Onko kellään kokemuksia seuraavasta yhdistelmästä TTR ZT2 + Castle Creations Mamba Brushless Competition X Package + Lipo? Suunitelmissa olisi hankkia kaksi viimeistä tohön TTR ZT2:in!
Ei taida olla järkevä vaihtoehto, liikaa tehoa takavetoon. Mamban kv4200 + 2-kennonen lipo olisi varmasti paras vaihtoehto, autolla voisi vielä ajaakin, ehkä jopa suoraankin... :wink:
Koko viime kesä tuli ajeltua ZK2:lla,varustettuna Mamba 6800kv +kaksi kennoinen li-po.Kulkee kokoon nähden riittävästi ja nimenomaan suoraan mutkan ajaminen kokonaan toinen asia.Näin siis asfaltilla;muulla pintamateriaalilla turha edes yrittää.
Tää nyt on vanhaks menny aihe mutta en viitsi uutta tehdä tuonne koska vanhakin vielä hengissä. Eli TT ZT2 tuli hommattua ja kulkee ihan kivasti tämä, tosin latasin vain tunnin verran tyhjäksi mennyttä akkua ja lähin testaamaan, en tiedä näyttikö kone vielä huippujaan. Mutta tarkoitus ois halvalla saada teholisää 80€ maksoi auto joka oli ollut esittelykäytössä ja sisätiloissa 1 akullinen ajettu ja vielä halvemmalla pitäis viriosien kanssa päästä. Onko mahdollista vaihtaa pelkkää moottoria tjs ettei tuolaista 140€ Mamban pakettia tarviis hommata, oisko jotain halpaa ja järkevää ratkaisua saada autoon n. 20km/h lisää kulkua ?
Halvalla pitäis päästä.
Lipo olisi yksi hyvä vaihtoehto jos nopari kestää.
Tuoko lipo akku siis lisää poweria masinaan ?
Tuo ku mun stampede ei keulinu ollenkaa mut ku vaihoin lipoon ni alko keulii... :)
Mikähän olis hyvä lipo + verkkovirtalaturipaketti tälle ZT2 vakiolle kun en jaksa aina 5 tuntia ladata vermeitä että pääsee vartiks ajeleen.
Vaihda moottoriksi graupnerin speed300 niin tulee jonkinverran kulkua lisää, maksaa sabessa 9e
Just tuon moottorin ajattelin tilata ja lipot + laturin.
Laturiksi tämä:
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=26079&grpid=5018
Tuota ehottivat Sabestakin laturiksi ja voi myös nää NiHm (vai mitkä olikaan) akutkin latailla sit.
Ja sille lipolle muista se balanceri.Muuten palaa "hermot".