joka olisi hyvä sekä soralla että asfaltilla? Kiinnostais lähinnä toi schumacherin tekemä nitro fusion 2 subaru :?:
eli pystyykö sillä ajamaan soralla
Stadium truckia tarjoaisin... Jos ajelet enemmän asvaltilla niin ralliauto o0lis varmaan kans ihan ok...
no en kauheestitie mut kai ne ralli autot on semmossii et toimii asvaltilla ja soralla..esim kyoshon inferno se o kyllä kallis kun on kyosho mut mut..
ei inferno oo mikään ralliauto :|
Inferno GT
nii juuri sitä tarkotin en vaan muistanut mallia..siinä kai on potkuakin jonkin verran..
Eikö landmaxi olis ihan kova?
Eikös ralliautossa lennä kaikki kivet yms sonta mitä renkaat ilmaan heittää,suoraan korin sisään ja sitten niitä on joka välissä :roll:
kyl se vähän silleenkin on.. mut kaikissa autoissa niin käy :wink: mut jos tykkää ajaa ralliautolla ni sit se on pieni murhe..
Crossari+ rallygame renkaat ja kori...
myöhemmin voi lähteä vaikka radalle kun laittaa crossirenkaat ja korin...
tai sit vaan normi krossari. siihen voi sit ostaa asvalttia varten slicksimpää kumia ja jäykempää jousta mutta rallykori on mun mielestä turha... eihän krossiin edes sovi mikään "normaali suhteissa" oleva kori...
Kyllähän noihin ralleihin saa tehtyä lokarit joitten avulla ei mee kaikki p****t auton sisälle.
Thunder Tigerin uutuus ER-1 (http://www.thundertiger-europe.com/index.php?id=42&backPID=2&begin_at=48&tt_news=123) vois olla todellakin kova sana.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.thundertiger-europe.com%2Fuploads%2Fpics%2FER-1-2.jpg&hash=e18210fa9f044ba75763e39a4e755cb377b1ffad)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.thundertiger-europe.com%2Ftypo3temp%2Fpics%2F29c48c3f6f.jpg&hash=a3ceeb1de701bc394f6f2d35dd1d33dd2ac6c859)(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.thundertiger-europe.com%2Ftypo3temp%2Fpics%2F3903a661d2.jpg&hash=b9f9eac2f966df17e67306f0a591e53180daf9b4)
Suomeen ei ilmeisesti ole ihan vielä ehtinyt,Saksassa (http://www.modellbau-friedel.com/lshop,showdetail,32385,d,1148392333-32425,01.01-02.02-030,030-6234F73,,Tshowrub--01.01-02.02-030,.htm) myydään RTR-pakettia hyvällä voimaservolla hintaan 520€.
Varustelultaan näyttäis kyllä huomattavasti houkuttelevammalta kuin Kyoshon Inferno GT joka siis pohjautuu Infernon rankasti karsittuun Sport-versioon.Mittasuhteetkin on TT:ssä huomattavasti paremmalla mallilla kuin ylileveässä Kyöstissä.
Mistä varaosia?
Hobbypeoplesta...
EDIT: Näyttää saavan autoakin rtr pakettina 670e hintaan...
Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Mistä varaosia?
-Hobby People
-Printec Hobby
-Hobby Point
-Tieto Nikkari
-Harraste OY
-RC-Sabe...
kaksi vaihdettaki :) Hiano on.
Kerrankin fiksun näköinen ralliauto :) 2 vaihdetta on tietty plussaa mutta metallisia rattaita ei taida saada :|
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Kerrankin fiksun näköinen ralliauto :) 2 vaihdetta on tietty plussaa mutta metallisia rattaita ei taida saada :|
Keskidiffin istuttaminen lienee mahdollista,joten sitä kautta saa metallisen päärattaankin.
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"Kerrankin fiksun näköinen ralliauto :) 2 vaihdetta on tietty plussaa mutta metallisia rattaita ei taida saada :|
Thunder tigerin ssr karvalakki autossakin on 2 vaihteinen loota,sen hintakin on suunnilleen puolet tosta :lol:
jos hommaat inferno GT:n niin sinne korin sisälle voi laittaa krossarin korin, niin ei mee kaikki kivet sinne sisälle. ei tartte edes maalata :D
Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"Thunder tigerin ssr karvalakki autossakin on 2 vaihteinen loota,sen hintakin on suunnilleen puolet tosta :lol:
Ja laatu siellä Pure Ten Alphan tasolla.....
henkilö kohtaisesti kannatan inferno gt ratkaisua helpon muunneltavuuden vuoksi rally/cross ja vara oseja löytyy viel ens kesänä...
Mihinköhän uuteen autoon ei varaosia löydy enää ensi kesänä?
Omat äänet menee kyllä tolle Thunder Tigerin ER-1:lle. Ei oo samanlainen "kupla" ku Inferno GT (mittasuhteen on kunnossa) ja pääsee vakiona paremmin hiekalla. Toki Inferno GT:stä saa helposti myös krossarin (ainakin helpommin ku ER-1:stä), mutta tuo TT on vaan paljon paremman näkönen.
on tuokin aika kupla