mulla on vajaa gallona ajettu nosrami ja se eim toosaa eli kun laittaa kylmänä käyntii nii ok mutta ku lämmöt nousee tonne 90-120c nii jos se pääseesammuun nii ei lähe millään käyntii ennenku se jäähtyy ja tyhjäkäynti heikkenee tosi paljon mistä johtuu mun järki ei enää piisaa???
Sammuilu yms käyntiin lähtemättömyys viittaisi väljyyteen.
mutta sillä on ajettu vajaa gallona ja tiedän autoja joilla on ajettu moninkerroin se määrä mitä tualla nii e jaksa uskoi että olis väljä mutta onhan se mahdollista saakohan tohon mäntä+putki+kiertokanki sarjaa?
Voi mennä väljäksi tolla määrälläkin..laihalla ajettu niin avot.Saa varmaan osia mutta tointaako nähden uuden koneen hintaan.
Mulla on vähän samantyyppinen ongelma novarossin .21 kanssa.
Lämpimänä tyhjis putoo ja hetken rouskuttaa kunnes sammahtaa. Tosin lähtee kyllä aika hyvin käyntiin heti.
no toi gallonahan on jo paljon mä pääsin hobaon mach 28:lla kuus tankillista että sillee
Oikealla käytöllä koneella voipi ajaa vaikka 10 gallonaa, te ette vaan osaa..
Lainaus käyttäjältä: janne.n - 05.06.07 - klo: 20.37
no toi gallonahan on jo paljon mä pääsin hobaon mach 28:lla kuus tankillista että sillee
Häh Mikä siin o? :shocked:
Mach 21:llä ajettu kohta gallona ja sisäänajo alkaa olemaan takana. Kone erittäin timmissä kunnossa ja kiertääkin jo ihan nätisti, vähän säätämistä vaatii vielä mutta auto ehti antautua ennenkuin täysiä tehoja saatiin pihalle. :wink: 1 Gallona ei siis ole todellakaan paljon mitään.
No mitä ilmeisemmin tässä ei konetta ole käytetty OIKEIN.Ja eiköhän mahdolliset max ajomäärät ole ollu jo kaikilla tiedossa ... kauan.
toi nosram oli mulle eka uus moottori että kyllä siinä sisään ajossa voi olla ongelma että peiliin saa katsoa