eli onko sprint 2 hyvä alottelijan auto? paljo kulkee ja saako varaosia helposti
Lainaus käyttäjältä: dynkke - 26.06.07 - klo: 19.14
eli onko sprint 2 hyvä alottelijan auto? paljo kulkee ja saako varaosia helposti
Kulkeeko lujaa? se liikkuu just sen mitkä palikat heität paikkaansa. hobbylinna myy kyllä varaosia, että sen puoleen ongelmia ei pitäisi olla...itse autosta en tiedä..
Tästä on jo topick samalla sivulla...
kumpi mielummi sprintti vai pta?
http://rc10.fi/index.php?topic=22093.0 jos sitä vauhtia haluat niin tuossa olisi kelpo peli (mutta kallis). mutta kun kokemuksia ei ole kummastakaan noista, niin paha sanoa. on myös xray, joka tekee hyviä autoja ja varaosia saa kun vaan tilaa..
Ei sprint...Ei tpd pta....Hpi rs4 pro 3 ois ok tai xray evo2
sprint on pop :wink:
Taka diffin suojaan pitää tehdä reikä että kivet pääsee pois, muuten se syö takahihnoja ku leipää. Muuten ihan mainio auto. Suosittelen!
Lainaus käyttäjältä: Shogunmarui - 27.06.07 - klo: 21.03
Ei sprint...Ei tpd pta....Hpi rs4 pro 3 ois ok tai xray evo2
Sprint on ok, ptakin on ok, itse pidin oikeastaan PTAta paljon parempana jokapaikan suttaamiseen kuin sprinttiä. Kyoshon vastainen propaganda vaan jatkuu yhden huonon kokemuksen perusteella. Itselläni on ollut useita kyoshon kamppeita halvemmasta päästä, eikä mitään valitettavaa ole ollut.
HPi rs4 3 on polttis, ja xray evo2 taas taitaa olla jo vähän kilpavehkeen puolella.
evo2 on ihan hyvä pirssi, joskin varaosat on arvokkaita mutta kysyttiinkö tässä Xraysta? Sprint 2 on hyvä auto aloittelijalle ja sillä selvä.
Lainaus käyttäjältä: dynkke - 27.06.07 - klo: 10.25
kumpi mielummi sprintti vai pta?
No jos noista valitsisin niin sprintti...Osta pois vaan...Eihän se kalliskaan ole
Niin. Itse ostaisin Sprintin. On hienompi ja muutenkin varmaan parempi.
Minkä ostatkin, niin varmista että niitä varaosia saa ihan oikeasti sitten.
Vanha kilpa-autokin on siitä hyvä, että niitä varaosia saa. Poislukien "eksoottiset" merkit. Yleensä kilpuri on käytettynä ostettaessa halvempi, ja rakenteeltaan kestävämpi.
tuo HPI:n e10 on parempi kuin sprint aloittelijalle, mm. kardaanivetoisuutensa takia mutta koska sitä saa suomesta :huh:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.hpieurope.com%2Fgraphics%2Fkits%2Fkitpages%2F10712%2Fchassis.jpg&hash=4108f9605e975fd0d5e8b20581b99f8db66c7c49)
Lainaus käyttäjältä: ballu - 08.07.07 - klo: 20.57
tuo HPI:n e10 on parempi kuin sprint aloittelijalle, mm. kardaanivetoisuutensa takia mutta koska sitä saa suomesta :huh:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.hpieurope.com%2Fgraphics%2Fkits%2Fkitpages%2F10712%2Fchassis.jpg&hash=4108f9605e975fd0d5e8b20581b99f8db66c7c49)
Keppivetonen huonompi...TORGUE TWIST
Lainaus käyttäjältä: Shogunmarui - 09.07.07 - klo: 00.49
Lainaus käyttäjältä: ballu - 08.07.07 - klo: 20.57
tuo HPI:n e10 on parempi kuin sprint aloittelijalle, mm. kardaanivetoisuutensa takia mutta koska sitä saa suomesta :huh:
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.hpieurope.com%2Fgraphics%2Fkits%2Fkitpages%2F10712%2Fchassis.jpg&hash=4108f9605e975fd0d5e8b20581b99f8db66c7c49)
Keppivetonen huonompi...TORGUE TWIST
Parkkis sudittelussa ei ole varmaan kauheasti väliä... Ja onhan keppivetoinen siinä suhteessa parempi ,ettei tarvitse joka ajokerralla vaihtaa uuttaa hihnaa...
no eihan sita tarvi joka kerta vaihtaa jos on hyvin suojattu
kokemuksesta sprintin hihnaa saa kyllä vaihtaa pihasudittelussa ihan liian usein
No nyt kun itsellä taasen tuo hpi rs4 pro niin ei kovin usein ole tarvinut hihnaa vaihdella...Tosin ajelenkin tuossa tasaisella betoniparkkiksella usein ja siinä ei kovin paljoa mitään moskaa ainakaan ole...
kokemuksesta sprintin hihnaa ei tarvi vaihtaa ainuttakaan kertaa pihasuttaajan tehoreservillä kun ymmärtää tehdä sen aukon takadiffin suojaan että kivet pääsee pois. Btw, Hihna on todettu 1/10 autoissa kestävämmäksi kuin kardaani. Miksiköhän sekä krossissa että touringissa ajetaan nykyään päässäntöisesti hihnalla?
Lainaus käyttäjältä: Divi - 09.07.07 - klo: 17.58
kokemuksesta sprintin hihnaa ei tarvi vaihtaa ainuttakaan kertaa pihasuttaajan tehoreservillä kun ymmärtää tehdä sen aukon takadiffin suojaan että kivet pääsee pois. Btw, Hihna on todettu 1/10 autoissa kestävämmäksi kuin kardaani. Miksiköhän sekä krossissa että touringissa ajetaan nykyään päässäntöisesti hihnalla?
Ja tässä puhuttiin asiaa!
Tuo E10 on lelumman ja muovisemman olonen ku Sprintti..
no tuo hihna ja kardaaniteema vaihtelee parin vuoden välein kisavehkeissäkin, varmaan sen takia että myydään autoja paremmin :wink: