Niin onko kytkinkello nyt sitten entinen,siis kun kaasuttaa niin kytkinkello pyörii mutta kytkinkellon rattaat ei pyöri :roll:
Juu, kyllä vaikuttaa siltä :( .
No voi jösses..paljon uudella mahtaa olla hintaa? :cry:
muistaakseni 10-20€
2-vaihteinen kytkinkello 30€ :shock: Onkohan tämä nyt ihan oikein? Ja saako jostain "normaalista" kaupasta niitä laakereita siihen kytkinkelloon kun se oli sieltä myös palasina :roll:
No eiköhän niitä löydy vaikkapa sieltä samasta liikkeestä mistä hommaat sen kytkinkellonkin ja ei niitä laakeriliikkeestäkään tahdo halvemmalla irrota, JP-nitroracingissa on aika halpoja laakereita ja sieltä saisi myös sen gensun kytkinkellon.
Mutta kun en tee mitään genesiksen kytkinkellolla..
Aa, luulin että kaipailit genesiksen kytkinkelloa kun allekirjoituksesi on tuollainen, pahoittelen sekoiluani...
Lainaus käyttäjältä: "Sakkeri91"Aa, luulin että kaipailit genesiksen kytkinkelloa kun allekirjoituksesi on tuollainen, pahoittelen sekoiluani...
Niin ei siitä saakkaan selvää mikä auto minulla on :lol:
no mikäs auto sulla sitten on??
Eikös sulla juuzmo ole Hyper 7 Tq??
jos muistin oikein niin sitten hobao.fistä ettimään kytkinkelloa..
Juuzmolla on Cen ST 2 1/10 Stadiumi.
Lainaus käyttäjältä: "waltt"Eikös sulla juuzmo ole Hyper 7 Tq??
jos muistin oikein niin sitten hobao.fistä ettimään kytkinkelloa..
Oliskin :D Mutta minulla on siis se Cen ST2 niinkuin JK Nitro jo kertoikin :wink: Mistä kekkasit että mulla hyperi olis? :shock:
En mä tiiä... Sekotin varmaa johonki toisee... vaik saman tapane nikki..
:mrgreen: :oops:
Kide oli lähtenyt irti vastarista ja auto lähti kaasu pohjassa päin verkkoaitaa
Siellä se huusi about 30 sekkaa kunnes ehdin sammuttamaan sen.
Kytkinkello tuli siniseksi :shock: ja ottaa vähän epätasaisesti kiinni kun pyörittää sitä. onko kytkimen vaihto edessä?
Kannattaako harkota Turbo Slideä?
Eihän se väri siinä haittaa mutta koita ajaa testikierros ja jos tuntuu huonolta niin äkkiä sammuksiin ettei hajoa muutakin... ja vaihtoon.
Jos ajossa tuntuu hyvältä niin silti purkaisin kytkimen ja jos ei ihmeempiä näy niin ajoa vain 8)
On ainakin kuumentunu pirusti jos siniseks on muuttunut...
irrota kytkinkello ja katso onko kytkinpalat sulaneet?...
Lainaus käyttäjältä: "Tounison"Kide oli lähtenyt irti vastarista ja auto lähti kaasu pohjassa päin verkkoaitaa
Siellä se huusi about 30 sekkaa kunnes ehdin sammuttamaan sen.
Kytkinkello tuli siniseksi :shock: ja ottaa vähän epätasaisesti kiinni kun pyörittää sitä. onko kytkimen vaihto edessä?
Kannattaako harkota Turbo Slideä?
Veikkaan että entinen kytkin,sininen väri tarkottaa että ottanut paljon lämpöä ja jos epätasasesti ottaa kiinni niin kytkinpalat kulahtanut...Mutta koita,auto käymään ja katot mitä ajosta tulee :wink:
En ole vielä ehtinyt katsomaan mitä tapahtui kytkimelle.
Miten ton turbo sliden kanssa, suositteleeko asiantuntijat sitä vai onko tavallinen parempi?
Turbo slide on loistava kytkin ja valovuoden parempi kuin mikään vakio.
Mulla meni kytkinkello rikki mun infernossa ja en tiiä mistä sais uuden kestävämmän kytkinkellon.KERTOKAA mistä sais semmosen.
kytkinkelloja kannattaa kysellä jostain kaupasta.. :shock:
Hobaon kello on halpa ja kestävä...
HoBao Finland (http://www.hobao.fi/fi/main.php)
Sopiiko se infernoon :?:
Miks ei sopis :?: :shock: .
Lainaus käyttäjältä: "Ville92"Sopiiko se infernoon :?:
Kyllä sopii.
löysin tämmösen topicin ja kysäsen täälä kuinka paljo kytkinkellon kuuluu liikkua edestakaisin? laitoin uuden kellon ja se pääsee liikkumaan jopa muutaman millin... onko tämä pahasta?
käänsin prikan toistapäin ja nyt se istuu siinä tukevasti ja pääsee pyörimään vapaasti... vai kuuluuko kellon päästä liikkumaan edestakaisin?
kyllä siinä saa olla pientä liikevaraa, kunhan ei liikaa ole :wink:
Millin toleranssi on vielä ihan hyväksyttävä, jos on enempi, niin sitten prikkaa vauhtipyörän taakse.
Jos välystä on 2-3mm niin löytyykö leveämpiä kytkinkellonlaakereita?
Siis täh...
Shimmiä vauhtipyörän ja etulaakerin väliin, niin ja shimmataan se kello muutenkin oikein...
Ei mitää leveempiä laakereita...
Pyh.
Joo ajattelin vaan ku pitäs tällänen kitti hommata:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHMG0&P=M
mutta siinä näkyy kyllä tuleven hyvin prikkoja mukana...
Ongelmahan oli Rossin liian lyhyt kampura ja se joka "mulle" laittoi
ton linkin LST topikkiin niin kertoi jatkotappien olevan 6mm ja 9.5mm,
mutta se tuntuu kyllä liian paljolta, kun kampura on aika tarkalleen
laakerin leveydenverran liian lyhyt???
Oisko tää sarja sitten kätevämpi, ainakin hiukan lyhyemmät noi spacerit mukana:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNT03&P=7
Edit: tossa sarjassa näyttäs olevan 3.8 mm spaceri ainakin, aika lähellä laakereitten leveyttä.
Jep ja prikkoja piisaa :shock:
Taidampa ottaa tollasen setin mielummin.
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Miks ei sopis :?: :shock: .
Se on aavistuksen korkeempi, sitä joutuu vähän enemän shimmailee, mut kyl sen sinne saa :)
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"Joo ajattelin vaan ku pitäs tällänen kitti hommata:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHMG0&P=M
mutta siinä näkyy kyllä tuleven hyvin prikkoja mukana...
Mielestäni näin Nikolla Ultimate racingin vastaavan tuotteen kun Vantaalla oltiin kisoissa, en ole ihan varma mutta samalta näytti. Saisit sieltä vain nopsaan... Nikolla on myös saman valmistajan shim sarjoja vaikka minkälaisia...
Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"Joo ajattelin vaan ku pitäs tällänen kitti hommata:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHMG0&P=M
mutta siinä näkyy kyllä tuleven hyvin prikkoja mukana...
Mielestäni näin Nikolla Ultimate racingin vastaavan tuotteen kun Vantaalla oltiin kisoissa, en ole ihan varma mutta samalta näytti. Saisit sieltä vain nopsaan... Nikolla on myös saman valmistajan shim sarjoja vaikka minkälaisia...
Eli siis setti jossa on noita "jatkopuslia" ja shimmiprikkoja vai?
Tarvin siis pääasiassa tollasen jatkopuslan. Pitääpä kysellä Nikolta
(näyttää tyhmältä, jos joku luulee että meinaan tilailla polttikseen
NIKKO merkkisiä varaosia :lol: )
Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"Lainaus käyttäjältä: "HVoltage"Lainaus käyttäjältä: "rs tuning"Joo ajattelin vaan ku pitäs tällänen kitti hommata:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXHMG0&P=M
mutta siinä näkyy kyllä tuleven hyvin prikkoja mukana...
Mielestäni näin Nikolla Ultimate racingin vastaavan tuotteen kun Vantaalla oltiin kisoissa, en ole ihan varma mutta samalta näytti. Saisit sieltä vain nopsaan... Nikolla on myös saman valmistajan shim sarjoja vaikka minkälaisia...
Eli siis setti jossa on noita "jatkopuslia" ja shimmiprikkoja vai?
Tarvin siis pääasiassa tollasen jatkopuslan. Pitääpä kysellä Nikolta
(näyttää tyhmältä, jos joku luulee että meinaan tilailla polttikseen
NIKKO merkkisiä varaosia :lol: )
Oisko tämä -> http://www.hobao.fi/fi/main.php?mod=prod&prod_id=313
Jaahas ja mistähän johtuu että kytkinkello halkeilee? jo toinen kello menos ajettu kori päällä. Voiko kello haljeta esim. kuumenemisesta, koska se on aina ollu aika kuuma kun ajamisen on lopettanu, eikä tällä oo ajettu ku se 5-6 tankillista ja taas hajalla. Tämä on se halvempi eli oliko se alumiinikello. Pakis on teräksinen kello mutta ei oo viä tullu niitä vahvempia kytkinpaloja. Ja voiko kytkintä jotenki jäähdyttää jos se käy kuumana