http://teamxray.com/teamxray/m_intro.php?Xnet_Session=051b674349aa40b1cb9bdc109f5296c3
XRay lähti sähkö tourinkiin mukaan viettämällä mittanauhan kanssa aikaa Corallyn pilttuussa. Groskamp on ajellut Serpentillä touring polttista nyt jonkun kisan. Saas nähdä kuinka paljon auto eroaa S720:stä. Ei välttämättä tarjoa suuria innovaatioita, mutta varmasti laatu peli.
Lainaus käyttäjältä: "NPu"XRay lähti sähkö tourinkiin mukaan viettämällä mittanauhan kanssa aikaa Corallyn pilttuussa.
Itseasiassa Hudy on ollut mukana suunnittelemassa C4:ää ja siirsi hyvät ideat myös X-Rayhin ;)
Lainaus käyttäjältä: "Dustbin"Lainaus käyttäjältä: "NPu"XRay lähti sähkö tourinkiin mukaan viettämällä mittanauhan kanssa aikaa Corallyn pilttuussa.
Itseasiassa Hudy on ollut mukana suunnittelemassa C4:ää ja siirsi hyvät ideat myös X-Rayhin ;)
No joo. Siinähän oli Serpent Impulsen tukivarret, joten varmaan jotain tekemistä sitten senkin auton kanssa.
Muistaakseni näissä oli vielä Serpentin iskaritkin.
Lainaus käyttäjältä: "l150040"Muistaakseni näissä oli vielä Serpentin iskaritkin.
XRayn nykyiset iskarit on käytännössä edelleen samat. Pientä hienosäätöä materiaalien kanssa tapahtunut. Corally teki omat metallirunkoiset jo hyvän aikaa sitten ja keväällä julkaisi Serpent uuden iskarin. Luultavasti NT1:ssä samat iskarit kuin sähköautossa, eli samat kuin C4, Impulsessa, S710:ssä jne. Tai sitten ei.
Hudy teki aiemmin kaikki Serpentin muoviosat ja iskarit.
Täytyy sen verta korjata, että hudy teki kaikki metalli osat Serpentille, eikä muovi osia.
Ja sit ne iskarit on ehkä saman näköiset, mut voin sanoa, että siihen se sitten jääkin.
Tuleva auto on varmasti todella hyvä heti alusta asti ja aatu on sitä tuttua jo entuudestaankin.
-Pekka-
http://www.radiocontrol.gr/news_xray_nt1_more_010207.htm
http://www.redrc.net/2007/02/xray-nt1-first-real-picture/
Täydelliset tietopläjäykset nyt: http://www.teamxray.com