Voiko autoa viedä mihinkään liikkeeseen säädettäväksi??
Ite ei onnistu auton säätäminen millään. Säädöt on ihan Vit******.
auto ei pysy käynnissä käynnistämisen jälkeen ja kaiken näköistä muutakin.
Onko ketään Kuopion läheltä joka voisi säätää koneeni??
Kyllä se ois parempi kun ite säädät. Tästä aiheesta on jo keskustelu ylempänä!
Voit myös mennä paikalliselle radalle auton kanssa, siellä on auttavaisii tyyppiei :wink:
Kiitoksia! Pitääkin yrittää huomenna itse säätää sitä. Ei se kyllä tunnu onnistuvan mutta pitää yrittää. Sitten jos radalla sattuisi käymään niin voisi kysästä joltain. Onko muuten Kuopion lähistöllä ratoja?
Kannattais ekaksi autoksi hommata sellanen mis on yks neula... itellä oli eka Ultima ST GP.. sil oppi säätään, nyt on toi savage jonka konees on 2 neulaa :wink: 3 neulasiakin on mutta sitä keskineulaa ei saa säätää joten 2 neulasia nekin on :wink:
ja savagestakin keskineula löytyy mut sitä ei pysty säätämään...
Miks siinä olis kolmas neula jos ei sais säätää?! Tarkotat nyt siis keskialueen neulaa...
Saahan sitä toki säätää, mutta todennäköisesti, jos ei ensinnäkään oikein osaa säätää, se ei siitä tehdassäätöä paremmaksi tule.
Ja niin, onko keskineula todellakin neula. :wink:
Kyllähän jotku yber prot sitä keskineulaa voi mennä vääntelemään,mut veikkaampa et 95% tän foorumin käyttäjistä sotkis vaan asiat pahemmin :D
Asun varkaudessa,jos ajelet tästä ohi niin ota auto mukaan jos on ogelma vielä päällä.
Pitääpäs kahtoo sitten jos ajelen sitä kautta niin voisin kävästä.
Ilmottelen sitten jos ollaan sielläpäin ajelemassa.
Tee kuitenkin niin että ohjekirjan tehdas säätöihin vedät kaasarin ja katon et kurkku on tyhjäkäynnillä auki n.1mm.
Sit vaan yrität saada sen käymään ja ajat lämpösäks ennen kun kosket neuloihin.Sitten pienillä, 5minuutin säädöillä kännät pääneulaa kiinni kunnes auto kiertää niin kuin sen pitää.
Sitten alaneula.Edelleen säätö kone lämpösenä.
Säädät siten että pysäytät auton..odotat vaikka 15s,jos auto röpöttää kiihtyessä niin on alapää rikkaalla.Kiristä hieman(5min).Sama uudestaan,ajat lämpösäks ja odotat vaikka 20s.edelleen jos röpeltää=rikkaalla..säädät sillai et 20-30sek jälkeen saa jo röpöttää mut 0-20sek paikallaan niin sen jälkeen pitäs lähtee iloisesti.
Ja paikallaan olo ihan tyhjäkäyntiä..ei kaasulla pumppailua.
Viimeseks säädät tyhjäkäynnin niin alas kun vain pysyy nätisti käynnissä.
Infernossa MP 7.5 Sports:issa ei ollu ohjekirjassa säätöjuttuja....
Katos kyoshon sivulta tai laita yv "4chassis" nimimerkille esim.se tietää vissiin kyösteistä jotain :mrgreen: .
Niin, no en noita Kyoshon omia moottoreja tunne juurikaan, ja samat ne on sävelet kuin muissakin. Vastasin YV:llä, aloita pääneulasta kellon suuntaan kierros ja katso vaikutus. Sitten siitä eteenpäin kuten YV:ssä kerroin.
Säädöt sain kohdalleen. piti vaan ensin säätää koko neula pohjaan ja laittaa se 2½ kierrosta auki. Nyt toimii. Kiitos avusta kaikille!