Kun kone on lämmennyt ja sammuttaa sen niin pensa menee takaisin tankkiin. Heti kun moottori on kylmä niin käynnistyy.Auto on mg10 :huh:
kun moottori on kuuma ja sen sammuttaa,niin lämpö alkaa siirtymään kaasuttimeen,joka moottorin käydessä pysyi viileämpänä sen läpi virtaavan ilman takia.kuitenkin nyt kun ilma ei virtaa niin kaasutin kuumenee ja polttoaine saattaa alkaa kiehumaan,jonka johdosta polttoaine pakenee tankkiin.
tähän saattaa auttaa pieni ryypytys ennen uutta starttia,jolloin kone saa taas polttoainetta.
Kun yrittää ryypyttää niin pensa palaa tankkiin tai ilmakuplia on pensa letkussa.
Ryypytä niin kauan että kaasariin menee metanolia ja sitten käynnistä. Kun kone käynnistyy se luo painetta tankkiin ja sen avulla metanolia lisää kaasariin.
Lainaus käyttäjältä: severa - 05.10.07 - klo: 18.53
Kun yrittää ryypyttää niin pensa palaa tankkiin tai ilmakuplia on pensa letkussa.
Ei auta. On ryypytetty kauheesti eikä bensa pysy letkussa.
jossain on nyt tukos tai ilmavuoto.
Veikkaan vuotoo koska auto on uus.
myös moottori saattaa olla liian laihalla,jolloin ylikuumenee ja polttoaine kiehuu kaasarissa.
Vaihda letkut niin ei ainakaan oo tukoksia!