RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: Jore - 14.12.02 - klo: 16.50

Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Jore - 14.12.02 - klo: 16.50
Tämmöisiä kyselin HoBaon myyjältä. Onko kenelläkään kokemusta HoBaon autoista? Oletteko samaa mieltä myyjän kanssa? Oliko myyjä rehellinen? Olisiko kenelläkään kommentoitavaa HoBaon tuotteista? Toivottavasti jaksatte lukea!  :|

Minä kysyin:

Miten on, onko HoBao  Hyper 7-Pro-R vastusta Kyosho Inferno MP 7.5:lle?
1) HoBaon Hyper 7-Pro-R on ilmeisesti neliveto?
2) Osaatko luetella mitä etuja (paitsi hinta) Hyper Pro:lla on Inferno MP 7.5 nähden?
3) Millainen on varaosapalvelu, jos päädyn HoBaon autoon?
4) Mikä  moottori on HoBaon Hyper 7-Pro-R:ssa? (Kierrokset, iskutilavuus, hevosvoimat, mitä polttoainetta)
5) Pyydän, ole rehellinen, ja kerro myös huonot puolet Hyper 7-Pro-R:stä. Tiedän jo nimittäin jonkin  verran Kyoshon Infernon vikoja ja puutteita joten olen kiinnostunut HoBaon vioista ja puutteista. (Millä osilla on tapana mennä rikki? Mitä hyviä ominaisuuksia autosta puuttuu?) Teen sitten tietojeni  pohjalta ostovalintani, jossa kuitenkin pääpaino on hinnalla. Toivottavasti saan paljon rehellisiä vastauksia.
6) Jos päädyn sitten HoBaon autoon, niin mitä tarvitsen auton lisäksi? (Servoja? Öljyjä? Silikoneja?  Korimaaleja? Kerro ihan kaikki, en halua ikäviä yllätyksiä autoa kootessani!)

Myyjän vastaus:

Auton on varmasti kilpailukykyinen Infernolle. Mulla on Inferno kakkos autona itselläni enkä enää semmoista koskaan osta koska osat hajoavat ja maksavat aivan sikana aikaa ja rahaa. HoBao on 400 gramma kevyempi eli todella paljon. HoBao on tehty kestävämmista osista ja mukana runsaasti hiilikuituosia, jotka erikseen maksavat mansikoita. Suurin osa Amerikan Inferno Kanai 1 ja 2 kuskeista on vaihtanut Inferno Kanainsa HoBaoon, koska auto on nopeapi, kevyempi ja mukana tulevat kaikki tarvittavat viritysosat toisin kuin Infernossa ei ole ollenkaan viritysosia mukana eikä muutenkaan saa hyviä viritysosia muuta kuin toisilta merkeiltä. HoBao auto on nelivetoinen ja mukana tulee Torsen diffi, eli tasaupyörästö, joka maksaa pelkästää 150 euroa erikseen. Josella muuten ei hajonnut viime kesänä ainuttakaan osaa HoBaosta ja Jose voitti Suomenmestaruudenkin HoBaolla. Puolet Hollannin EM kisoihin ilmoittautuneista ajavat HoBaolla. Varaosat löytyvät varastosta HoBaoon ellei, jotakin dramaattista tapahdu. Autossa ei tule mukana moottoria niin kuin ei tule Kyoshossakaan. Mukana tulee kuiten pakoputki, pakoputken käyrä ja ilmansuodatin, joita ei Infernossa mukana tule. Moitteita en ole HoBaosta kuullut. HoBaossa tulee myös mukana hieno kantolaukku. Hyperi 7:ään saa ostaa edullisesti Hyper 21 koneen, joka on 3,5 cc. Tarkemmat tiedot ovat kotisivullani. http://www.sanderssona.com/tuotteet-autot.html Koneesta tulee myös itsevirittämäni viritysversio, joka on vähän kalliimpi.

Vakuutan ylläolevat asiat todeksi. En todellakaan tiedä mitään erityistä osaa mikä menisi rikki, sillä kenelläkään ei ole osia rikki mennyt.
Ainoastaan kolaritilanteissa, voi osia mennä rikki, kuten millä tahansa autolla. Auton ja moottorin lisäksi tarvitset 2 servoa (toinen mielellään voimaservo ohjaustavarten), tasauspyrästö öljyä (iskunvaimenninöljy tulee auton mukana), korimaalia, startterin ellet osta Hyper vetostartti konetta ja hehkulaitteen.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: RChullu - 14.12.02 - klo: 18.47
eiköhän noi kaikki faktaa ole. kannattaa tilata se pienoismalli mis oli hobaon testi jos sul ei sitä vielä ole.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Tomsson - 14.12.02 - klo: 18.56
Kyllä tuohon on helppo yhtyä.
Olen imenyt kaiken tiedon autosta mitä nyt voi ilman, että fyysisesti on tekemisissä auton kanssa.
Kuola on roikkunut päivä päivältä enemmän sen jälkeen kun tilauksen tein, mutta toivottavasti jo ensiviikolla tippuu :)
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 14.12.02 - klo: 19.09
En sitten sitä tarkoitanut, että Kyosho olisi mikään surkea auto. Hyvä se ajettavana on, mutta tulokset osoittavat että hieman hitaampi kuin Hyper.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Toni - 14.12.02 - klo: 19.38
Niin, mutta kyllähän Kyosholla taas pari viikkoa sitten voitettiin polttiscrossin maailmanmestaruus.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Rc hemmo - 14.12.02 - klo: 22.02
Noh ihan tosiasiana kyosho on johtava merkki, sillä kaikki muut krossi autot on kopioita siitä. Itse olen tyytyväinen autoooni joka on inferno 7.5, ja se raskaus helpottaa ajamista, koska se on sopiva, eikä liaan vikkelä.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Teemu L - 14.12.02 - klo: 22.10
No kyllä ehkä ottasin ennemmin hobaon, se on kaikin puolin hieno ja varmasti hyvä auto! Infernostakin on tullut hyvää kommenttia, molemmat yhtähyviä luultavasti.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Timo - 15.12.02 - klo: 03.07
Hyper 7 pro ei ole 400g kevyempi kuin Mp7.5. Se painaa saman verran tai hieman enemmän. Ainakin viime kesän kisoissa tehtyjen katsastusten mukaan.

Minkäköhän luokan EM-kisoissa puolet kuskeista ajaa HoBaolla?
Ei ainakaan 1/8 polttiskrossin. Sillä polttiskrossin EM-kisat ajetaan ensi vuonna Englannissa Sloughin radalla.
Otsikko: Re: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: JK - 15.12.02 - klo: 13.39
Minä kysyin:

Miten on, onko HoBao  Hyper 7-Pro-R vastusta Kyosho Inferno MP 7.5:lle?
1) HoBaon Hyper 7-Pro-R on ilmeisesti neliveto?

Jep

2) Osaatko luetella mitä etuja (paitsi hinta) Hyper Pro:lla on Inferno MP 7.5 nähden?

Eikös sekin ole jo aika paljon?

3) Millainen on varaosapalvelu, jos päädyn HoBaon autoon?

Aika näyttää. Kyoshon palikoiden saanti on ollut viime vuosina vähän nahkeeta, joten tuskin se nyt sen vaikeampaa ainakaan on.

5) Pyydän, ole rehellinen, ja kerro myös huonot puolet Hyper 7-Pro-R:stä. Tiedän jo nimittäin jonkin  verran Kyoshon Infernon vikoja ja puutteita joten olen kiinnostunut HoBaon vioista ja puutteista. (Millä osilla on tapana mennä rikki? Mitä hyviä ominaisuuksia autosta puuttuu?) Teen sitten tietojeni  pohjalta ostovalintani, jossa kuitenkin pääpaino on hinnalla. Toivottavasti saan paljon rehellisiä vastauksia.

Jose  tais ajaa kyseisellä pelillä pari kisaa ollen ainoa HoBaon omistaja (Kisoissa siis. Saatan tosin puhua pehmosia tässä kohtaa) joten kokemukset ovat epäilemäti aika vähäisiä.
Mitä SM skaboihin tulee niin voitto ei ratkennut automerkin perusteella. Tosin eipä tuo bilikka näkynyt Josen vauhtia ainakaan hidastaneen.
Noin äkkiseltään pitäisin huonona tuon kalliimman mallin hiilikuitusia iskarintukia ja edessä olevaa jäykistinlevyä. Kummassakin tapauksessa painonsäästö on mielestäni aivan liian vähäinen verrattuna kasvaneeseen hajoamisriskiin. Kuvittelisin kyseisien osien käyvän kaupaksi  ensikesänä. Tietty kuskeistahan se riippuu...


Myyjän vastaus:

Auton on varmasti kilpailukykyinen Infernolle. Mulla on Inferno kakkos autona itselläni enkä enää semmoista koskaan osta koska osat hajoavat ja maksavat aivan sikana aikaa ja rahaa. HoBao on 400 gramma kevyempi eli todella paljon. HoBao on tehty kestävämmista osista ja mukana runsaasti hiilikuituosia, jotka erikseen maksavat mansikoita. Suurin osa Amerikan Inferno Kanai 1 ja 2 kuskeista on vaihtanut Inferno Kanainsa HoBaoon, koska auto on nopeapi, kevyempi ja mukana tulevat kaikki tarvittavat viritysosat toisin kuin Infernossa ei ole ollenkaan viritysosia mukana eikä muutenkaan saa hyviä viritysosia muuta kuin toisilta merkeiltä. HoBao auto on nelivetoinen ja mukana tulee Torsen diffi, eli tasaupyörästö, joka maksaa pelkästää 150 euroa erikseen. Josella muuten ei hajonnut viime kesänä ainuttakaan osaa HoBaosta ja Jose voitti Suomenmestaruudenkin HoBaolla. Puolet Hollannin EM kisoihin ilmoittautuneista ajavat HoBaolla. Varaosat löytyvät varastosta HoBaoon ellei, jotakin dramaattista tapahdu. Autossa ei tule mukana moottoria niin kuin ei tule Kyoshossakaan. Mukana tulee kuiten pakoputki, pakoputken käyrä ja ilmansuodatin, joita ei Infernossa mukana tule. Moitteita en ole HoBaosta kuullut. HoBaossa tulee myös mukana hieno kantolaukku. Hyperi 7:ään saa ostaa edullisesti Hyper 21 koneen, joka on 3,5 cc. Tarkemmat tiedot ovat kotisivullani. http://www.sanderssona.com/tuotteet-autot.html Koneesta tulee myös itsevirittämäni viritysversio, joka on vähän kalliimpi.

Vakuutan ylläolevat asiat todeksi. En todellakaan tiedä mitään erityistä osaa mikä menisi rikki, sillä kenelläkään ei ole osia rikki mennyt.
Ainoastaan kolaritilanteissa, voi osia mennä rikki, kuten millä tahansa autolla. Auton ja moottorin lisäksi tarvitset 2 servoa (toinen mielellään voimaservo ohjaustavarten), tasauspyrästö öljyä (iskunvaimenninöljy tulee auton mukana), korimaalia, startterin ellet osta Hyper vetostartti konetta ja hehkulaitteen.[/quote]

Kommentteja:
Tuo painoetu ei varmasti pidä paikkaansa vaan pikemminkin HoBao taitaa olla vähän Kyoshoa painavampi.
Hiilikuitu, torsen tahi muut virityspalikat eivät juurikaan paranna tulosta, jos kuski ei osaa ajaa. Joten suosittelisin ylimääräisten rahojen sijoittamista moottoreihin ja fuiliin. Se parantaisi tuloksia varmasti enempi kuin muutaman gramman kevennykset.
"Puolet Hollannin EM kisoihin ilmoittautuneista ajavat HoBaolla"????????   Mä oon ahvena...
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Tomsson - 15.12.02 - klo: 17.11
Tässä olisi yksi hyvä linkki josta selviää aika hyvin ne heikkoudetkin.
http://www.twf8.ws/new/tech/car/hobao/hyper7/hyper7build/hyper7verdict.html
Itse pidän ainoana todellisena heikkoutena sitä, että servojen asennus kumien varaan taitaa olla hieman konstikasta. Uskoisin kuitenkin, että se ei ole ylitsepääsemätön este, saati hidaste.

Edit 1.01:
Varmaan myös ainakin tuo etummainen iskarituki, menee hardcore-kisaajalla vaihtoon. Itse kuitenkin uskon, että tuskin se ajossa pettää, mutta se on kuitenkin ensimmäinen osa joka peltoa kyntää kun auto kippaa. Tosin, on niitä vääriä alumiinisiakin nähty  :|
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 15.12.02 - klo: 20.57
Nuo ko viestin tiedot ovat saatu TWF8:lta. Tutkisin itsekkin kilpailuasiaa paremmin ja Hollannissa pidettävät kisat ovat Indoor Holland 2003 kilpailut, eivät EM kisat. Myös painoero on saatu TWF8:n lähettämästä viestistä.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Tjs - 16.12.02 - klo: 13.09
Hobaossa on kyllä hinta kohdallaan jopa niin kohdallaan että Kyoshon maahantuoja on päättänyt laskea K2:en hintaa n. 30%. Hinta on nyt paljon siedettävämpi 695€ (kauppiaat eivät varmasti ole hirveän mielissään...).
Mullakin on ollut käsitys että Hyper on jonkin verran painavampi kuin MP7.5. Erikoista sinänsä koska Hobaossa on käytetty rutkasti kuitu osia, tosin iskarin tuet on varmaan vaihdettava alumiinisiin heti kärkeen. (Mulla ei ollut 7.5;ssa kuitu tuet kauheen pitkäikäisiä.)
Toinen erikoinen juttu on Hobaon iskarin yläpään silmä. Osa näyttää aika muoviselta (siis muovilta) miten mahtaa kestää 45minuuttia rääkkiä?
Otsikko: Turhaa
Kirjoitti: JQ - 16.12.02 - klo: 14.22
On mahdotonta sanoa kumpi on parempi. Muutama vuosi sitten Kyosho oli selvästi paras auto. Muilla ei tarvinnut ajaa! Nyt tilanne on toinen. Autot ovat tasavertaisia ja se on kuskista kiinni kuka voittaa. Auton valitseminen pitäisi perustua varaosien ja avun saantiin sekä tietenkin hintaan.
Minun mielestä parhaat autot ovat Kyosho, HoBao, Mugen ja Thunder Tiger. TT on näistä huonoin kulutuskestävyydeltään. Mugenissa on ollut diffiongelmia, mutta jos ne on korjattu se on yhtä kestävä kun kyosho ja hobao. Varaosia saa parhaiten HoBaoon ja Thunder Tigeriin. Kyoshoon joutuu melkein aina tilaamaan osat jolloin menee viikon treenit hukkaan. Mugenin varaosapalvelusta ei ole mitään tietoa.
Jos raha ei ole ongelma näistä autoista voi huoletta valita omasta mielestään kauneimman. Kaikki on hyviä.
Jos liikaa ylimääräistä rahaa ei ole, tai on aloittelija kannattaa ehdottomasti hankkia HoBao Timo Jalakselta (Iso-Hepa OY). Timolta saa kaupan päälle taatusti hyviä neuvoja auton ja moottorin säätämisestä ja huoltamisesta. Sitäpaitsi HoBao näyttää olevan tulevan kesän suosituin auto, joten apua löytyy varmasti varikolta.

Hiilikuituisia iskarintukia ei tarvitse välttämättä vaihtaa. Tosin minä vaihdoin koska haluan minimoida kaikki riskit. Kovassa mällissä alumiini vääntyy kun hiilikuitu katkeaa.

Iskarin muoviset hatut kestävät hyvin.  Luulen että iskarin varsi menee poikki ennenkuin hattu hajoaa.
Otsikko: myyjä
Kirjoitti: JQ - 16.12.02 - klo: 14.26
Niin. ja toi myyjän vastaus ei pidä ihan täysin paikkansa:-) M.M, Hobao EI OLE nopeampi, kevyempi ja kestävämpi kuin kyosho, EIKÄ suurin osa jenkki kyosho kuskeista ole siirtynyt HoBaoon.
Nopeus on kuskista kiinni, kestävyys ja paino menee aikalailla tasan.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 16.12.02 - klo: 16.46
Noilla Hyper Pro-R:n hiilikuituosilla on varmaankin pyritty kompensoimaan torsen tasauspyörästön tuomaa lisapainoa.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 16.12.02 - klo: 17.55
Kyosho on tosiaan kevyempi.
Otsikko: Kyoshon paino ajovalmiina, tyhjällä tankilla
Kirjoitti: Juha - 30.12.02 - klo: 13.55
Paljon se MP 7.5 oikein ajovalmiina ja tyhjällä tankilla painaa. Eli autot vaa'alle. Jos autossa on viritys, nin mielellään tietoa niistä.

Varaoasapalvelu pelaa taatusti, kun ostaa itselle valmiiksi osia varastoon. Vaikka kokonaisen auton.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: mike_87 - 18.05.03 - klo: 14.32
Ei ole taas vähään aikaan ollut autosta puhetta. Mutta mulla rupes kiinnostaan tämä hyper 7. Ne joilla on autosta jo vähän pitmpää kokemusta niin saa kertoa.  Itselläni on tarkoitus ehkä hommata tällänen auto tai sit ostan jonkun monsterin. Mitkä osat ovat herkkiä jotka kandee tilata varaosa loodaan jo valmiiksi, siis mihin kandee varautua? Onko hyvä hypyissä?
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: mike_87 - 18.05.03 - klo: 20.10
nyt oikein kunnon alkeellinen kysymys: Paljonko on Hobao hyper 7 auton huippunopeus hyper 21 8 port motilla, vakiorattailla? :oops:
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: TeemuR - 19.05.03 - klo: 08.01
Nopeuksista en tiedä, mutta ruuvien kanssa kannattaa olla varovainen. Ne vakio ruuvit nyölääntyy todella helposti.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: mike_87 - 19.05.03 - klo: 14.16
tietäskö kukaan muu nopeuksista? tämä auto on kuitnekin jo muutamalla hepulla.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: ReCo - 19.05.03 - klo: 15.02
eiköhän se tarpees kule :?:  :mrgreen:  ja eihän se nopeus ole pääasia kuhan kestää ja on  muutenkin hyvä ajaa :P
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: mike_87 - 23.05.03 - klo: 14.34
minkäslainen kytkin tässä muuten on?
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 23.05.03 - klo: 20.56
Kolme palainen kytkin.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: -PM- - 31.05.05 - klo: 20.25
ei välttämättä tartte tilata osia...  :shock: mun ei oo tarttenu ainakaa venailla osia...
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 31.05.05 - klo: 20.46
miten sä oot jaksanut nostaa tän 2 vuotta vanhan topicin esiin.. hohhoijaa
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Jose.92 - 31.05.05 - klo: 20.49
Kyösteistä on kuulunut moitteita. Eivat tahdo kestää ja hinta laatu suhde on päin tervettä. Laatuun nähden hinta on melkein kaksinkertainen
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 31.05.05 - klo: 20.52
Toi on täyttä skeidaa Jose92

High-end mallien kuten Inferno kestävyys on sitä luokkaa että korkea lähtöhinta tasottuu sillä ettei varaosia tarvitse ostella, kun autot ei hajoo. Ja nyt en myös tarkoita Inferno Sport RTR:ää

"lelu"malleissa tilanne voi olla toinen, mutta niistä ei tässä topicissa ollut kyse vaan M8 autoista
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Olbe - 31.05.05 - klo: 21.01
Lainaus käyttäjältä: "Mika"miten sä oot jaksanut nostaa tän 2 vuotta vanhan topicin esiin.. hohhoijaa

heh, en muuten tuota huomannutkaan ennen kuin mainitsit asiasta.... tarviskohan mennä nukkumaan  :roll:
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Jose.92 - 31.05.05 - klo: 21.05
Eihän siinä sitten. Tiedät varmaan paremmin. Minusta kyösti vetää ihan kiskuri hintoja kuitenkin.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 31.05.05 - klo: 21.11
Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Eihän siinä sitten. Tiedät varmaan paremmin. Minusta kyösti vetää ihan kiskuri hintoja kuitenkin.

No onhan ne kalliita ei siinä mitään, mutta toi sun kommentti laadusta/kestosta ei ainakaan päde kisa-autoihin. Mutta eiköhän tää riitä taas tästä samasta aiheesta.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: plissken_s - 01.06.05 - klo: 10.33
Eipäs panetella Sporttiakaan :)  Jos ei kisaa aja niin ei ole mun mielestä mikään kehno valinta kiesiksi. Ainoa miinus tulee hiukan ponnettomasta moottorista, mutta aina rahalla parempaa pystyy ostamaan.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 01.06.05 - klo: 13.14
Niin, no tuota lupausta laadusta en itse halunnut antaa kuin varsinaisista kisavehkeistä, en RTR malleista. Hyvä jos näin.
Otsikko: maahantulo?
Kirjoitti: kristian - 04.06.05 - klo: 18.38
Millonka se seuraava hobaon erä tulee suomeen.?
Elikkä millon sen varaamani rtr:n voi noutaa..
Tietääx kukkaa
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: *HOKE* - 04.06.05 - klo: 18.46
No kannattaskohan vaikka ottaa yhteyttä suoraan sinne mistä tilasit.


Eli siis uskoakseni täältä (http://www.hobao.fi/fi/main.php?static=contact)
Otsikko: niinpä
Kirjoitti: kristian - 04.06.05 - klo: 18.51
joo nii kai pitäis mutku en oo vielä asentanu tähä uutee koneesee niit sähköposti sydeemeitä ja yms.,.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: *HOKE* - 04.06.05 - klo: 19.02
Huoh... No ottaa sen puhelimen kauniiseen kätöseen ja soittaa. Silleen saa aina parhaiten infoa.
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: wictro - 04.06.05 - klo: 23.32
ei ne kyoshon osien hinnat niin kovat ole, jos ulkomailta hankkii. suomen hinnoista 50% veke suurin piirtein.

tuntuu että täällä joillakin on tarve tunkea se hobao jokaisen kyosho-kommentin jälkeen. osa myy ko. merkkiä työkseen..

no tehkää kuin tykkäätte
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 05.06.05 - klo: 10.58
Myykö HoBaota joku Suomessa työkseen?  :mrgreen:
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: plissken_s - 05.06.05 - klo: 11.13
No oma lehmä ojassa kuitenkin. Sitä ei varmaan voi kieltää..
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: Niko - 05.06.05 - klo: 11.29
Joo joo vitsi vitsi  :D
Otsikko: HoBao vs. Kyosho
Kirjoitti: kristian - 08.06.05 - klo: 22.55
Mulla on kyoshon Ultima rb eikä siihen ole tullut koskaan ikinä mitään vikaa..no se kyllä on aika yksinkertainen paketti, eikä kovaakaan kulje.. onneks on se hyper rtr varauksessa.