montakohan tankillista sisään ajoa on tämmösellä moottorilla kun kyosho gt-12 s-cr tuossa on vielä kuva siitä!Vaihoin siihen männän!että montakohan tankillista?
http://www2.gpmd.com/image/k/kyog0157.jpg
Aja vaikka yks tankillinen rikkaalla ja sitten yks tankki vähän paksummalla noin 2kiekkaa tai jotenkin silleen ei se niin hirveen tarkkaa ole... :wink:
Aja vaikka yks tankillinen rikkaalla ja sitten yks tankki vähän paksummalla noin 2kiekkaa tai jotenkin silleen ei se niin hirveen tarkkaa ole... :wink:
Lainaus käyttäjältä: "feenovi"Aja vaikka yks tankillinen rikkaalla ja sitten yks tankki vähän paksummalla noin 2kiekkaa tai jotenkin silleen ei se niin hirveen tarkkaa ole... :wink:
JUST! Et sattumoisin tiedä, että polttiksissa sisäänajo on tärkein asia mikä tulee hoitaa hyvin ja perusteellisesti!! Noh, onhan niitä erillaisia tyylejä, ite ajoin Sisäänajoni näin:
-2 tankkia tyhjäkäyntiä 3 kierrosta neula auki
-5 tankkia 2.5 kier neula auki
-1 tankillinen 2 1/4 kier. neula auki ja lopuksi 2kierrosta neula auki. Sitten vasta baanalle!
käväse timo jalaksen kotisivuilla (iso hepa) :lol: sieltä löydät tarkat ohjeet sisäänajoon 8) (http://personal.inet.fi/koti/timo.jalas/ :mrgreen:
(huom: esimerkkikone on RB) :twisted:
Mutta mites se rb koneen sisään ajo eroaa tosta mikä mulla on kyoshosta? :wink:
Mitäs mieltä oote noista kun siinä sanotaan että pitää ekana tiivistää kaasarin.pitääkö se tiivistää?Entä onko teistä toi timo jalaksen sivun moottorin sisään ajo ohje hyvä? :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Ohje on hyvä, täytyy muistaa että sisäänajo on aina konekohtainen juttu. Tuo kyseinen ohje minusta pääpiirteissään sopii myös sun Kyoshon sport-tason moottorille (ainakin nopeasti luettuna). Tuskin tiivistämistä omassa moottorissasi tarvitset, mutta kaikki ilmavuodot on aina tukittava parhaan käynnin takaamiseksi. Tässä mielessä tiivistäminen on hyvä asia; itse en ole koskaan sitä esim. OS moottoreille tehnyt. Minusta toi TeMe The RC man:n ohje on myös hyvä tolle sun moottorille ja tärkeintä ajaa maltilla aluksi; ei täysi kaasulla (ja huom. tämä ei päde ABC rakenteisiin kilpamoottoreihin).
Ja yks juttu: rajoittakaa noiden hymiöiden käyttöä, yksi per viesti riittää.
Onko tässä kuvassa tuo nipukka pääneula?Tuo iso tuossa mistä säädetään täyskaasua?
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww2.gpmd.com%2Fimage%2Fk%2Fkyog0157.jpg&hash=0b400b1ac2ef4f66ace2f1386ba4059e07937adf)
-2 tankkia tyhjäkäyntiä 3 kierrosta neula auki
-5 tankkia 2.5 kier neula auki
-1 tankillinen 2 1/4 kier. neula auki ja lopuksi 2kierrosta neula auki. Sitten vasta baanalle![/quote][/quote]
Tuo varmaan on aika hyvä, mutta kun tuossa on eka toi 2 tankkia tyhjäkäyntiä ja sitten 5 tankkia niin ajetaanko 5tankkia sillei hiljalleen ja sitten 1tankki vähän kovempaa ja sitten hanat auki?
Niinkö????????
Voi tehdä niin. Ajat ekat renkaat ilmassa tyhjäkäynnillä ja sitten loput hissukseen renkaat maassa. Tollasen 6 tankin jälkeen voit alkaa nostaa nopeutta lähelle huippuja.
Ja hei neuvoks: lopeta nyt pikkuhiljaa toi käskevä sävy ja huutomerkkien yms sekä hymiöiden liikakäyttö. Se ei edistä asiaa, päinvastoin. Kukaan ei ole sulle velkaa mitään joten älä odota että sulle heti vastataan. Jos olet ystävällinen ja keskustelet asialliseen tyyliin, niin eiköhän ala vastauksiakin tulla. Muuten menee kaikilta fiilis roikkua täällä ja sitten odottelet vastauksia täällä yksin.
Ekkö kestä noita hymiöitä ja huutomerkkejä?
Kysypäs mitä mieltä muut ovat ja lue ohjeet
Voishan niitä pikkusen rajottaa.
No paras ois, meinaan toi on aikas ärsyttävää kun on noin paljon noita hymiöitä.
Selvän peli vähennetään niitä sit!
Kiva
mulle on sanoottu et 4 ois hyvä :?:
4-6 on se hyvä,ps huomasitko että topic on 2 vuotta vanha...
Voiko auton pää neulaa tai kaasarin kurkkua säätää auto käynnissä??
kyllä
Lainaus käyttäjältä: "tumppi91"Voiko auton pää neulaa tai kaasarin kurkkua säätää auto käynnissä??
Sillonhan auto säädetään kun se on käynnissä ;)
jaaaa kiitos neuvosta olen yrittäny ennen säätää sitä ihan vihasena pois päältä :oops:
Kaasarin kurkkua!?
- Pääneulaa kyllä.. Kaasarin kurkkuhan..., On kaasarin kurkussa (heti ilmanputsarin käyrän jälkeen!?) Kurkun holkin/kuristimen voi kyllä vaihtaa esim. 9mm->8mm, mutta vaihto tapahtuu kyllä muulloin kuin auton moottorin käydessä? -> Ethän käytä nanosekuntiakaan konetta ilman putsaria...?
-> Tarkoititko kaasarin kurkun säätämisellä kaasarin luistin asentoon vaikuttavaa tyhjäkäynnin kierrosnopeuden säätämistä (pohjaneula)?
Howari
- Mikään ei ole niin tärkeää kuin puutarhan hoitaminen, eikä sekään ole niin kovin tärkeää (vanha kiinalainen viisaus) :mrgreen:
4 tankillista..mutta en tiedä onko se hyvä tuohon auto-malliin
:mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: "rc-apina"4 tankillista..mutta en tiedä onko se hyvä tuohon auto-malliin
:mrgreen:
Sama pätee melkein kaikkiin,suunnilleen 4-6 tankkia on suurimmassa osassa ainakin :wink:
Mä meinaan ajaa huomenna 10 ainakin
Ai uuden moottorin, takiako :) :?: .
Lainaus käyttäjältä: "4Chassis"Mä meinaan ajaa huomenna 10 ainakin
Eli 10 tankkia tosi rikkaalla vai esim 6 rikkaalla ja siitä aina kiristät vähän per tankillinen? :shock:
2 pukilla, sit 8 ajelua rikkaalla ja sit normaaliajelua (suoraan sirion ohjeista)