Price: TBD Note: Prototype images shown with optional carbon battery straps. Kit requires custom solid center drive shafts (sold separately) Not recommended for first time builders.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2F2coolrc.com%2Fimages%2Fg2006-chr-al-2.jpg&hash=fcd88d2e73f547afcfaab75407ec6f168c4fa1d6)
Lisää kuvia ja varmaankin hyvin jo saatavilla:
http://www.2coolrc.com/detail.aspx?ID=700
aika päheen näkönen vempele, hyvä vaihtoehto niille jotka ei halua sekaantua nitron kans.
Jep paitsi et tulee melko kalliiks jos ostaa ensi Revon ja nakkaa
koneen olanyli ja hommaa ton sähkökonversiosarjan :shock:
Eihän toi ole pahan hintainenkaan :shock: Tahtoo E-revon 8) 8) 8)
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Eihän toi ole pahan hintainenkaan :shock: Tahtoo E-revon 8) 8) 8)
Jaa että halpa vai???
-Revo (suomessa) n. 600euroa
-Conversion kitti 275usd+postikulut= n.250e
YHTEENSÄ n. 850e!!! :shock:
Edit:
JA SIIHEN VIELÄ SÄHKÖLAITTEET PÄÄLLE! :shock:
Rs tuning , älä ny hikoo. :lol:
Eli kyl siit varmaa joku yli 1000€ paukku tulee. (toki vanhat osat voi myydä mut ei niistä varmaa iha älyttömästi saa.
Kyllä hikoon ku ajattelen et joku "pilaa" hyvän polttiksen
ja vielä tommosilla hinnoilla, aivan älytöntä :shock: :wink:
Joo, ei koko autoa kannata tuota verten ostaa, vaan pelkästään nuo etu ja takapäähän tarvittavat Revon osat.....
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"Joo, ei koko autoa kannata tuota verten ostaa, vaan pelkästään nuo etu ja takapäähän tarvittavat Revon osat.....
Ja kun kerran poppoo on noissa kevennys talkoissa pistäneet niitä osia vaihtoon, luulisi niitä voorumilaisiltakin
irtoavan sopivasti.. heh
Kyllä tuollainen sähkörevo olis siisti, kunnon harjaton kiinni ja isot lipot niin a' vot..
Eikä tarttis kikkailla nitron kanssa, tuskin tarvitsisi pahemmin edes tinkiä suorituskyvystä 8)
Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?
Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...
Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.
Oi hoke kyllä kuule on eriasia ladata akku ja laittaa autoon kiinni ja mennä ajelemaan , kuin nestemäisillä aineilla läträily ja säätely jne...
Ei herneitä mutta kerroin vain ALOITTELIAN näkökulman , en tosin väitä että nitrot olis vaikeita.. :wink:
onk kyllä komee.
Mitä jääkiekkoa olisi sellainen että heilutellaan vaan mailaa ja tulee maali?
Mikä harrastus RC oisi jos ei tavitsisi tehdä muuta kuin ladata akut/tankata ja sitten sillä voisi ajaa eikä ikinä tarvitse tehdä muuta :roll: :| ??
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?
Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...
Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.
Noo, eihän se nitron tankkaaminen tms. ole sen kummempaa kikkailua kuin 1/1 auton tankkaaminen, mutta ainakin itsellä tälleen kerrostalossa kahden erittäin vilkkaan lapsen + vaimokkeen kanssa asuessa tuollaisen nitroauton säilytys ja puhdistus on hankalahkoa, toki myös sen nitrovaraston säilyttäminen kotona.
Juu juu, pistän nitrot piiloon siten että lapset ei niihin pääse käsiksi, mutta aina välillä tulee mieleen se "entä jos" tilanne.
Omakoti/rivitalo + autotalli/harrastustila/ulkovarasto olisi hyvä yhdistelmä. :wink:
Lainaus käyttäjältä: "Speeder"Oi hoke kyllä kuule on eriasia ladata akku ja laittaa autoon kiinni ja mennä ajelemaan , kuin nestemäisillä aineilla läträily ja säätely jne...
Ei herneitä mutta kerroin vain ALOITTELIAN näkökulman , en tosin väitä että nitrot olis vaikeita.. :wink:
Tolla oi Hoke kyllä KUULE tyylillä vastaamalla saatat jopa saada sen aikaiseksi että nuuskaan yhden pavun nenääni...
Minä KYSYIN yksinkertaisen kysymyksen että miksi.
En kaipaa siihen yhtään tuollaista lapsellista asennetta.
at antoi fiksun vastauksen... Kiitos siitä.
Mutta hainkin juuri tätä aloittelijan tai toisen tietämättömän kommenttia nitron kanssa läträämisestä tai vastaavasta.
Hain siis vastausta siihen että mistä on saatu sellainen kuva että tarvii yhtään sen enempää läträtä kuin isoakaan autoa tankatessa.
Tai moniko nuorempi ajelee sähkömopolla?
Onko niiden kanssa hirveää bensan kanssa läträilyä?
EDIT: poistettu , sillä muutin mieleni ja tiedän ettei tästä olisi seurannut hyvää.. :lol:
Voi Speeder kyllä kuule sun vastaus tyylis oli todella lapsellinen.
Kuten sanoin... Minä kysyin asiasta... Sen sentään edes joku ymmärsi toisin kuin sinä.
Kertokaas mulle mitä tarkotatte nitron kanssa kikkailulla?
Moni höpisee aina sähkön puolesta koska silloin ei tarvitse lotrata nitron kanssa...
Öööh... no moniko ajaa sitten 1:1 sähköautolla?
Ihmettelen vaan kun ei se oo yhtään sen kummempaa lotrausta kuin auton tankkaaminen.
____________________________________________________________
Oon hoken kanssa Lähes samaa mieltä
Minulle ja veljelle (JK Power) on ehdoton valinta off-road auton käyttövoimaksi nitrometanoli, syystä että:
- parhaat ajoreissut ovat olleet esim. Oripäässä käytössä olevalla hiekkamontulla, aivan sikahauskaa. Sinne ei olisi järkeä tai tolkkua lähteä repullinen täynnä akkuja, koska ajoreissut ovat olleet siinä 2-3 tunnin luokkaa pelkkää ajoa.
- hirvittää sellaiseen akkumäärään panostaminen, saati niitten huoltaminen. Voi laturi/purkulaite parkaa. :cry:
- nitrossa on sitä jotain, joka saa päät kääntymään ja kysyvät kysymään.
Nää ny on näitä ikuisuuskysymyksiä, mutta tää on mun näkökulma. Itse olen onnellinen oman autotalli/harrastustilan omistaja, joten lapsiturvallisuus ei ole ongelma.
Ai eikös tämä ollutkaan E-revo aihe? Aikuiset ihmiset (ainakin osa) kinaa mielipiteistä.. huoh.
:lol:
Et siis sinäkään näköjään ymmärtänyt...
Ei tässä nyt mitään mielipidettä kysytty tai niistä kinailtu...
Kysyin että mistä tuo käsitys on tullut että nitronkanssa pitää läträtä on tullut.
Eihän se ole sen kummempaa kuin mikään muukaan nesteen kaataminen.
Kaipasin tähän vastausta että miksi näin negatiivinen asenne tuota vastaan on?
En puhu kummankaan puolesta enempää tai vähempää.
Itse tulen toimeen molempien kanssa erittäin hyvin.
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Sinne ei olisi järkeä tai tolkkua lähteä repullinen täynnä akkuja, koska ajoreissut ovat olleet siinä 2-3 tunnin luokkaa pelkkää ajoa.
- hirvittää sellaiseen akkumäärään panostaminen, saati niitten huoltaminen. Voi laturi/purkulaite parkaa. :cry:
Sinäpä sen polttis koneen parhaat puolet sanoit,voi ajaa niin kauan ku tykkää kunhan vaan tankkaa välissä,sähkiksellä ajaa 10-20min akulla ja sit taas latausta..Vaikka olis lipot,ni nekin lataa yli tunnin aina ja on kalliita/helposti hajoavia.
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Sinne ei olisi järkeä tai tolkkua lähteä repullinen täynnä akkuja, koska ajoreissut ovat olleet siinä 2-3 tunnin luokkaa pelkkää ajoa.
- hirvittää sellaiseen akkumäärään panostaminen, saati niitten huoltaminen. Voi laturi/purkulaite parkaa. :cry:
Sinäpä sen polttis koneen parhaat puolet sanoit,voi ajaa niin kauan ku tykkää kunhan vaan tankkaa välissä,sähkiksellä ajaa 10-20min akulla ja sit taas latausta..Vaikka olis lipot,ni nekin lataa yli tunnin aina ja on kalliita/helposti hajoavia.
Pakko laittaa vaikka on hiukka kyllä OT:a
Sähkis:
-akkuja (monta kiloa)
-laturi tai kaks
-virtalähde
-purkulevy yms.
polttis:
-polttoaine kanisteri (gallona tai pienempi)
-tankkauspullo
-hehkulaite
-pakko laittaa vielä vastarinakkulaturi tai akkuja
niin tulee tasapeli
toki polttiksesta voi ekan jättää pois jos on iso tankkauspullo
ja virtalähdettä saattaa myös tarvita tai pari kolme vastarinakkua
Ja sähkistähän on pakko jäähdyttää välillä, mutta on se kiva
polttiksenkin kans istua hetkeks (esim. ladatessa vastarinakkua) :wink:
Kyllä mä oon ihan samaa mieltä siinä että jos on menossa jonnekin kauemmas ja olis siellä parikin tuntia tai enemmä ni on polttis käytännöllisempi.
Mutta jostai syystä mulla ei oo ainuttakaan polttista. :mrgreen:
Ja tää sit oli mun mielipide asiasta
ihmiset jättää polttiksen pois sen nitron takia..kuulemma nii hirveetä kamaa.
Vaarallistahan se lipojen kanssa pelleilykin on. (ainakin jos latailee ilman valvontaa)
Jälleen on pakko kysyä että mistä johtuu tuo pelko polttoaineeseen??
En vain ymmärrä.
En kyllä minäkään... Itsellänikin taisi joskus semmoinen "kammo" olla, muttakun ekan kerran näki polttiksen, niin johan muuttui mieli.
Sillo ku sain ekan polttiksen niin äiti oli ihan paineessa että et sinä osaa sen polttoaineen kanssa pelehtiä. Ite en pelänny yhtään, ja osaan aika hyvi.. :?
Mitä pelottavaa siinä on.. Ei muuta ku hinta.. :lol:
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Jälleen on pakko kysyä että mistä johtuu tuo pelko polttoaineeseen??
En vain ymmärrä.
En tiedä, kai täällä tästä nitrosta on hehkutettu nii paljon että lähtee näkö jos suuhun tulee 1milligramma tjsp..
Mutta sit tulee kysymys kuka sitä tuntee suuhun?..
Miksei tavallisesta bensan vaaroista täällä puhuta?..yhtä skeidaa sekin.
Tarkemmin kun ajattelee niin ei tule mieleen tilannetta missä voisi saada löpöä suuhun,se on sitten taas omaa tyhmyyttä jos letkuihin puhaltelee tai muuta vastaavaa missä niin VOI käydä :roll:
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"Tarkemmin kun ajattelee niin ei tule mieleen tilannetta missä voisi saada löpöä suuhun,se on sitten taas omaa tyhmyyttä jos letkuihin puhaltelee tai muuta vastaavaa missä niin VOI käydä :roll:
niinpä, itekin käytän injektioruiskua.
Niinno en mäkään tuo nitroa pelkää..Muuten vaa enemmän kallistunu noihin sähköautoihin 8)
No ei niissä polttiksissa mitään ihmeellistää oo. Niitä polttiksia ei oo yhtä paljon semmosia 150e halppiksia kuin sähkiksiä... Tuo on varmaan suurin syy miksi monet nuoret aloittelijat pääty sähkikseen, mutta sitten ei se kovin suuri hinta ero ole kun ostetaan kunnon vehkeitä. Tai ostetaan 100e laturi, 200e harjaton ja 150e lipot ja voiman siirto hajoilee. Siis polttis saatta käydä halvemmaks. Mutta eivät vanhemmat tajua sitä, että voi olla järkevää maksaa 500e kerrallaan sen sijasta, että maksaisi 600-700e osissa.
Tai onhan niitä luonnonsuojelioita jotka eivät hyväksy polttisten aiheuttamaa saastutusta :lol:
On muuten hieno toi E-Revo setti... :roll: