tälläistä olen etsiskellyt, mitä pienempi sen parempi (about tulitikkuaski)
olen selannut suurimman osan suomalaisista rc kaupoista läpi, enkä ole löytänyt vielä :|
tuo tulisi polttisautoon
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.hobbieguyrc.com%2Fshop%2Fimages%2FDUB408small.jpg&hash=552d83c0174fcbd4de8171dd556f597b78a58554)
Miksi tuommoinen pitää hankkia?Kysyn vaan tietämättömyyttäni?Kisoissa luulisi olevan kielletty ja hupiajossa joutanee tankata useemmin?
Oletko kysynyt sabesta tai hobby-peoplesta, pari viikkoa sitten ostin juuri 2kpl 700ml tankkeja turbiini projektiini ja silloin muistan nähneeni kummassakin liikkeessä juurikin tuota kuvailemasi kokoluokan tankkeja.
lähinnä tuota kompensoimaan kun tankki tyhjenee tarpeeksi niin moottori käyttäytyy hieman eri tavalla
tilasin tuolta hobbypeoplesta sullivanin 30ml tankin ja kasan noita liittimiä, kun joutuu tollaisen t-liitoksen tekemään :roll:
jollain onkin sellainen savagessa
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kab.freeuk.com%2Fimages%2Fsavaug03.jpg&hash=f6522e0be6135a0d45bc615cebe9e9802105d872)
T-liitoksen? Yleensä primeritankki laitetaan ihan vain polttoaineen ottoletkun väliin, samalla tavalla kuin polttoainesuodatin.
no voi lol :o sieltä tulee t-liittimiä sitten kanssa
Ajaisikohan isokokoinen polttoainesuodatin saman asian? :)
Äsh...
Unohda tuollaset...
Saman asian ajaa suuri polttoaine suodatin tai pitkät letkut.
Esim krossariin menee sääntöjen sisässä noin 50 senttiä polttoaineletkua ennenkuin sääntöjen rajaama polttoainejärjestelmän maksimi tilavuus saavutetaan...
Letku on toki lyhyempi kun käytetään suurta polttoainesuodatinta.
Kameran filmirullakotelo
Terv,
RC-veneilijä
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"Äsh...
Unohda tuollaset...
Saman asian ajaa suuri polttoaine suodatin tai pitkät letkut.
Esim krossariin menee sääntöjen sisässä noin 50 senttiä polttoaineletkua ennenkuin sääntöjen rajaama polttoainejärjestelmän maksimi tilavuus saavutetaan...
Letku on toki lyhyempi kun käytetään suurta polttoainesuodatinta.
Ei aja. Savagessa välitankkia käytetään kompensoimaan ajotankin muodosta johtuvaa painevaihtelua, eli motti menee piikille kun tankissa on alle neljäsosa jäljellä. Savagen tankki on L-kirjaimen muotoinen josta "sakara" osoittaa alaspäin. Paineen "regulointiin" ei auta suodatin, eikä välitankkikaan täysin poista ongelmaa, mutta helpottaa kyllä paljon.
Ja Hoke, ennenkuin kommentoit, ole hyvä ja lue Savage-topic läpi, siellä(kin) asiaa on puitu tsiloona kertaa.
Veneissä käytettävä kohokammiotyylinen välitankki poistaa koko ongelman. Kone saa aina tasaisesti löpöä samalla paineella.
Itse ajattelin heittää Savagestani vakiotankin mäkeen ja asentaa suorakaiteenmuotoisen tankin(Specin 175cc) tilalle.
Tuli sittenkin tilattua välitankki, yksi kysymys olisi;
Onko välitankin sijainnilla korkeussuunnassa verrattuna kaasariin merkitystä?