Eli kun on jäänyt suht paljon likaa sinne tulpan viereen nii miten saan sen pois ettei mee kaikki lika männän päälle kun otan tulppaa auki? onko teillä jotain vippaskonsteja? :shocked: :grin:
Tulppa paikoillee ja paineilmaa..
no selvä!! kokeilempa huomenna :p :lol:
Koitappa ihmeessä, mutta muista tosiaan laittaa se tulppa paikoilleen ennen ku alat puhaltelee :p
No entäs sitten jos ei oo paineilmaa käytössä?
Mä käytän siihen usein bräkkliinerä (suomeksi pudistus sprayta). Jos odottaa että kone jäähtyy hetken, niin se ei haisekkaan niin kauheaan pahalta, kuumaan koneeseen jos ruuttaa niin käry on aika kaamee, en ole varma mutta, uskoisin ettei se kansikaan tykkää hyvää jos jäähtyy hetkessä, minkä tuo kliineri tekee (jäähdyttää). Mutta mulla on harvoin kauhee kiire, kun en vielä aja kisaa, joten voin odotella että kone jäähtyy. Toinen pointti on että, pikku purkki kulkee pakissa ihan mukavasti toisin kuin kompura :p.
-T-
Lainaus käyttäjältä: oskari - 30.06.07 - klo: 01.08
Mä käytän siihen usein bräkkliinerä (suomeksi pudistus sprayta).
Suomeksi jarrukliineri,jota ei kannata välttämättä muovi ja kumiosille suikia.
Ennemmin hakee vaikka biltemasta elektroniikkapuhdistussprayta.
Hieman hellävaraisempaa muoviosille eikä jätä kuivuttuaan jäämiä.
Kaikista paras on jonkun tuollaisen spraypuhdistusaineen ja paineilman yhdistelmä,elikkä eka suihkutetaan puhdistusaine ja puhalletaan perään paineilmalla.
Onko jäähdytyskannet nykyään muovia? :mrgreen:
Lainaus käyttäjältä: Pikkuveli - 30.06.07 - klo: 12.11
Onko jäähdytyskannet nykyään muovia? :mrgreen:
Ei mutta joittenkin korvienväli tuntuu olevan...
Näissä leluissahan ei tietenkään muoviosia ole vai mitä?
Tuolla elektroniikkaspraylla voi putsata tarvittaessa vaikka koko auton, mitä en jarrukliinerillä lähtisi välttämättä tekemään kun sisältää asetonia...
Ei oo ollu ongelmia vaikka oon koko auton ruikkunu bräkleenillä puhtaaks.
Lainaus käyttäjältä: Nikke92 - 30.06.07 - klo: 21.27
Ei oo ollu ongelmia vaikka oon koko auton ruikkunu bräkleenillä puhtaaks.
Ei vielä, mutta kun oot sitä riittävästi ruikkinut, huomaat että kaikki auton laakerit on aivan loppu...
Jarrukliineri on tarkoitettu rasvanpoistoon ja siis syö rasvan laakereista...
Kliineriä voi tuupata suoraan kuumaan koneeseen ilman ongelmia, ei itsellä ainakaan ole mitään murheita ollut.
Auto vaan pystyyn ja ruikkaus tulpan juureen.
Enpä ole ajatellut, että laakerit vois kärsiä :shock:. No onneksi en ole koko autoa sillä aineella putsannut. Vain tosiaankin tulpan ympäriltä, ja tietysti väärinpäin, eihän ne moskat minnekkään lähde jos auto on pystyssä.
Hommasin just uuden, tosi pienen kompuran, on helppo kuskata mukana jos tarvii. Se sopii vaikka kirjahyllyyn, ainoo huono puoli on että se on aika hidas tekeen painetta, mutta voi pojat se on tosi hiljainen vois vaikka keittiön pöydällä antaa puksutella eikä häiritse. :smiley:
Eipä tarvi enää tovottavasti kliineriä käyttää. Mutta siltikkin käytän jos paineilmaa ei ole saatavilla. Minusta kuitenkin ennemmin kuiva laakeri, kuin sökö kone.
-T-