Olen tässä selaillut foorumia ja yrittänyt etsiä vastausta ongelmaani mutta suoranaista vastausta en ole vielä saanut
eli ongelma on se että jarrua painaessa kone sammuu. Ja jarrua ei tarvitse painaa kuin milli tai pari niin heti vaikuttaa koneeseen. Kaikenlaisia säätöjä olen kokeillut mutta en vielä sitä oikeaa. :D Kyllähän sillä ajella voi mutta tämä jatkuva starttailu alkaa pikkuhiljaa ottamaan pattiin.
Ja autohan on HPI MT2 18ss.
katsoppa onko sulla tyhjäkäyntiä ollenkaan ---> eli n.1mm rakoa kaasarin luistimessa kun jarrua painat.
Minullakin on ultimassa sama ongelma nyt oon säätänyt kaasariin sen 1mm raon mutta sitten alko pahuksen tulpat temppuilla uusi tulppa ei hehkunut ja vanhassa 2 ylimmäistä lanka kierrettä ei hehkunut :(
heh...ilmanputsari pois ja säätämään.Joko trimmillä säädät sillaiet kun lasket tyhjäkäynnille niin jää 1mm rako kaasariin,ja kun jarrutat niin rako ei saa pienentyä,tai säädät linkistöä samoin eli 1mm rako ja jarruttaessa ei saa pienentyä.
Tietty se viel se että se 1mm rako säädetään siitä tyhjäkäynti ruuvista.
Juu kyl tyhjäkäyntiä on, mut nyt se alkokin toimimaan.
Ajelin tossa pihalla just ja vähä yli puol tankillista ku oli menny ni jarru ei enää sammuttanukaan sitä :shock:
Ihme homma mut ei ainakaan mua haittaa. :lol:
Hyvin muuten tuppaa tota lunta kertymään just noitten servojen päälle.
Lainaus käyttäjältä: "Lempo"Juu kyl tyhjäkäyntiä on, mut nyt se alkokin toimimaan.
Ajelin tossa pihalla just ja vähä yli puol tankillista ku oli menny ni jarru ei enää sammuttanukaan sitä :shock:
Ihme homma mut ei ainakaan mua haittaa. :lol:
Hyvin muuten tuppaa tota lunta kertymään just noitten servojen päälle.
Vedä elmukelmua auton ympäri niin ei haittaa vaikka lunta pukkaa.... Halpa ja hyvä tapa suojata servo/servot
Jees täytyyki kokeilla, tossa onkin sopivasti vähä paksumpaa pakkaus kelmua.
Hobblylinnasta löytyy sellasta muovimassa joka kovettuu kalvoksi ja on helppo poistaa; suojaa kosteudelta servot sun muut
En ole kokeillut