RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Rph - 22.09.05 - klo: 19.09
-
Vihdoinkin Kyosholta Varteenotettava "Monster" Truck kilpuri.
(http://www.kyosho.co.jp/web/products/car_bike/monster_truck/inferno_st/28inferno_st/img/01.jpg)
Syksyn aikana suomeen... :wink:
http://www.kyosho.co.jp/web/products/car_bike/monster_truck/inferno_st/28inferno_st/28inferno_st-e.html
Tuohon kun ruuvaa muutamia Kanai ym... viriosia niin voipi olla aikas herkku.
Edit: otsikko
-
GS-28XRS tai jotain.. Jipiii uutta mottia Kyösti sedältä!
-
Ja hintana on varmaan 1000€ plus moottori ja sähköt....
-
Siis ei millää pahalla mutta multa vaikuttaa siltä ku jengi täällä rc10 olis tosi köyhii :?:. Com'on, 1000euroo mailmanloppu? :D.
-
...Niimpä.. kyoshon hinnoilla... tosi iso motti tohon on tungettu!! 28.
-
Ja joku puhuu p****a sen minkä ehtii.
Onko toi nyt enää monsteri. Maavaraa pitää olla ainakin 15cm muuten ei oo monsteri.
-
Eiköhän kyoshon politiikan tuntien tuon hinta ole jossain 550-650e, onhan kyseessä Rtr paketti, sitten kun ko. mallista eriversioisia Kittejä sitten varmaan hinnat pomppaa :wink:
-
Eikö pelkkä 28 motti maksa 500e?
-
Ei vanttiruuveja,muovinen pääratas,muoviset iskarit,Kyoshon oma moottorikiinnitys,ei nivelvetoakseleita edes edessä,diffeissä todennäköisesti neljä ratasta kuuden sijaan tyyliin Inferno Sport,melko huteran oloinen servon ohjauslinkki ja pillikin kasattu ruuveilla :shock: :
(http://www.rccaraction.com/pics/InfernoSTtopdeck.jpg)
Kiitos,mutta ei kiitos.
Kanai/SP1/SP2 versiota odotellessa..........
-
Nyt laittoi joona h asiaa !
ja sitten auto maksaa vielä YLI 500e niin en varmasti ostaisi.
Hienoltahan tuo näyttää, mutta kakku päältä kaunis!
Sitten vasta tiedetään onko auto hyvä kun joku sen ostaa ja testaa.
-
Ei vanttiruuveja,muovinen pääratas,muoviset iskarit,Kyoshon oma moottorikiinnitys,ei nivelvetoakseleita edes edessä,diffeissä todennäköisesti neljä ratasta kuuden sijaan tyyliin Inferno Sport,melko huteran oloinen servon ohjauslinkki ja pillikin kasattu ruuveilla :shock:
Eli "köyhän miehen truggy" :lol:
-
Ei vanttiruuveja,muovinen pääratas,muoviset iskarit,Kyoshon oma moottorikiinnitys,ei nivelvetoakseleita edes edessä,diffeissä todennäköisesti neljä ratasta kuuden sijaan tyyliin Inferno Sport,melko huteran oloinen servon ohjauslinkki ja pillikin kasattu ruuveilla :shock:
Eli "köyhän miehen truggy" :lol:
Tai Kyoshon tapauksessa "tulevan köyhän miehen truggy" :lol:
-
Ei vanttiruuveja,muovinen pääratas,muoviset iskarit,Kyoshon oma moottorikiinnitys,ei nivelvetoakseleita edes edessä,diffeissä todennäköisesti neljä ratasta kuuden sijaan tyyliin Inferno Sport,melko huteran oloinen servon ohjauslinkki ja pillikin kasattu ruuveilla :shock:
Eli "köyhän miehen truggy" :lol:
Tai Kyoshon tapauksessa "tulevan köyhän miehen truggy" :lol:
niimpä ku siihen saa heti ostaa samalla rahalla viriosiakin ja sithän se
maksaakin jo 1.5x PROmallin hinnan :mrgreen:
-
Joona, kyllähän tuohon saa moottoripukit kuten muihinkin Infernoihin. Mulla oli muuten vanhassa 7.5 :aassa ihan tavalliset dog bonet ja hyvin se niillä pelitti.
-
Joona, kyllähän tuohon saa moottoripukit kuten muihinkin Infernoihin. Mulla oli muuten vanhassa 7.5 :aassa ihan tavalliset dog bonet ja hyvin se niillä pelitti.
Saahan siihen,mutta niiden ostamisesta tulee ylimääräistä vaivaa ja rahanmenoa.Ja tuo dogbone-juttu varmaan pitää paikkansa että hyvin se niillä pelittää,listasin sen ihan piruuttani vaan,sillä onhan nivelvetarit aina nivelvetarit :mrgreen:
-
Onhan savagessakin muovinen spurri ja muoviset iskarit jne. ja kyllä ne siinäkin kestää, miksei tuossa kestäisi??
-
Onhan savagessakin muovinen spurri ja muoviset iskarit jne. ja kyllä ne siinäkin kestää, miksei tuossa kestäisi??
Onhan nämä kuitenkin luonteeltaan ihan erilaisia autoja,Savagessa toimivat ratkaisut eivät välttämättä toimi tässä.
-
Taas tullaan tähän samaan ongelmaan mikä on kaikissa autoissa,
eli täähän on ihan pas** kun "pitää" heti ostella viriosia :lol:
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
-
No ei ne nyt NIIN erilaisia oo, runkolevy/levyt erilaiset ja savagessa pidemmät iskarit...
-
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
Juuri näin!!
-
Hyvä kun tulee lisää noita "halpis" monsuja niin voi parin vuoden päästä
olla jo mukavasti kisoissa jengiä :mrgreen:
Jäis vähä paremmin aikaa syödä ja rempata autoa, kun olis niitä eriä enemmän :wink:
Ja pelkään että seuraavissa kisoissa voi olla vähemmän osanottajia kuin
viimeks, kun niin moni oli krossikuskeja lainamonsuilla :(
Tai sitte osa edes innostui ja hommaa/modaa ittelleen truggyt :wink:
Junioreita ei paljo ollu??? Ilmeisesti pelkäsivät etteivät pärjää, eihän sitä
kaikkia voi heti voittaa, mutta sanotaan omasta puolesta, että taso oli
odotettua matalammalla tasolla, kun mullakaan ei ollu ongelmia pärjätä :wink:
-
Itse olisin odottanut truggya 777 pohjalle, mutta näin ne saa samat osat kiertoon yhdessä Inferno RTR:n, Inferno Rallyn (jossa muuten sama .28 kone) ja tämän Truggyn kanssa. Ja kuten Rami sanoi, niin K3 osat sopii jos sellasia on pöytälaatikossa jäljellä.
-
Taas tullaan tähän samaan ongelmaan mikä on kaikissa autoissa,
eli täähän on ihan pas** kun "pitää" heti ostella viriosia :lol:
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
Sehän on vähän niinku losi ^^
-
Taas tullaan tähän samaan ongelmaan mikä on kaikissa autoissa,
eli täähän on ihan pas** kun "pitää" heti ostella viriosia :lol:
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
Sehän on vähän niinku losi ^^
Heh heh, Revot vaan ei näyttäny kestävän kisoissa vaikka useassa
oli vähintään sama määrä viripalikkaa ku mulla ja olihan sielä muutki
ruikulilla vähä väliä!
PS. Aja se mini mopo suohon :lol:
-
Taas tullaan tähän samaan ongelmaan mikä on kaikissa autoissa,
eli täähän on ihan pas** kun "pitää" heti ostella viriosia :lol:
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
Sehän on vähän niinku losi ^^
Heh heh, Revot vaan ei näyttäny kestävän kisoissa vaikka useassa
oli vähintään sama määrä viripalikkaa ku mulla ja olihan sielä muutki
ruikulilla vähä väliä!
PS. Aja se mini mopo suohon :lol:
Oli siellä muitakin autoja ruikulilla juu,ramillakin levis pariin otteeseen :lol: kunhan nyt vaan kiusasin ;)
-
Taas tullaan tähän samaan ongelmaan mikä on kaikissa autoissa,
eli täähän on ihan pas** kun "pitää" heti ostella viriosia :lol:
Eiköhän se oo niin että ne ostaa jotka tarvii ja joilla on varaa.
Sehän on vähän niinku losi ^^
Juuzmo, tuohan se riemurasiasi kisoihin mukaan, ennenkuin jatkat enempää tuota leukojen louskutusta. Minulla ei ollut omassa LST:ssä kovinkaan paljon oleellisia viriosia, ja ainoastaan vetarin tapin kanssa oli ongelmia. Olisi ollut kiva nähdä, kuinka riemurasiasi olisi siellä pärjännyt...
-
Lähtikö taas aihe pikkasen käsistä? Sama monsujauhanta jatkuu joka topikissa..
-
Jostain syystä tuo Juuzmo taas pomppasi louskuttamaan leukojaan, siihen astihan tuo keskustelu pysyi ihan mukavasti aiheessa.
Pyydän anteeksi nöyrästi, että itse myös jatkoin tuota väärää aihetta, sorry...
-
Jep..
sininen eloksointi on ainakin kuvissa hieno haha :roll:
On tossa kyllä vähän kierrätyksen makua totta puhuen, mutta päivittämällä K3 ja 777 osilla saa varmasti todella makeen.
-
Tuohon jos haluaisin eri koneen niin se ei olisi edes kallis juttu, eikä siinä tartte olla juuri kyoshon pukit ja levyt :o Käyhän se vaikka RMV:n tai minkä tahansa!
Itse haluaisin tuollaisi, voisi vähän viritellä! :D
-
Onhan savagessakin muovinen spurri ja muoviset iskarit jne. ja kyllä ne siinäkin kestää, miksei tuossa kestäisi??
Savage ja mikä tahansa krossari/tryggy eroaa sillä, että Savagessa on keskiboksissa lukko ja slipperi. Slipperi antaa periksi ja suojaa voimansiirtoa, buggy/truggyssä ei sellaista suojaa ole. Eli käytännössä metalliratas on siinä melkoisen pop, jos ei muuten, niin siksi että asentaminen on hieman eri asia kuin monsterissa.. Savagessa ainakin se on yhden mutterin päässä kun taas keskidiffillisessä pitää irroittaa neljä tasauspyödästöpidikkeen ruuvia, todennäköisesti jarrulinkistö servosta, kaivaa diffi pidikkeistä ja sen jälkeen purkaa diffi. Päärattaan vaihtamiseen menee vikkelältäkin kaverilta vartti.
Muovi-iskarit taas.. Noh, en ota muuta kantaa kuin sen, että säädettävyys kärsii.
-
Itse en niin Kyoshosta innostunut, mielestäni se on turhan Readyset, mutta tuo Hong Norin truggy näyttää asialliselta
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy1.jpg
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy5.jpg
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy6.jpg
-
Itse en niin Kyoshosta innostunut, mielestäni se on turhan Readyset, mutta tuo Hong Norin truggy näyttää asialliselta
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy1.jpg
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy5.jpg
http://www.buggy-sport.info/images/pics/hongnor/truggy6.jpg
Pitkä tukivarret! :o Jee kunnon truggy!
-
Makee on!
Sivuten OFNA Jammin' PRO crossarikin on tosi makee, tosin se on made in USA by Jammin Jay Halsey, eikä Hong Nor vaikka niin on väitetty. Osat voi toki olla sieltä taiwanistapäin.
http://www.jamminproducts.com/x1cr.htm
-
Makee on!
Sivuten OFNA Jammin' PRO crossarikin on tosi makee, tosin se on made in USA by Jammin Jay Halsey, eikä Hong Nor vaikka niin on väitetty. Osat voi toki olla sieltä taiwanistapäin.
http://www.jamminproducts.com/x1cr.htm
Designed by ja made by on kaks eri asiaa ;) http://www.ozshops.com/cgi-bin/RT_Resp.cgi?application=hongnor
Niin tai näin, sama auto. Model Expossa klääppiessäni en siihen erikoisemmin lämmennyt, mutta muutama fiksu idea siinä kyllä on. Makuasia sanoi koira kun.. no, tiedättehän te. :mrgreen:
Tuo truggy kyllä kiinnostaisi tavallaan. Pitänee tiedustella hinta-arviota.
-
Näinhän se on. Mutta jenkkilähtökohdista selittää suosion siellä kun on tuo made in usa leima ja design by Jammin Jay Halsey vaikka mitä ilmeisimmin onkin Hong Norin :D En minäkään lämmennyt expossa sille mutta ilmeisen hyvin toimiva radalla jos lehtiä on uskominen.. Tosin vain yhden olen nähnyt paikallisesti ja se ei vakuuttanut. Jenkkinä luultavasti harkitsisin vakavasti ;-)
-
Juuzmo, tuohan se riemurasiasi kisoihin mukaan, ennenkuin jatkat enempää tuota leukojen louskutusta. Minulla ei ollut omassa LST:ssä kovinkaan paljon oleellisia viriosia, ja ainoastaan vetarin tapin kanssa oli ongelmia. Olisi ollut kiva nähdä, kuinka riemurasiasi olisi siellä pärjännyt...
Oli siellä muitakin autoja ruikulilla juu,ramillakin levis pariin otteeseen :lol: kunhan nyt vaan kiusasin ;)
Lukisit ensin hieman ennen kuin tulet riehumaan!Ja aina täytyy olla noin tosikko?
-
Kanaa a'la 777 (http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=210471) pukkaa.
(http://www.kyoshoamerica.com/pics/truggy2.jpg)
Tuolla takanahan pilkottaa HoBaon mekkausteline :mrgreen:
-
Tuo joku 777 konversio truggy mikä lie.
Kun topicin truggy on 7.5 pohjalle.
:)
-
Ei tuo mikään konversio ole,vaan prototyyppi Kyoshon tulevasta kisa-truggysta,joka on siis tehty 777 alustalle.
-
Ei tuo mikään konversio ole,vaan prototyyppi Kyoshon tulevasta kisa-truggysta,joka on siis tehty 777 alustalle.
Voi olla, mutta miksi kyosho tuo kohta 7.5 alustalle tehdyn kisa truggyn?
-
Sitä asiaa Kyoshon edustaja kommentoi näin:
"The other truck is going to be RTR and targeting a much lower price, where this truck is going to be a kit intended for hardcore racers and probably be in the same price range (or just a shade higher) than the 777 SP2. Totally different trucks for different customers. This one is obvious aiming at the competition market."
-
Kyosho 777 racing truck?
(http://www.kyoshoamerica.com/pics/truggy1.jpg)
-
Tästä autostahan on myös mini-inferno versio ja videokin löytyy.
Kyosho.de (http://www.kyosho.de/?page=shop/product&category_id=73efbd9b9f01531f85e80c29ee79dc4e&mod_title=product).
Ja sielähän tuon Inferno st:n Hinta on 559€.
-
Kyoshon oma moottorikiinnitys,ei nivelvetoakseleita edes edessä,diffeissä todennäköisesti neljä ratasta kuuden sijaan tyyliin Inferno Sport.........
Näistä jutuista joku vois vaikka valistaa minua aloittelijaa...
Ilmeisesti moottorikiinnitys sitten vaikuttaa siihen, miten helposti saa muita pannuja kiinni?
Nivelvetoakselit tiätysti pyörii paremmin ku noi suorat.
-
Kyoshon RDS (readyset) malleissa on Kyoshon oma moottori, jossa on kiinnityspaikat ruuveille pohjassa eikä siten moottoripukkia tarvitse mutta se ei myös tule auton mukana. Muut kuin kyosho moottorit tarvitsevat siten pukin, yleensä myös pakokäyrän ja uuden pakoputken.
Nivelvetarit pyörivät hieman luikkaammin eivätkä pidä ääntä. Koiranluut ovat käytännössä ihan hyvät myös.
Tuo yllä oleva (kuva) ei ole RDS vaan KIT joka tarkoittaa ettei moottoria tule mukana mutta kaikki tarvittava sen asentamiseksi on mukana.
-
Koiranluut ovat käytännössä ihan hyvät myös.
Koiranluut? Mihin näitä käytetään? No, löytynee kuvastosta nimellä dogbone.
-
Dogbonetpa hyvinkin, joita käytetään nivelvetareiden (universaalien) sijaan. Ainostaan speciaali/racing versioissa on nivelvetarit kauttaaltaan mutta luulen että tossa ST:ssä on nivelvetarit edessä. Takana ja kardaanit on mallia dogbone.
-
Kanaa a'la 777 (http://forums.radiocontrolzone.com/showthread.php?t=210471) pukkaa.
(http://www.kyoshoamerica.com/pics/truggy2.jpg)
Tuolla takanahan pilkottaa HoBaon mekkausteline :mrgreen:
Inferno ST-R (R=Racing ei RTR) Esittelyvideo:
http://www.kyosho.fr/newweb/k-tech-videos.htm
Eli on olemas jo!!! :shock:
-
:) Onhan tuo ollut jo hyvän aikaa olemassa :)
-
No varmaan jos video on 2005, mutta eipä kukaan oo tänne
ymmärtäny laittaa! Paljonkohan suomen hinta? Villi veikkaus= 700euroa :lol:
-
Vaikuttaa tossa videossa aika kömpelöltä :mrgreen: En tiiä saatto kyllä johtua varmaan vähän radastaki ku oli aika mutkanen :roll:
-
Vaikuttaa tossa videossa aika kömpelöltä :mrgreen: En tiiä saatto kyllä johtua varmaan vähän radastaki ku oli aika mutkanen :roll:
Mun mielestä näytti yllättävän ketterältä, kun vertaa monsterien ratavideoihin!
Taitaa ainakin jenkeissä olla radat ton tyyppisiä "syheröitä" suurinosa
ainaki mitä oon monsterien ratavideoita nähny niin ne ajaa yleensä
niin hiljaa että ei saa juuri kuvaa ajo-ominaisuuksista :?
-
Niinpä ja jos rata on tollanen mutkikas ni vois olla ees pääsuora että näkis vähä nopeuttaki. :wink:
-
No varmaan jos video on 2005, mutta eipä kukaan oo tänne
ymmärtäny laittaa! Paljonkohan suomen hinta? Villi veikkaus= 700euroa :lol:
on se videokin täällä ollut, muistaakseni 777 topikissa :D
Hinta varmaan sama ku 777 SP2 eli reilut 600 e
-
Hyvä veikkaus kärkkäisellä kävin kattoon tota hinta oli 623€ muistaakseni :P .
-
ettei olis tuo pelkkä ST versio, ei Ärrä ?
Jos joku ihmettelee kuin sama hinta, niin ST:ssähän tulee .28 moottori pakoputkistoineen sekä sähköt koska se on RDS/RTR kun taas ST-R on pelkkä auto ilman moottoria ym. eli KIT
-
Se oli st versio :mrgreen: .
-
Onkos kukaan päässyt hypistelemään ST:tä oikein livenä? Miltä vaikutti? Olen ostamassa kolmatta autoa ja vaihtoehdot ovat Revo 3.3 tai ST. Revo taitaa olla valmiimpi suoraan paketista (radalle) mutta mulla löytyis sitten taas ST:hen hyviä osia suoraan hyllyltä ja Kyosholla homma toimii varaosapuolellakin.
Marko
-
Siisti pelihän tuo on! 777 omistajana minulle kelpaisi paremmin ST-R, mutta .28 koneella tuo ST on vakuuttava ilmestys. Varmasti makee menijä radalla, onhan se maineikkaan 7.5 alustalle tehty. Ja optio-osissahan löytyy.
-
Mulla olis Madissä MP777:n vähän ajetut iskarit ja RB:n 728 kone jotka vois siirtää ST:hen. Painonsa puolesta se on ainakin muita edellä (Revo, Hellfire) jotenka pitää jatkaa miettimistä. Ja millaisiksikohan monsteri-luokan säännöt mahtaa kehittyä...
Marko
-
millaisiksikohan monsteri-luokan säännöt mahtaa kehittyä...
Ei kai ne enää kehity paljo mihkään päin, eli valmiit rupee oleen ja
Arena luokkaanhan toi menis eikä sielä oo muuta ihmeellistä kuin
se että vaihteita ei saa enää olla.
-
Kiitos täsmennyksestä sääntöjen suhteen. Vähän huonosti tullut seurattua.
Arenahan toi olis sitten ihan sopiva vehje.
Marko
-
Rupes kiinnostaa tämä :wink: , näyttää todella hyvältä.
http://www.kyoshoamerica.com/products/31352B-ST-R.asp
http://www.kyoshoamerica.com/news3.asp
T:Rami
-
Kieltämättä on kyllä aikamoisen rata tykin näköinen. Itse odotan että suomeen rantautuu vastaavanlainen conversion kitti mugeniin. Onhan tuo perus crossarikin hieno mutta kyllä tällainen pitää saada jossain vaiheessa. :wink:
-
Rupes kiinnostaa tämä :wink: , näyttää todella hyvältä.
http://www.kyoshoamerica.com/products/31352B-ST-R.asp
http://www.kyoshoamerica.com/news3.asp
T:Rami
Tossa edellisen sivun videolinkki sulle:
Inferno ST-R (R=Racing ei RTR) Esittelyvideo:
http://www.kyosho.fr/newweb/k-tech-videos.htm
Eli on olemas jo!!! :shock:
-
Voin jätkät kertoo että olisin saanut tällasen suomen kyoshon kautta täksi päiväksi mutta mutta .... pelkään että ei taida rata-aika riittää kahdelle kisa-autolle...........Damn!!!!
Ja nyt siis puhutaan tosta 777 truckista
-
Ai niinku sponssiautona vai?
Niitten pitäs kysellä lisää kuskeja siihen hommaan :wink:
-
Ei.. kyllä sillä olis hintaa ollu - mä en ole niin hyvä
Mutta lähellä oli ettei ole nyt käsissä.. Pakko keskittyä M8:iin se aika mikä on vaikka jenkkilän pojat sanoi että ajettavuus on kyllä lähellä crossia
Eki - Mugenilla on se MSR truggy konversio jota itse kauppavat mainoksissaan mutta siinä ei ole esim. pidennettyjä tukivarsia tietääkseni niin tuossa Kyoshon autossa vaikka pidennetty alusta kyllä taitaa olla kuten Kyöstissä
-
Ei.. kyllä sillä olis hintaa ollu - mä en ole niin hyvä
Mutta lähellä oli ettei ole nyt käsissä.. Pakko keskittyä M8:iin se aika mikä on vaikka jenkkilän pojat sanoi että ajettavuus on kyllä lähellä crossia
Eki - Mugenilla on se MSR truggy konversio jota itse kauppavat mainoksissaan mutta siinä ei ole esim. pidennettyjä tukivarsia tietääkseni niin tuossa Kyoshon autossa vaikka pidennetty alusta kyllä taitaa olla kuten Kyöstissä
Joo ei ainakaan muutamissa kuvissa näy tosiaan pidempia varsia. Kuulin että conversion kitti maksaisi suomessa noin 300-400 euroa sekä ilmeisesti tarvii .28 moottorin.
-
Ei se tarvii mutta voi laittaa jos haluaa
-
Markus ilmoitti mullekin että olisi saatavilla ST-R kit mutta en uskaltanut tilata kun en usko että aika riittäisi kaikkiin harrastuksiin ja harmittaisi melko paljon jos en ehtisi ajelee sillä. Olihan se melko hintava mutta ei mun mielestä sinäänsä pielessä kun tietää minkä pohjalle se on tehty ja laadussa tai suorituskyvyssä ei ole varmastikaan moitittavaa. Kauan kyllä mietin josko kuitenkin... mutta kun 1/1 off-roadikin vaatii ajallista ja rahallista panostusta. Elikkä ajelen näillä näkymin näillä nykyisillä vehkeilä.
Marko
-
Löysin yllättäin tälläsen auton:
http://www.kyosho.de/show_image.php?pic=ef6155fdb89ffb9b45f99f2c60e653d9.jpg#
Onko se "samaa sarjaa" kuin pelkkä st vai joku ihan omansa?
siistiltä se ainakin näyttää!! 8)
-
Sama Inferno 777 ST-R
-
Joo-o siltä se vähän näyttikin 8)
-
Onkos kukaan hankkinut ST-R:ää rtr:nä tahi kittinä? Jos on niin kuinka kulkee ja onko jossain netissä luettavissa koeajoa tai käyttäjien kommentteja kyseisestä autosta. Hieno on ja kovaa menee kuulemma...
Marko
-
ST-R:ää ei taida olla suomessa kuin Virtasen Samin (Kyosho Turku) esittely trukki
Komiahan se on
-
Joo, sen mäkin olen nähnyt. Vaikutti kyllä asialliselta. Senpä takia olis ollut kiva tietää kuinka ne on maailman kulkenut. Pitänee alkaa ettimään autoon liittyvää asiaa. Pääsee sitten taas kiusaamaan itteensä.
Marko