elikkäs juu missä olisi paras teho/laatusuhde kokoluokka .28-.032
hinta tosiaan maks noin 160 +- 20 eur
Osta Nosramin 28 evo. Se on tarjouksessa hobbylinnassa 160e.
Tässä yksi vaihtoehto:
Team Infinity Samurai 528
Tekniset tiedot
Portteja: 5
Tilavuus: 4.58 cm³ / 0.28 cu.in
Poraus/mm: 18.8
Isku / mm: 16.5
Kierroslukualue: 4,500~43.000
Paino: 428g
Pakoaukko: Takapuhalteinen
Kaasutin: Luisti
Moottoripaketti sisältää:
-Samurai 528 Monster moottorin vetokäynnistimellä.
-Selkeät käyttöohjeet (englanti)
-Kampiakselin kartion ja pakoaukon tiivisteen.
-Medium tulppa
Moottorissa on hyödynnetty uusinta CNC/CAD teknologiaa. Moottorin kansi on CNC-työstetty yhdestä kappaleesta, jonka vuoksi kannen lämmönjohtokyky on huomattavasti parempi kuin perinteisillä kansirakenteilla. Tämä myös mahdollistaa selkeästi matalamman, kevyemmän ja vahvemman kannen.
Myös moottorin takalevy ja kiertokanki ovat CNC-työstettyjä.
Moottorin kaasutin on 3-neulainen ja metallirakenteinen.
Tämä lisää kaasuttimen elinikää.
Uutta Team Infinity Samurai 528:ssa on se että siinä on kumisuojattu etulaakeri vakiona.
Valmistusmaa: Japani.
Moottorilla on yhden (1) vuoden takuu joka kattaa valmistusvirheet. Takuukorjaukset, huolto ja varaosat maahantuojalta (JP-Nitro Racing).
Hinta: 179
Entäs tämä sitten, en muista että kukaan olisi erityisesti sanonut mitään huonoa ko. merkistä...
http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=29199&grpid=5028
On näköjään nyvittävänä, roto ja tavallisena versiona...
tiedän tuon hintaluokan moottorit sabesta , hobbylinnasta , jp.nitrolta ym mutta haluaisin tietää mikä noista tuon hinta luokan koneista on tehokkain / kestävä.
Omasta kokemuksesta voin tuota STS .28:aa kehua!
En luopuisi omastani enkä vaihtaisi toiseen!
Tehokas ja edukas! 8)
Kyllä tuo melkein rikkoo auton ennenkuin teho loppuu...
Ennen käyttöön ottoa avasin ja tarkistin sisukset ja huuhdoin.
Ja tietty tiivistin kaikki Loctitella...
Ja sisäänajo-ohjeet tuolta:
http://www.racernine.com/breakin.html
Toimii!
:mrgreen:
Yhdyn edelliseen täysin. :D
Entisen STS:ni omistaa nykyisin "Jaan", joka voi halutessaan kehua julkisestikin.
ok kiitus kaikille vaivautuneille päädyin sitten nosramin .28 pataan katotaan miten potkii kun vaan sais pukin tehtyy
Toivottavasti et pety valintaasi, kaverilla tuollainen poiki jo sisäänajovaiheessa... Eikä ollut kuulemma ainut laatuaan...
Mulla on Nosramin .28 ja hyvin se on mulla kestänyt... Toisaalta säädöt on rikkaalla että ei huipputehot ole käytössä. Mutta halpaa polttoainetta ja sopivan rikkailla säädöillä ajelee niin kone kestää pidempään :roll:
Ei mitään vikaa ole ollut :wink:
noh kohta saan kokemusta miten kestää ja toimii.
huomenna hakeen pukkia jostain.
Eiköhän se kestä. Onhan noissa ongelmia ollut, mutta varmasti suurin osa on toiminut ihan kohtuudella, muuten valmistaja olisi jo aika isoissa ongelmissa. Kait noista kiertokanget on pettäneet, mutta jos ei säädä ihan piikille, niin jää kierroksetkin alemmas eikä ongelmaa niin helposti synny.
Ongelmia oli jonkin verran edellisessä versiossa. Tällä hetkellä myymme ainoastaan EVO-versiota joka on osoittautunut erittäin luotettavaksi ja vieläkin tehokkaammaksi.
Hobbylinna / Mikko
Lainaus käyttäjältä: "Hobbylinna"Ongelmia oli jonkin verran edellisessä versiossa. Tällä hetkellä myymme ainoastaan EVO-versiota joka on osoittautunut erittäin luotettavaksi ja vieläkin tehokkaammaksi.
Hobbylinna / Mikko
noo kommentit kuuluu ihan varmasti perästä.
tänään tulee sopiva moottorin kiinnikkeet joten pääsee testaileen.
Itellä ainakin se ensimmäinen revikka poiki kiertokangesta kahteen otteeseen. Alalenkki molemmilla kerroilla. EVO:sta ei ole itellä kokemuksia. STS .28 toiminu itellä ilman mitään nikotteluja ja tehoa ihan riittävästi. Tällaiset kokemukset itsellä. Nosramissa oli mielestäni reilusti tujumpi alavääntö, mutta kierrosalue tuntui jäävän hiukan tuosta STS:n koneesta.
Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Yhdyn edelliseen täysin. :D
Entisen STS:ni omistaa nykyisin "Jaan", joka voi halutessaan kehua julkisestikin.
Totta toki kehutaan.. Rikki en ole saanut millään, muuta kuin kannesta palasia
lennellyt. Todellakin
JK Power puhuu asiaa," Kyllä tuo melkein rikkoo auton ennenkuin teho loppuu... "
Vieläkään ei ole mitään häikkää ja jos oikein muistan 4 tai 5 törppöä päristellyt. Kertokanki menee pian vaihtoon ettei tule mitään vahinkoja.
Säädöt melkein piikille lähtee käymään kuin kello ja joutuu varomaan kaasusormea. Ei siinä paljon keulimarauta auta asfaltilla kun kakkoselle vaihtaa ja kakkosellakin jos kaasupohjassa vetelee. En ihan heti olisi uskonut että suuremmilla välityksillä kiihtyvyys parantui vakioihin nähden.
Mootorin hyvä toimivuus johtunee todella hyvin tehdystä sisäänajosta. :mrgreen: Kiitokset siitä JK Nitrolle. Tässä asiassa en luulisi olevani väärässä..
Lainaus käyttäjältä: "jaan"Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Yhdyn edelliseen täysin. :D
Entisen STS:ni omistaa nykyisin "Jaan", joka voi halutessaan kehua julkisestikin.
Totta toki kehutaan.. Rikki en ole saanut millään, muuta kuin kannesta palasia
lennellyt. Todellakin JK Power puhuu asiaa," Kyllä tuo melkein rikkoo auton ennenkuin teho loppuu... "
Vieläkään ei ole mitään häikkää ja jos oikein muistan 4 tai 5 törppöä päristellyt. Kertokanki menee pian vaihtoon ettei tule mitään vahinkoja.
Säädöt melkein piikille lähtee käymään kuin kello ja joutuu varomaan kaasusormea. Ei siinä paljon keulimarauta auta asfaltilla kun kakkoselle vaihtaa ja kakkosellakin jos kaasupohjassa vetelee. En ihan heti olisi uskonut että suuremmilla välityksillä kiihtyvyys parantui vakioihin nähden.
Mootorin hyvä toimivuus johtunee todella hyvin tehdystä sisäänajosta. :mrgreen: Kiitokset siitä JK Nitrolle. Tässä asiassa en luulisi olevani väärässä..
Mistä ostit pukit ja kaikki mitä olet laittanut ja otitko vetostartin roton vai tavalisen? Kuinka tämä siisänajo suoriteetaan tai suoritetaanko se jotenkin erityisesti kun oli jotkut siisäänajo ohjeet tässä topicissa
Lainaus käyttäjältä: "ST"Lainaus käyttäjältä: "jaan"Lainaus käyttäjältä: "JK Nitro"Yhdyn edelliseen täysin. :D
Entisen STS:ni omistaa nykyisin "Jaan", joka voi halutessaan kehua julkisestikin.
Totta toki kehutaan.. Rikki en ole saanut millään, muuta kuin kannesta palasia
lennellyt. Todellakin JK Power puhuu asiaa," Kyllä tuo melkein rikkoo auton ennenkuin teho loppuu... "
Mootorin hyvä toimivuus johtunee todella hyvin tehdystä sisäänajosta. :mrgreen: Kiitokset siitä JK Nitrolle. Tässä asiassa en luulisi olevani väärässä..
Mistä ostit pukit ja kaikki mitä olet laittanut ja otitko vetostartin roton vai tavalisen? Kuinka tämä siisänajo suoriteetaan tai suoritetaanko se jotenkin erityisesti kun oli jotkut siisäänajo ohjeet tässä topicissa
Pukki homma on nyt sitten kenties auto kohtainen juttu. mulla on roto sekä vetostartti, roto nyt paikalla. Sisäänajo tehdään valmistajan ohjeiden mukaisesti. Edelleenkin http://www.racernine.com/breakin.htm
dudih eilen nosramia paukutin sisään ja totta kai taas tapahtui meikäläisen sisäänajo bravuuri eli auto taas rikki ;)
meni antenniputki ja korin takatolppa.
mut joo pirun upee vääntö tuossa koneessa vaikka en sitä vielä ottanut lähellekkään piikille.
viimestään huomenna aletaan laihentaa tuon juopon sopan saantia :D
dodiin. testattu on ja seosta laihennettu aivan upea pannu ei voi muuta sanoa siis tähän rahaan. vääntö aivan mahtava ottaen huomioon että auto painaa reilusti yli 4kg johtuen valoista ym sälästä paikaltaan lähtee kuin rusakko puskasta , huippuja kelaa ihan mukavasti MUTTA lisä nopeus ei olisi pahasta joten se 3 lovinen laatikko on aivan passeli tuon koneen perään.
lisää testituloksia kun saan parempaa polttoainetta nyt 16%nitroo seuraava kannu tulee olemaan 25% joten lisää tuloksia sitten.
ja jos ei nopeus vieläkään riitä sitten pannaan ameerikaanpojjiilta ahdinta tilaukseen ja katsotaan että kestääkö vielä evon paremmin suunitellut paikat :D
Mites ne välitykset? Muutitko vakioon nähden. Niin ja mihin autoon toi motti tuli?
Landmax 2 tuli pannu. välitykset tällä hetkelle 15/43 rallygamerenkailla.
vakio kyoshon 21 ei jaksanut kiihtyä noilla väleillä kun on nuo isommat renkaat joten 21 perässä oli 13/43 väli
tuolla nosramilla ja 13/43 väleillä lähti kuin haukirannasta mutta ei oikeen ollut ajettava kun löi vaan tyhjää kuivalla assullakin heti kun kaasua painoi ja ei oikeen kulkenu huippuja kunnolla.
uh mitäs nyt kun tuo 28 kone RÄJÄYTTÄÄ silikoniletkun onko putki liian ahdas vai mitä ihmettä.
siis se todellakin on räjähtänyt siitä pakoaukosta sentti taaksepäin.
Menee vähän aiheen ohi, mutta en rupee aukasemaan uutta topickia.
Eli onko tietoa Ofna/ Picco MAX.26 koneesta? Onko kestävä ja toimiiko yleensäkkin hyvin?
Kyseessä tämä motti: http://www.neweramodels.com/cgi-bin/item.cgi?session_id=&part_id=2713
Lainaus käyttäjältä: "Nasty"uh mitäs nyt kun tuo 28 kone RÄJÄYTTÄÄ silikoniletkun onko putki liian ahdas vai mitä ihmettä.
siis se todellakin on räjähtänyt siitä pakoaukosta sentti taaksepäin.
Kuullostaa kiinnostavalta, mitä pakoaukko oikein tarkoitat...?
Eikö tuo Nosramin EVO ole vanha versio, tällä hetkellä ainakin Nosramin sivut esittelevät 28-kokoista RS Monster nimistä konetta? (esim JR_Hobbyn listoilla)
Osaako joku sanoa jospa miten helposti Nosrami pulttaantuu Kyoshon Inferno ST:hen? Pukit tarvitaan tietenkin, mutta mites kytkin/vauhtipyörä/akesli???
tuota juu on tuo se monster evo malli
kyoshon autoihin voin sanoa että taitaa olla tajuttomasti työtä
ainaksi kyoshon omat pukkikilkkeet ja sitten varmaan joutuu tekemään reikää pohjaan vetostartin runkolle ainakin noin oli omassa landmax 2 joka on inferno mp7.5 alusta.
kytkin muut tilkeet käy jos kartiokiinnikkeellä
.
Ei pidä paikkaansa! :D - Ainakaan jos hankit ilman vetostarttia varustetun jolloin käynnistys laatikolla tai rotolla. Vetarilla avrustetut padat on syvältä, hanki käynnistyslaatikko.
Mulla on Inferno ST enkä usko että Nosram poikkeaa olennaisesti muista .21 kokoisista lohkoista
Olen asentanut autoon sekä RB C5 että Sirio EvoII .21
Tarvitset:
- Kyoshon moottoripukit, joko kallimmat SP malliset tai halvemmat valetut
- Moottorin aluslevyt, ne on halvat alumiini läpyskät ja niiden pultit 4 kpl
- 2-pala tai 3-pala kytkin vauhtipyörä tai esim. Fioroni Slide
Nämä kaikki löytyvät ST:n manuaalista, ainakin minulla.
joo ei tartte sorvata jos hommaa ei vetostarillisen.....
iteki oisin päässy 100% helpommalla jos ois heti hankkinu startti poksin.
Menee vähän aiheen ohi, mutta en rupee aukasemaan uutta topickia.
Eli onko tietoa Ofna/ Picco MAX.26 koneesta? Onko kestävä ja toimiiko yleensäkkin hyvin?
Kyseessä tämä motti: http://www.neweramodels.com/cgi-bin/item.cgi?session_id=&part_id=2713