Kertokaapa mulle viisaammat.. mikä on tän hetken paras kisa sähkö rata auto ja harjaton nopari ja siihen motti... siis jos ei ajatella rahaa!!
On ollu pikkasen tota taukoa ja nyt oon ihan pihalla:(
Parhaat autot
Xray T2`007(eilen julkastu)
Tamiya MSX MR
Corally RDX (uus malli tulos ihan koht)
Asso TC5 (ei vielä myynnissä)
Yokomo BD
Sit hiilettömistä paha sanoa, uutta tavaraa tulossa niin paljon mutta ensimmäisenä markkinoilla kenties LRP:n uus touring mallin nopari ja X11 koneet.
Jos kovaa pitää kulkea, niin http://www.medasec.com/do?action=group&id=57 ja vaikkapa BK 9920 / 20L0x -paketti. Ainoa huono puoli tuossa on se, että jos haluat kilpailuihinkin osallistua, niin tuolla paketilla et mukaan pääse, kun EI OO kisalaillinen kone...
Autosta ei enää sitten niin suurta väliä, mutta eiköhän noista yllä mainituista sopiva löydy...
Taidetaan tässä tapauksessa mennä jo lähelle 1:1 -autoja :wink:
Ongelma enää se, löytyykö todella autoa joka kestää noin täydellä teholla. Oma 12020 20XL6 on kyllä jo saanut metallirattaatkin ulisemaan. Ja mitä 4wdkanootillekin tapahtui, todistaa näiden kamojen luonnetta :mrgreen: .
Kestää kyllä, mutta turistiin on vaikea saada sopimaan 20Lxx moottoria pituuden vuoksi. Itse olen kiusannut turistia sekä LRP:n että tuollaisella Warrior 20S6 moottorilla. LRP:n moottori on helppo, auto kestää sen hyvin, tehoa kohtuullisesti. Mutta, jos voimaa halutaan oikeasti, niin ne voi unohtaa suosiolla. Turistiin hyvä ja kohtuu hintainen paketti olisi Warrior 20S6 moottori ja MTroniks Genesis Truck säädin. Paketti sopii mittojensa puolesta turistiin helposti ja voimaa on niin paljon, että vakiopalikat hajoaa nopeammin kuin renkaat. Mutta, kun korvaa kaiken muovin diffeistä teräksellä ja kaikki vetoakselit, nivelet ja pyöränakselit titaanisilla, pyörän aluhexien ontot lukitustapit umpinaisiin, alkaa pahimmat vauriopaikat olla hoidettu.
Testattu on!
20LX 07 kone mahtuu Kyoshon ready-set 4-vetoseen. Ja vielä pystyyn käännetty vastari ennen ohjausservoakin, jos kääntelee koneen 3 johtoa pystympään.
hullusti tehoa tahtova voi vielä tota kasvanutta painoa kompensoida ruuvaamalla akun paikallaanpitäjä-levyn pois, että saa sinne 2 akkua sarjaan. tosin akutt on syytä laittaa McGyver-teipillä runkoon pysymään.
Eikä kukaan kysele että riittääkö teho driftinkiin :twisted:
( Kiinni se kyllä tulee tohon infernoon testin jälkeen!)
Toi reiska näytti aika mielenkiintoiselta... mut mitä eroa mahtaa olla us ja eu versiossa?? Eikö noista nosramin hiilettömistä paketeista oo mihinkään?
(ennen riitti hpi pro4 nosram dom evo nopari 8lankasella ja meni edes johonkin) mut seuraavaks pitää mennä vieläkin lujempaa, mutta hallitusti:)
Totta kai siitä on vaikka mihin, mutta tuo alkuperäinen kysymyksesi... Eli, haluatkin ajaa vain melko lujaa :mrgreen:
No, jos ajattelit ajaa ihan oikeasti tuolla Turistilla, niin tietenkin ostat ns. "kisalaillisen" moottorin, josko tuolla autolla kisoihin aiot?
Lainaus käyttäjältä: "Feelix"Toi reiska näytti aika mielenkiintoiselta... mut mitä eroa mahtaa olla us ja eu versiossa??
US versio on tarkoitettu solukumirenkailla ajettavaksi ja EU versio on kumirenkaille.