Aloittelijana kysyisin kokeneemmilta että miksiköhän savage 3,5:sen taka diffi ei tahdo kestää? Ei ole ajettu ku puoli gallonaa ja kilahti hampaat sileäksi piha sudittelussa. Laitoin vahvemmat rattaat, ajoin pari tankillista ja sama juttu! Laitoin kyllä rasvat ja sun muut mutta olisko pitäny laittaa niitä prikkoja rattaitten alle? Kaikki pyörii vapaasti enkä mielestäni edes kohtuuttomasti rankaissut laitetta. Antakaa vinkkejä uuden alumiinidiffin ehjänä pitämiseksi!!!
Juu, ihan oikeilla jäljillä olet.
Eli shimmiprikoilla kohdistat pinjonin ja lautasrattaan diffissä paremmin kohdilleen ja tiukemmaksi.
Välyksiä ei siis saa paljoa olla mutta tiukkakaan se EI saa olla.
Tuossahan on tilanne se että, muoviset diffin ulkokuoret joissa on ne diffin ulostulojen laakerit, venyvät ja kuluvat jolloin laakerit ja siten koko diffipaketti pääseevät liikkumaan.
Kohdistus pettää ja rattaat eivät enää pidä.
Tuolla on paljon hyödyllistä tietoa ja kannattaa todella lukea läpi: http://rc10.fi/index.php?topic=16965.0
Savagesta on muuallakin paljon hyvää infoa joten käytä myös Haku-toimintoa.
:mrgreen:
Ps:
-tsekkaa myös slipper-kytkin, ettei vaan olisi liian tiukalla...
-hypyistä alas aina pintakaasulla...
-ja pyörilleen...
kumpi kannattaa ostaa mädi vai savage 3.5. :afro:
Ehdottomasti savage, se on minun henkilökohtainen mielipiteeni! Velipojalla oli mad force ja oli aika hankala tapaus, ainakin aloittelijalle. Oma savageni on kestänyt jo useamman gallonan kovaakin menoa alumiinisen takadiffin vaihdon jälkeen!! Onkin pitänyt kysyä mikä moottori olis hyvä vaihtaa savageen jos haluais vähän enemmän voimaa värkkiin!! Vanhallakin vielä päristelee mutta tekis mieli jotain muutosta ja säädettävää!!!
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 05.05.08 - klo: 21.56
Ehdottomasti savage, se on minun henkilökohtainen mielipiteeni! Velipojalla oli mad force ja oli aika hankala tapaus, ainakin aloittelijalle. Oma savageni on kestänyt jo useamman gallonan kovaakin menoa alumiinisen takadiffin vaihdon jälkeen!! Onkin pitänyt kysyä mikä moottori olis hyvä vaihtaa savageen jos haluais vähän enemmän voimaa värkkiin!! Vanhallakin vielä päristelee mutta tekis mieli jotain muutosta ja säädettävää!!!
Sh 28,nosram 28 ovat aivan huippuja ja vieläpä halpoja.
Lainaus käyttäjältä: P.M - 06.05.08 - klo: 08.19
Lainaus käyttäjältä: Jarmo - 05.05.08 - klo: 21.56
Onkin pitänyt kysyä mikä moottori olis hyvä vaihtaa savageen jos haluais vähän enemmän voimaa värkkiin!! Vanhallakin vielä päristelee mutta tekis mieli jotain muutosta ja säädettävää!!!
Sh 28,nosram 28 ovat aivan huippuja ja vieläpä halpoja.
Jos haluaa oikein "voimaa" savageen niin osta Axial 0.32. Hintaa n. 170 taalaa
Oikean tulpan löytäminen on hankalaa Axialiin muuten ei valittamista, ei kyllä ole takana kun vajaa gallona ?
Oli Nosram 28 evo, mutta omasta mielestä saa olaa enemmän kierroskone mitä evo oli,
muuten kyllä mainio kone.
Tosin välityksillä saa senkin toimimaan.
Tietääkö kukaan miten neula säädetään. :huh:
http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/moottori/moottori.html#kaasarin%20rakenne
..tuolla on ohjeita kaasarin säätämiseen.
Kumpi kannattaa ostaa traxxas t-maxx 3.3 vai hpi savage 3.5. :grin:
moi. minkälainen tää savage 3.5 auto on niiku kstävyys ym muut.. vastatkaa
No Savaget yleensäkin ovat melkoisen huolettomia ja kestäviä pelejä. Voin suositella..
Lainaus käyttäjältä: Timitri87 - 02.11.08 - klo: 03.08
moi. minkälainen tää savage 3.5 auto on niiku kstävyys ym muut.. vastatkaa
Miten sun allekirjotuksessa on 2 savagea ja et tiedä niiden kestävyydestä ym...???