ONKON JONKUN INFERNON VETO NARUSSA OLLU VIKOJA KUN MUN INFERNON VETO NARUSTA KATKEE KOKO AJAN VETO NARU
OISKO JÄRKEVIÄ EHDOTUKSIA :cry:
Kato ettei siellä ole teräviä reunoja ettei ne nirhaa narua poikki ja vedä sitä suoraan sekin vähentää narun kulumista..paras vaihtoehto on starttilaatikko..
äläkä myöskään vedä koskaan narua loppuun asti.sillä sen saa helpoiten poikki.
kiitos vastauksista
Itellä on arenassa vetonaruna moottori sahan naru, semmoinen ohut ja takaan ettei mene ihan heti poikki, KOKEILKAAAAA :grin:
Starttiboksi on paras (munkin mielestä).
Hei vähän jotain rajaa näitten topiccien kanssa. Tänkin ois voinu kysyä auton omassa topicissa.
Millä te noit vedätte käyntiin kun ei ihan normi naru riitä :D. Mulla ainakin kestää ihan perus naru
siis mitä :shocked:
Lainaus käyttäjältä: mad - 10.11.07 - klo: 20.31
Lainaus käyttäjältä: INFERNO ST US - 10.11.07 - klo: 20.00
Starttiboksi on paras (munkin mielestä).
Millä te noit vedätte käyntiin kun ei ihan normi naru riitä :D. Mulla ainakin kestää ihan perus naru
Starttiboxia ei vedetä..sille riittää akku :mrgreen:
LOL..oli pakko.
Ai juu väärä lainaus :laugh: LOL
Lainaus käyttäjältä: tontsa96 - 31.10.07 - klo: 18.39
ONKON JONKUN INFERNON VETO NARUSSA OLLU VIKOJA KUN MUN INFERNON VETO NARUSTA KATKEE KOKO AJAN VETO NARU
OISKO JÄRKEVIÄ EHDOTUKSIA :cry:
ittellä sama juttu,osta uusi vetonaru höslä ja vedä pieniä nopeita vetoja niin ei hajoo,kyoshon vakio vetonarut ei hyviä mun mielestä
itte käytän kuumailmapuhallinta moottoriin 10 sec niin lähtee heti käyntiin,kerran kun menee poikki vetonaru niin se ei ole enään jatkossa hyvä
Lainaus käyttäjältä: masahiro98 - 11.11.07 - klo: 20.46
itte käytän kuumailmapuhallinta moottoriin 10 sec niin lähtee heti käyntiin,kerran kun menee poikki vetonaru niin se ei ole enään jatkossa hyvä
Hitsi, enpä ole hoksannut käyttää kuumailmapuhallinta käynnistämiseen. Kumpaa käytät, hiustenkuivaajaa vai ihan kuumailmapuhallinta? Entä, pitääkö suuremmalle moottorille olla suurempi puhallin? Esim. minkä kokoisella kuumailmapuhaltimella saisin vaikkapa pyöräytettyä oikean autoni moottorin käyntiin, jos akku on tyhjä? Entä, voiko radalla käyttää kaasupuhallinta jos siellä ei ole sähköä?
Tosiasiassa jos säädöt on siellä missä pitää, niin lähtee käyntiin ilman mitään jippoja.
Lainaus käyttäjältä: Catiska - 13.11.07 - klo: 08.36
Lainaus käyttäjältä: masahiro98 - 11.11.07 - klo: 20.46
itte käytän kuumailmapuhallinta moottoriin 10 sec niin lähtee heti käyntiin,kerran kun menee poikki vetonaru niin se ei ole enään jatkossa hyvä
Hitsi, enpä ole hoksannut käyttää kuumailmapuhallinta käynnistämiseen. Kumpaa käytät, hiustenkuivaajaa vai ihan kuumailmapuhallinta? Entä, pitääkö suuremmalle moottorille olla suurempi puhallin? Esim. minkä kokoisella kuumailmapuhaltimella saisin vaikkapa pyöräytettyä oikean autoni moottorin käyntiin, jos akku on tyhjä? Entä, voiko radalla käyttää kaasupuhallinta jos siellä ei ole sähköä?
Tosiasiassa jos säädöt on siellä missä pitää, niin lähtee käyntiin ilman mitään jippoja.
:mrgreen: :mrgreen: ehkä tässä nyt kuitenkin tarkoitettiin sitä mitä itsekin teen. Eli lämmittää konetta että pyörii löysemmin. luultavasti ymmärsitkin sen mutta kuitenkin
Ymmärsin toki ja teen itsekin tuon uudella koneella ensi startilla. Mutta, en näe tarvetta sisäänajon jälkeen asialle. Toki, jos siitä kokee apua saavansa, niin mikä jottei!
Hehe... kisapannuja saa lämmittää suomen kesälläkin ennen ekoja startteja... eikä siihen ihan hiustenkuivaaja riitä.
Höh, tuota en ole nähnytkään! Toki sisäänajon yhteydessä, mutta että muuloinkin. Jatkossa minun on pidettävä silmät auki kisoissa, en ole ennen tuota huomannutkaan. Kaikkea sitä sitten oppii kun isoksi kasvaa :azn: Meilläpäin väki ajelee ilmeisesti vain treenikoneilla kun niitä en ole nähnyt kenenkään lämmittelevän kuin tietty vain sisäänajon yhteydessä.
Joo! suomen kesä kun ei aina ole kaikkein lämpimin ja uuden kisakoneen kyseessä ollessa sitä mielellään ekat 10-20 tankkia voi hyvin lämmitellä niin käynnistys on helppoa sisäänajon jälkeenkin
Ja joihinkin noihin vetonaru koneisiin missä yksisuuntalaakeri sijaitsee lohkon sisäpuolella(esim.lrp, sh, nosram)on kuumailmapuhallin tosi kätevä apu, niissä alkaa yksisuuntalakru luistaa tosi nopeesti koska "ui" lohkon sisäpuolella, mutta joka ajokerralla kun antaa ennen ekaa starttia lämpöä niin laakeri pitää paljon paremmin(kun kone on lämmin niin sehän toimii paljon paremmin)..
Tässä on yksi video missä rääkätään vetonaruu oikein kunnolla ei mee poikki mutta ei tykkää :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=gZgxjZYuYu8&feature=related
Lainaus käyttäjältä: mad - 18.11.07 - klo: 22.00
Tässä on yksi video missä rääkätään vetonaruu oikein kunnolla ei mee poikki mutta ei tykkää :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=gZgxjZYuYu8&feature=related
haha, aika löysännäkönen kone o_O mun koneella ei kyl olis mitään toivoa ees tehä tota. tulis auto vaan perässä. starttiboksikaan ei oikein jaksa ilman kuumailmapuhaltimen apua :p
Lainaus käyttäjältä: LittleDemon - 26.11.07 - klo: 15.23
Lainaus käyttäjältä: mad - 18.11.07 - klo: 22.00
Tässä on yksi video missä rääkätään vetonaruu oikein kunnolla ei mee poikki mutta ei tykkää :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=gZgxjZYuYu8&feature=related
haha, aika löysännäkönen kone o_O mun koneella ei kyl olis mitään toivoa ees tehä tota. tulis auto vaan perässä. starttiboksikaan ei oikein jaksa ilman kuumailmapuhaltimen apua :p
tossa koneessa näyttäs kyllä luistavan 1-suuntalaakeri.jos siinä tollaset puristukset ois ni tuskin lähtis edes käyntiin...
Ainakin Oriveden Agrimarketissa myydään muovinarua, joka on tarpeeksi ohutta ja kestävää. Ja tais maksaa niin paljon kuin 5 senttiä/merti. Hyvin tuo on kestänyt ja kovaa rääkkiä on saanut.
Lainaus käyttäjältä: miksalo - 26.11.07 - klo: 15.28
Lainaus käyttäjältä: LittleDemon - 26.11.07 - klo: 15.23
Lainaus käyttäjältä: mad - 18.11.07 - klo: 22.00
Tässä on yksi video missä rääkätään vetonaruu oikein kunnolla ei mee poikki mutta ei tykkää :laugh:
http://www.youtube.com/watch?v=gZgxjZYuYu8&feature=related
haha, aika löysännäkönen kone o_O mun koneella ei kyl olis mitään toivoa ees tehä tota. tulis auto vaan perässä. starttiboksikaan ei oikein jaksa ilman kuumailmapuhaltimen apua :p
tossa koneessa näyttäs kyllä luistavan 1-suuntalaakeri.jos siinä tollaset puristukset ois ni tuskin lähtis edes käyntiin...
paha mennä sanomaan kun en ehdi kuin töissä näitä lukemaan. ja ilman ääniä ei kauheesti muutakun näe :mrgreen:
säle kaihtimen naru tai startilaatiko
Toi sälekaihtimen naru on hyvä :wink: itsekin otin kaihtimesta sellaisen, kun oli sen verran pitkä naru ... emäntä ei sitä tiedä ! onneksi :grin: