onkos kellään Gigan omistajalla tietoa onkos autoon saatavilla teräksistä vaihdelaatikon rattaita(linkki?), itse olen etsiskellyt ilman positiivista tulosta.
Voisin epäillä että tuohonkin malliin on tullut teräksisiä/titaanisia/alumiinisia rattaita kun niitä näyttää niin moneen muuhunkin autoon olevan. Itse olen myöskin kaverin gigaan etsiskellyt löytämättä. Taidankin seurailla tätä jos vaikka joku löytäisi jotain ;)
Nostetaas ylös? Muutenkin voisi noita muoviosia vaihdella metallisiin. Mistä sais? Kuka tietää?
ykkös vaihteen spurri on sama kuin inferno gt:ssä. itsellä on sellainen myös metallisena. muista ei tietoa. en tosin ole vielä ole mitään spurreista saanut rikki.
Riku, ai tällainen ratas ?
http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1624&nav=500300376&q=y
ei vaan IG109B
toinen vaihtoehto on muokata kaksivaihteiseksi inferno GT2 auton kellolla ja IG110B rattailla
Ai toi IG109B _EI_ ole muovia?
Varmaan kaksivaihteisena kestäis paremmin ? Voisin oikeesti muuttaakin tuon kaksi vaihteiseksi, kun ei sitä kolmatta oikeastaan tarvi : )
Tuli vielä yksi kysymys, minulle tärkeä sellainen : ) Eli kytkinakseli näyttäisi kyoshoproshopin verkkokaupassa, ettei pysty tilaamaan. Onko sille joku korvaava tuote vai mistäs noita saisin? Menny poikki omasta.
jossain ulkomailla oli inferno GT2 autoon teräksiset rattaat (46t/40t) eli siis gigan ykkös ja kolmosvaihde (en vaan muista missä)
ja teräksiset on vaan siitä kököt että ne syö sitten kytkinkellon rattaita ihan erilailla kuin muoviset eli pysy niissä muovi rattaissa.
siinä kolmos vaihtees on erillainen laakerointi kuin igt spurris muistaakseni. joskus kai pyörittelin niit käsissäni ja totesin et ei niin ei. tarkoitatko sitä kytkin akselii missä on mutteri joka tulee koneen kampiakseliin? jos niin mul on yksi kait pakis lojumas joutilaana.
Lainaus käyttäjältä: Riku.F - 10.07.11 - klo: 21.21
siinä kolmos vaihtees on erillainen laakerointi kuin igt spurris muistaakseni. joskus kai pyörittelin niit käsissäni ja totesin et ei niin ei. tarkoitatko sitä kytkin akselii missä on mutteri joka tulee koneen kampiakseliin? jos niin mul on yksi kait pakis lojumas joutilaana.
Juurikin tuota. ( http://www.kyosho.fi/Modell_Detaljer.aspx?ArtNr=01.GT020B&BildLopNr=01 tuon näköinen )
Jos on virheetön akseli, niin voin ostaa sulta sen pois. Onko sulla Riku itelläs vielä Giga Crusher vai jääny ylimääräisiä osia? Voisin muutenkin olla kiinnostunut ostamaan, jos on yli jäänyt jotakin kivaa..
Olen nyt sillä kannalla, että ostan uudet muoviset rattaat ja mennään sillä.. ainakin tällä kertaa vielä.
joo kyl sä niillä muovisilla pärjäät. mä varmistan et löydän sen akselin ja katson mitä muita hilppeitä tohon vehkeeseen omistan. menee kyl huomiseen. tulin vasta raisiosta
gt8 kisoista ja akkut aika tyhjät. onko sul muuten yhdellä vai kahdella koneella. mul on se"dual force". mä yritän muistaa laittaa sulle lisää infoo pian.
ne muovirattaatkin kestää kun hammaskosketus on oikea eli kun laitat uudet rattaat niin tarkista se hammaskosketus samalla.
Mun Giga Crusher on yhdellä GXR28 koneella. Palataan asiaan siis huomenna paremmin, voit laittaa postiakin jos haluat junnu85@hotmail.com.
Jiivee, tämä voi kuulostaa urpolta, mutta pyydän jo etukäteen anteeks :) Onko siihen hammaskosketukseen jossain ohje vai tarkoittaako se sitä, että ku silmämääräisesti katson että rullaa smoothisti ni se on siinä ?
Toki voisin vilkaista tuota manuaaliakin, ehkä sieltä tämä löytyy.
Olen siis ostanut käytetyn gigan ja omistanut tämän nyt n. 2pv :)
Hammaskosketus säädetään siten että laitetaan kytkinkellon rattaiden ja spurrien(eli siis ne isot rattaat) väliin tavallista tulostuspaperia ja painetaan moottori niin kiinni rattaisiin kun se menee ja kiristetään siihen jonka jälkeen paperi otetaan pois. (ei tule vetämällä vaan autoa pitää liikuttaa paperin pois saamiseksi)
Ahaa! Pitääpä tehdä noin, iso kiitos ! :)