http://media.putfile.com/rc-france-baja-hpi-boulay-mivoye
Ei kyllä näytä olevan mitään jakoa noilla nitrokäyttösil :tongue:
Missä näit tuol nitroja?
Ainaki tolla papalla taustalla on nitrot kielen alla. :grin: :grin:
Ei noist yksikään ollut nitro. Kaikki oli FG:itä :p
Nonni kirjotin taas väärin :lol: Eikun tarkoitin että ei noi näytä menevän ihan niin ripeästi mitä nitrokoneet, aikamoist sutimista ja pomputtelua :p
moo moo.. tietty ne on hitaita :grin:
BTW ei edes ole kaikki FG Mardereita. Yksi HPI Baja ja FG Leopard joukossa :wink:
Lainaus käyttäjältä: Elvisrc - 11.05.07 - klo: 22.00
Nonni kirjotin taas väärin :lol: Eikun tarkoitin että ei noi näytä menevän ihan niin ripeästi mitä nitrokoneet, aikamoist sutimista ja pomputtelua :p
Niin ja varsinkin ku noi kaikki on taka-vetoisia :grin:
Aika huumoripitoinen pätkä. Tuli mieleen pillastunut norsulauma.
Lainaus käyttäjältä: Divi - 11.05.07 - klo: 22.08
moo moo.. tietty ne on hitaita :grin:
BTW ei edes ole kaikki FG Mardereita. Yksi HPI Baja ja FG Leopard joukossa :wink:
-Mihin sinä vertaat, omaas c12 autoon vai. Minun mielestä nää on todella nopeita jos vertaa vauhtia esim kilpikonnaan vai mitä.
Miksi aina pitää verrata johonki.
Laita esim 1/8 krossi autoon 10kg lisä painoa niin katsotaan mikä on nopeampi kuin radalle lähdetään kiertämään, vai mitäs sanot.
Minä olen nähnyt ja ajannut kisaa noilla isoilla FG autoilla ja yhden kisan ajoin BAJAlla ja täytyy sanopa että on todella hauskat kisat.
Jerzi
Eikös noita saa nelivetosena? Semmonen olis kyllä mettässä todella siisti siis nelivetosen, kattelin kerran bajan kokoa atalan ikkunal niin kyl se iso on :grin:
Saa mutta en itse sitä suosittele koska se menee joo muutenkin hyvin maastossa.
4wd sarja maksaa n.800e, onko se sen väärti myös niin se on jo toinen juttu.
Jerzi :police:
Siis what? 800e :lipsrsealed: Taidan ollakkin samaa mieltä että se menee takavetosenakin lujaa. Oon vaa semmosta kuullut että noi kuluttaa aika lailla osia, hieman heikohkoo laatuu? Hajooko noi sitte helposti?
Katoppa Bensa-autot topicki ja kysy sitten kestääkö. Meinaan sitä topickin viimesen sivun videoo...
Kohta on tulossa markkinoille ihan oikea nelivetoinen bensa-auto, eikä se ainakaan Saksassa maksa juurikaan enempää kuin tuo 4WD konversiosarja. Lisäksi ainakin kuvista katottuna sen auton materiaalit ja rakenteen suunnittelu näyttää jo siltä, että auto houkuttelee. Nuo tähän asti näkemäni FG:n autot ei oikein ole houkutellut, oikaistu liian monessa kohdin. Mutta, kommentteja autosta saamme ihan Suomestakin, kunhan se vain tulee myyntiin. Valmistaja taisi lupailla sitä ensi kuulle.
Saksassa oli ennakko myynnissä Carsonin Gas Devil 4X4 keppivedolla, keskidiffillä ja 27cc koneella. Hinta muistaakseni 899€
Niinpä, tuota juuri tarkoitin. Jos en olisi juuri ostanut crossipyörää, olisin voinut harkita moisen ostoa. Mutta, ehkä on parempi seurailla ensin muiden kommelluksia tuon kanssa, vaikka tuo näyttääkin jo teknisesti ja toteutuksensa puolesta parhaimmalta (ensimmäinen siedettämä) bensa-autolta sorapinnalle.
Niin, ja se on RTR-hinta. http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showdetail,12480,e,1178399757-12915,autos.grossmodelle.carson_modelle,carson_gas_devil,,Tshowrub--autos.grossmodelle.carson_modelle,.htm
Näin on. Itekkin harkitsin jopa yhdessä vaiheessa fg:n vaihtamista tuohon mutta empä sitten ruvennut. Kaikista löytyy tietty heikkoutensa, tuossa mua ei miellytä että ei saa etujarruja ilman modaamista, jos vakio jarru on samanlainen kun FG:ssä.
Noh sen näkee sitte ku alkaa tulla noita kauppoihin suomeenkin ja alkaa tulla esiin niitä heikkoja ja vahvoja puolia. Vois ehkä olla hyvinkin ketterä kun 4 rengasta vetää :cool:
Lainaus käyttäjältä: Nikke92 - 15.05.07 - klo: 14.28
Kaikista löytyy tietty heikkoutensa, tuossa mua ei miellytä että ei saa etujarruja ilman modaamista, jos vakio jarru on samanlainen kun FG:ssä.
"- independently adjustable disk brakes for
front and rear"
Mitäs modaamista tuossa on?? Sitä et saa ilman etujarruja ellet modaa...
Jos siitä autosta löytyy tämmöinen http://img475.imageshack.us/my.php?image=jetpro003ab8.jpg jarrusysteemi edestä ja takaa niin ostan auton heti... :shocked:
Ainakin tekstin mukaan löytyy. Mallia erikseen säädettävä, kuten FG:stäkin.
http://www.rc-car-online-shop.de/lshop,showdetail,12480,e,1178399757-12915,autos.grossmodelle.carson_modelle,carson_gas_devil,,Tshowrub--autos.grossmodelle.carson_modelle,.htm
Kuva keulasta, missä jarrulevy ja satula?
Suunnittelupöydällä :grin:
Epäilemättä.. :mrgreen:
Missä hinnoissa sun jarrusysteemit pyöris nikke?
Ite maksoin noista jarruista 130-140€ en muista tarkaan.. Tuo on se parempi mekaaninen jarru, sitten halvempi "muovi" malli 99€. Sitten hydraulinen reilusti yli 200€.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rc-car-online-shop.de%2Fcosmoshop%2Fpix%2Fa%2Fz%2Fcarson_gas_devil%2Fb8.jpg&hash=4742ebc25343ed5e87be6c353d846f34a39a3dbd)
Tossahan näkyy samanlainen jarrusysteemi kuin polttiskrosseissa, molemmin puolin keskidiffiä omat säädettävät jarrut.
Jos se tuosta on kiinni, niin miksi sitten ostit nykyisesi? Siinähän oli jarru vain takana... Ihan kuin sinulla olisi jotain Carssoni vastaan jo valmiiksi... Toivon tosiaan, että tuo on toimiva laite, ehkä FG:n valmistajakin viimein heräisi kehittämään autoaan kunnolla, eikä vain uusia koreja. Kehitys menee eteenpäin vain kunnon kilpailulla ja siitä hyötyy kuluttaja.
Ilmeisesti et minulle vastannut?
En, sori kun unohdin mainita. Vastasin Nikke92:lle...
Lainaus käyttäjältä: brutales - 15.05.07 - klo: 22.05
Jos se tuosta on kiinni, niin miksi sitten ostit nykyisesi? Siinähän oli jarru vain takana... Ihan kuin sinulla olisi jotain Carssoni vastaan jo valmiiksi... Toivon tosiaan, että tuo on toimiva laite, ehkä FG:n valmistajakin viimein heräisi kehittämään autoaan kunnolla, eikä vain uusia koreja. Kehitys menee eteenpäin vain kunnon kilpailulla ja siitä hyötyy kuluttaja.
Oikeassa olet. Miksei voisi tehdä kunnolla ja kerralla. Niittenhän FG kehitys on aikalailla stopissa jos ne pysyvät vielä tähänpäivään saakka takavetosina ja takajarruisina vakiona :undecided:
Meinaan nyt vaan sitä kun on ajanut omalla jossa nuo jarrut niin pois en antas. Ja jos uuden joutusin ostaaqn niin samalla laittasin eteen jarrut. Mitää ei ole carsonia vastaan, päin vastoin. FG:lle hyvä kilpailija ja tuo uusi keppi nelikko antaa kovan iskun FG:lle. Sais vaan suomeen kunnollisen maahantuonnin ko. merkin autoille.