RC10.FI
Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Forthest - 02.12.05 - klo: 09.28
-
Olenpas etsiskellyt netistä kyseisen auton parannuksia verrattuna edelliseen plus-malliin, huonoin tuloksin... Varmiten tiedon saa tietysti soittamalla vaikka Hobbylinnaan, mutta jos jollain on hallussa strategista tietoa parannuksista, olisi mukava kuulla. Kiitos.
-
Mikäli saan lisätä kysymykseen: Kertokaapas kokemuksia autosta kanssa, koneen toimivuus, riittääkö tehot, hajoaako jokin, mikä helpoiten hajoavaa?
Kiinnostaisi tietää kun kaveri hankkimassa autoa ja tämä on toinen vaihtoehdoista
-
Mikäli saan lisätä kysymykseen: Kertokaapas kokemuksia autosta kanssa, koneen toimivuus, riittääkö tehot, hajoaako jokin, mikä helpoiten hajoavaa?
Kiinnostaisi tietää kun kaveri hankkimassa autoa ja tämä on toinen vaihtoehdoista
Kaverilla on PLUS-malli, joka on kyllä kaikinpuoli ok peli. Ainakaan vielä (yhden kesän kokemuksella) emme ole saaneet tuhoa aikaiseksi. Vakiona oleva vetokäynnistin kyllä hajosi viikon sisällä, mutta roton asennuksen jälkeen on kaikki toiminut hienosti. Tehoa on riittävästi ainakin alkuun. Kyllä siinä vuosien tauon jälkeen huomattiin, että ajotaitoon nähden kulkee liiankin hyvin. Mutta suosittelen lämpimästi. Itse olen lähipäivinä menossa hakemaa tämän EVOLUTION mallin.
-
Evo-mallin olennaisin parannus on se, että autossa on tukivarret nyt kiinnitetty muiden merkkien malliin saranatapeilla mikä poistaa auton mielestäni ainoan huonon ominaisuuden eli tukivarsien irtoamisen ja pohjalevyn repeytymisen lopulta. Ennen tukivarret olivat alupalikoilla kiinni aivan pohjalevyn kulmissa mikä aiheutti ongelmia. Itse päivitin juuri plussani Evoksi.
Auton menohalut selviää esim. katsomalla videoitani joita löytyy videotopicista. Autolla on ajettu nyt 6 gallonaa ja rikkoontunut on muutama tukivarsi, spoikka sekä pohjalevy joka nyt vaihtui siis Evoon. Eli suht kestävä auto oli jo ennen Evo-versiota ja nyt varmasti entistä parempi. Moottorissa riittää voimaa tyydyttävästi ja se on pysynyt moitteettomasti säädöissään koko ajan eikä muitakaan käyntihäiriöitä ole ollut. Vetostartti kyllä hajosi heti, ja viimeiset 5 gallonaa on käynnistelty boxilla joka on melkein pakko-ostos. Eli tukivarsia ja muita muoviosia vähän varaosiksi pakkiin niin erittäin hyvä ostos. Ja Turun Hobbylinnassa palvelu on pelaanut ainakin omalla kohdallani moitteettomasti.
-
Kiitos kommenteista! Huomenna lauantaina 3.12.05 menen hakemaan evon itselleni.
Tuossa linkki kesällä 05 kuvattuun GS STORM RTR PLUS - videoon jonka olen kuvannut ja editoinut.
http://www.kolumbus.fi/forthest/videot.htm
-
Kiitos kommenteista! Huomenna lauantaina 3.12.05 menen hakemaan evon itselleni.
Tuossa linkki kesällä 05 kuvattuun GS STORM RTR PLUS - videoon jonka olen kuvannut ja editoinut.
http://www.kolumbus.fi/forthest/videot.htm
Makeen videon olet pykännyt. :D
-
Nostellaas tätäkin , kun ei kehtaa uuttakaan tehdä.
Nyt on semmoinen ongelma Evossa , kun starttaa rotolla moottoria se ei pyöritä sitä kuin välillä.
Kaikin puolin näyttää olevan ehjät rotostartin rattaat yms , koneessa on normit puristukset.
-
Lienee se yksuuntalaakeri tullut tiensä päähän
-
Lienee se yksuuntalaakeri tullut tiensä päähän
Joo kiitos tiedosta. Lueskelin juttuja noista ykssuuntalaakereista ja joku kerto että kannattaa yrittää puhdistaa se ekana ennekuin ostaa uuden.
Joten putsasin sen ,niin kyllä toimii taas hyvin.
Että kiitos sille joka viestin kirjoitti tonne aarrekätköön :angel:
-
Nyt on laakeri vaihettu , toimii vähän paremmin nyt.
Mikähän on vikana , kun ei veinaa ajon jälkeen lähteä käyntiin (kone on kuuma) ?
-
Nyt on laakeri vaihettu , toimii vähän paremmin nyt.
Mikähän on vikana , kun ei veinaa ajon jälkeen lähteä käyntiin (kone on kuuma) ?
Jaahas uus laakeri sitten hajos , ja koneen sisään meni jotain muovisilppua joten entinen kone...
Mitä konetta suosittelette uudeks , mikä kävis tähän malliin ?