osaisko joku hiukan neuvoa, kun ostin vasta revo 3.3 ja olen ajellu sisään ajon ja muutaman kerran hiukan vauhdikkaammin, mutta nyt moottori ei käy kunnolla. Moottori käy kyllä tyhjäkäynnillä ja pienillä kierroksilla, mutta kun kaasua antaa lisää se sammuu välittömästi. ongelma ilmeni kun olin ajanut n. 10 min pölyisellä kentällä, joten voiko ongelma johtua tukkeutuneesta ilmanputsarista? vai voiko tulppa vaikuttaa asiaan, vaikkei tulppa toimikin vain hehkutulppana?! ilman putsari ei kyllä vaikuttanut niin pölyiseltä, jottei kone olisi saanut ilmaa!
Ehket sisäänajanut oikein. Tai huonoa bensaa?
Jos et ole vaihtanut vielä ilmanputsaria kertaakaan niin vaihdappas se. Itellä oli joskus samaa ongelmaa kun putsari meni tukkoon.
Sisäänajossa tuo hehkutulppa kärsii aika lailla, joten vaihda nyt ihmeessä se ensin, ja mieti sitten seuraavaa askelta.. Muutenkin tulpan vaihto on näitä ensimmäisiä kohtia jota ainakin itse teen kun kone kiukuttelee "liian paljon"..
Mikäli ei ratkea tuolla niin kannattanee miettiä koneen säätämistä, pitäisi olla aika rikkaallla nyt jos et ole sisäänajon jälkeen seoksia säätänyt, fiksuja neuvoja löytää foorumin täydeltä..
joo vaihdoin tulpan ja putsarin ja nyt toimii taas!! säädin seosta hiukan laihemmalle kun auto röpötti liikaa, mutta onko jotain nyrkkisääntöä milloin seos on sopivaa? nyt ainakin auto tuntuu kulkevan hyvin, niin onko sillon säädöt ok?
Kyll auto kulkee ihan hyvin vähän aikaa vaikka olis liian piikillä, mut sitten koht kuuluu klink! ja koneen vaihto.. Mutta ajappa kone lämpimäks ja koita lämpöjä, eli pienen sylkitipan kun tiputat kannen päälle (ei mitään iki vihreää) ja jos se kuplii nätisti pikku hiljaa niin säädöt on ihan ok, mutta jos kiehahtaa heti niin on liian laihalla ja on liian rikkaalla niin ei oikeen tapahdu mitään.
Unohda jo alkuun tuo aatamin aikainen sylki testi ja osta lämpömittari. Sitä tulet kummiskin tarvitsemaan enemmän kuin sylkeäs.
Lämmöt sinne 120-130 tolla koneella niin pitäis rokata.
Kaikki koneet on yksilöitä...Jotkut voi olla todella rikkalla sairaan kuumia...Koita vaa eka se sylki ja sit mieti tota mittarii...Se mittari ei oo pakollinen.....
Oma Revo 2.5 alkaa vasta käymään ja kukkumaan kun lämmöt yli 150 astetta. Koneesta nousee sankka sauhu sekä öljyä tulee pakoputkesta enemmän laki sallii...
eli koneet on yksilöitä...
kone on hyvissä säädöissä kun se ei pröpötä eikä liiku paikoillaan
Lainaus käyttäjältä: T-MAXX äijä - 16.07.07 - klo: 12.34
kone on hyvissä säädöissä kun se ei pröpötä eikä liiku paikoillaan
Mikä auto nyt paikalaan liikkuis ??