RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: mikkomoe - 28.11.05 - klo: 16.32

Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: mikkomoe - 28.11.05 - klo: 16.32
käyttääkö kukaan sellaista metodia että kisoissa käyttää sääntöjenmukaista autoa ja kisojen ulkopuolella harjoituksissa sitten käytetään isompaa ja tehokkaampaa moottoria, että autosta tulisi haastavampi ajettava?

ajattelin vaan että tuosta saisi sellaisen hyödyn että jos edes vähän tottuu ylitehokkaaseen autoon niin varsinainen kisa-auto sitten tuntuu säyseämmältä ja helpommalta ajettavalta ja silloin varmaankin pystyy ajamaan kovempaa ja rennommin..ajovirheitäkin pystyy korjaamaan nopeammin kun ensin ylitehokas auto on koulinut reaktiokyvyt huippuun..
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: *HOKE* - 28.11.05 - klo: 16.40
Tohon voisin sanoa omalta kannalta että just toisin päin on parempi...
Krossissa tärkeetä on että koneessa on paukkuja vähän liikaakin jolloin esimerkiksi ajovirhe ennen hyppyriä on helppo kuitata ruttaamalla kaasu pohjaan ja auto lentää edelleenkin hyndän yli.
Heikompitehoisella koneella on vaikeampi ajaa koska kaikkiin hyndiin ym on tultava täydellisesti.
Muista en sitten tiedä kuinka homman näkevät, mutta muutama kaveri on sanonut samaa että koneella jossa on tehoa vaikka liikaakin on helpompi ajaa.
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Divi - 28.11.05 - klo: 17.11
Mutta touringissa tuo tuntuis ihan järkeenkäyvältä idealta, tosin eihän tuo mikään uus idea oo...
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: rs tuning - 28.11.05 - klo: 18.49
Lainaus käyttäjältä: "Divi"
Mutta touringissa tuo tuntuis ihan järkeenkäyvältä idealta, tosin eihän tuo mikään uus idea oo...

Tuoringihan on vähä niinku urarata-autoilua, eli ei juurikaan töyssyjä eikä luisuja :wink:

Kyllä sähkökrossissa oli helppo ajella stanukisoissa, ku harjotuksissa
kaahaili 12-käämisellä ja 7-kennolla 8)
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Divi - 28.11.05 - klo: 19.11
Mutta sitten taas M8:ia ja sähkökrossia on vaikee verrata keskenään...
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: rc-apina - 07.12.05 - klo: 15.55
mutta eihän auto voi olla liian tehokas :lol:
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Turhala - 09.12.05 - klo: 01.12
Tehoa on tarpeeksi kun sitä jää reserviin.
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: mitmit - 17.12.05 - klo: 22.41
onko kelläänkokemuksia team infinity .28 samurai koneesta?
ja onko se tehokkaampi kuin noi nosramit ja lrp .28:t?
itselläni on infinity rtr.27 ja se on sairaan halpa mutta melkein täysverinen kisakone, ihmettelem vaan että tommonen .27 kone on saatu kiertään 41,400 rpm.
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: jerzirccar1 - 17.12.05 - klo: 23.23
Lainaus käyttäjältä: "rc-apina"
mutta eihän auto voi olla liian tehokas :lol:


Mitä tääkin tarkoittaa. Vai meinaatkos että olet niin hyvä kuljettaja että osaat käsitellä koviakin vauhteja. Kyllä kisoissa näkee kuin on liikaa potkua alla en sen auton kuulu penkkoja pitkin mennä.
Jerzi
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Tuhnu - 17.12.05 - klo: 23.27
Nyt voi kokeilla ku tuli TT EK-4 V2..

Se jos joku on ylitehokas..  :lol:
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Niko - 18.12.05 - klo: 15.07
Ai 41400 kiekkaa 27 Karatessa... Selvä se sitten on  :mrgreen:
Otsikko: harjoitusmetodina ylitehokas auto?
Kirjoitti: Ghostman_132 - 18.12.05 - klo: 19.18
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
Ai 41400 kiekkaa 27 Karatessa... Selvä se sitten on  :mrgreen:


No ei se ny oikeesti kierrä tommosia lukemia... mutta onhan se "lyhytiskunen" kone... Itellä kanssa se savagessa ja enemmän tehoo ku vakio s-25:ssa ja toki kiertääkin selvästi enemmän.