RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: masahiro98 - 11.11.07 - klo: 20.51

Otsikko: Kyosho
Kirjoitti: masahiro98 - 11.11.07 - klo: 20.51
Onko Hyvä Valmistaja?,mitkä viat yleisempiä Jne?
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: masahiro98 - 11.11.07 - klo: 20.51
Onko Hyvä Valmistaja?,mitkä viat yleisempiä Jne?
tietoa
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Breweri - 11.11.07 - klo: 20.56
lue täältä foorumilta, täällä on paljon tietoa. Hakusanaksi Kyösho ja eikun lukemaan...
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: mad - 11.11.07 - klo: 20.59
Ihan iso valmistaja . Omistan kaksi autoa (monstereita) Jotkut autot toimii hyvin toiset vähän huonommin. Ja ISO miinus kalliit varaosat .
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: jerzirccar1 - 12.11.07 - klo: 12.51
Ihan iso valmistaja . Omistan kaksi autoa (monstereita) Jotkut autot toimii hyvin toiset vähän huonommin. Ja ISO miinus kalliit varaosat .

Kyosho taitaa olla ainoa merkki koko Suomenmaassa joka ei myy suoraan, kenties hinta on sen takia hiukan korkeampi :huh:
Jerzi
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: CluBBaH - 12.11.07 - klo: 12.58
Ihan iso valmistaja . Omistan kaksi autoa (monstereita) Jotkut autot toimii hyvin toiset vähän huonommin. Ja ISO miinus kalliit varaosat .

Kyosho taitaa olla ainoa merkki koko Suomenmaassa joka ei myy suoraan, kenties hinta on sen takia hiukan korkeampi :huh:
Jerzi

Mun mielestä "hiukan" on kovinkin lievä ilmaus kyoshon hintoihin. Suurin miinus omasta mielestä on rtr mallien ääretön huonous. Aivan kaikessa mahdollisessa on säästetty , joten auto ei kestä juurikaan mitään ,säätömahdollisuudet on olemattomat ja vieläkin hinta tuppaa olemaan korkeampi kun muilla valtamerkeillä.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: INFERNO ST US - 12.11.07 - klo: 15.36
Näitäkin palstoja on niin paljon että jotain rajaa masahiro98 :police:.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: tontsa96 - 12.11.07 - klo: 15.49
onko haittaa jon mp lämmöt huitelee 80 mut pelaa ja lähtee ainakin hpi mt paremmin kännataako lähtee säätää
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: INFERNO ST US - 12.11.07 - klo: 16.02
Moottori kuluu enemmän laihalla kun rikkaalla, eli päätä itse. Kertokaa taas jos oon pielessä :lol:.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Futaba - 12.11.07 - klo: 16.32
Moottori kuluu enemmän laihalla kun rikkaalla, eli päätä itse. Kertokaa taas jos oon pielessä :lol:.
Eiköhän liika lämpeneminen olisi se ongelma jos olisi liian piikillä, ei ainakaan viileämpänä käyminen...

Sun ei tarvi ihan joka viestiin kommentoida jos ei ole mitään hajua mistä puhut.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Rcede - 12.11.07 - klo: 20.20
Ihan iso valmistaja . Omistan kaksi autoa (monstereita) Jotkut autot toimii hyvin toiset vähän huonommin. Ja ISO miinus kalliit varaosat .

Kyosho taitaa olla ainoa merkki koko Suomenmaassa joka ei myy suoraan, kenties hinta on sen takia hiukan korkeampi :huh:
Jerzi

Totta, Kyoshon varaosissa on yksiväli käsi liikaa joka nostaa hintoja huimasti verrattuna esim. USAn tai brittien hintoihin  :shock:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Janne T - 12.11.07 - klo: 21.33
Ikävä kyllä, juuri näin.
Omasta mielestäni itse merkissä ei sinänsä ole mitään vikaa, kunhan kiertää halvimmat räpsyt mahdollisimman kaukaa. Esim. MP 7.5 RTR US on ihan varteenotettava vaihtoehto muiden merkkien RTR malleille, mutta Suomen hinnoittelu tuolle on aivan posketon. Kaukoidässä tuon hinta on noin 350 US$, eikä nuokaan liikkeet mitään Punaisia Ristejä ole. Hyvää vauhtiahan nuo Kyoshot ovat radalta kadonneetkin, kiitos siitä kenelle ikinä se kuuluukin...
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: LittleDemon - 13.11.07 - klo: 10.36
Moottori kuluu enemmän laihalla kun rikkaalla, eli päätä itse. Kertokaa taas jos oon pielessä :lol:.
Eiköhän liika lämpeneminen olisi se ongelma jos olisi liian piikillä, ei ainakaan viileämpänä käyminen...

Sun ei tarvi ihan joka viestiin kommentoida jos ei ole mitään hajua mistä puhut.

jos ei oo tarpeeks lämmin ni sylinteri ei laajene tarpeeks, ja kuluu enemmän kuin vähän enemmän piikillä. Eli 110C-> olis aika hyvä.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 14.11.07 - klo: 18.26
Kyoshot ei oo nikkoja eikä myöskään mitään kisavehkeitä... se on sellanen kelpo alotus polttis. saa laitettuu rahansa siihen,jos vaikka sattuis olee 600 yli määrästä... nimimerkillä kokemusta on ja paljon. :tongue:.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Rcede - 14.11.07 - klo: 19.07
Kyoshot ei oo nikkoja eikä myöskään mitään kisavehkeitä... se on sellanen kelpo alotus polttis. saa laitettuu rahansa siihen,jos vaikka sattuis olee 600 yli määrästä... nimimerkillä kokemusta on ja paljon. :tongue:.

Kyoshollahan on myös kisa vehkeitä, jotka ovat tosin ulkomailla paljon suositumpia kun täällä pohjolassa, johtuen ehkä hieman eri hintatasosta  :undecided: Kyosho ja Crono ovat jääneet Suomessa aika pahasta mm. Hobaon jalkoihin  :shock: Mutta kyllähän noita kyöstejä täällä suomenkin kisoissa näkyy, tosin aika vähän.   
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: INFERNO ST US - 14.11.07 - klo: 19.23
Jaa ei oo kisa auto :shocked:, no varmaan on. On sillä voitettu maailmalla niin monta kertaa että varmaan on kisa auto.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Futaba - 14.11.07 - klo: 19.28
RTR mallit ei, toisin ku muilla merkeillä.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Rcede - 14.11.07 - klo: 19.30
Nii, kyöstillä varmaan suurin tasoero RTR ja kisa-auton välillä  :huh:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 14.11.07 - klo: 19.46
Kyoshot ei oo nikkoja eikä myöskään mitään kisavehkeitä... se on sellanen kelpo alotus polttis. saa laitettuu rahansa siihen,jos vaikka sattuis olee 600 yli määrästä... nimimerkillä kokemusta on ja paljon. :tongue:.

Kyoshollahan on myös kisa vehkeitä, jotka ovat tosin ulkomailla paljon suositumpia kun täällä pohjolassa, johtuen ehkä hieman eri hintatasosta  :undecided: Kyosho ja Crono ovat jääneet Suomessa aika pahasta mm. Hobaon jalkoihin  :shock: Mutta kyllähän noita kyöstejä täällä suomenkin kisoissa näkyy, tosin aika vähän.   

Ehkä määrällisesti mutta jos katsot suomen ja ruotsin huippuja niin aika monta Kyoshoa sieltä kuitenkin löytyy vielä tänäkin päivänä. Toki samalla on sanottava ettei sieltä monta Hobaotakaan enää löydy, nyt kun Losi, CEN ja Hongnor ovat vieneet paikkoja A-finaalista ja tietysti sieltä löytyy vielä Mugenkin aika monelta. Joten karkeasti vois sanoa että aika tasoihin menee Kyoshon ja Hobaon kärkipään autojen määrä.

Nyt kun kuitenkin ollaan taas eri mieltä, niin katsotaan esimerkiksi vetäistynä SM osakilpailu 4

1 Ari Heinonen      VAU   87   45:05.139   HongNor
2 Joseph Quagraine   VAU   87   45:06.106  Hobao
3 Julle Pedersen   VAU   85   45:26.682    Mugen
4 Jarno Siltanen   Jkl Srk   82   45:19.101 Mugen
5 Arto Heinonen      VAU   81   45:16.235    CEN
6 Tomi Salonen      TUA   80   45:22.945    Kyosho
7 Jani Parjanen      TUA   77   45:24.534   Losi
8 Olli Viitanen (J)   AAU   73   45:09.372  Hobao
9 Jiri Jokinen (J)   PosUA   54   32:04.826  HongNor
10 Juha Sartesuo   LahUA   38   24:23.267    Kyosho

Miltä näyttää? 2 Kyoshoa, 2 Hobaota, 2 Mugenia, 2 HongNoria, 1 CEN ja 1 Losi


Kisat on kisoja mut tos vielä toinen esimerkki, oliko pari vkoa sitten, MM warmp up USA
1. Renaud Savoya Frankrike Mugen
2. Mike Truhe USA Losi
3. Raul Peris Spanien Kyosho
4. Andrew Smolnik USA CEN
5. Miguel Matias Portugal Kyosho
6. Gene Hickersen USA CEN
7. Taylor James USA Jammin
8. Davide Tortorici Italien Crono
9. Kelby Roberts USA Kyosho
10. Daviel Vega Spanien Mugen
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Täikampa - 14.11.07 - klo: 19.50
Jotkut haukkuu, jotku kehuu. Itsellä ei ole käsitystä, sillä ei ole ollut Kyoshoa. Kisa vehkeet ovat varmasti hyviä, ja hinnakkaita. Mutta ovatpahan aina kärkikastissa kilpailuissa.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 14.11.07 - klo: 20.16
teeppäs inferno mp 7,5 joku kisapeli :cheesy:. kyllä siitä saa jos on vaan rahaa... osta hyper 8 ja o.s.  v-spec ja sillä kisaaminen jo onnistuu.
Kyoshon piiiiiiittttkäää miinus tulee taas jälleen kerran mahdottoman kalliista varaosista... mutta "pihasudittelussa" ei ole sellaista onkelmaa. ei siitä nyt kokoaikaa mitään hajoa,paitsi mulla. kytkin,kone,spoileri,iskarit,renkaat,diffit kuivat,laiskat servot(oma vika),ruma koppa (ainaki 1).   huh huh. mutta on tolla saatu iloisiakin hetkiä ajon parissa ja sitten taas tuskaisia alkuhetkiä. :grin:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Rcede - 14.11.07 - klo: 20.56
Niin määrällisestihän tarkoitin, kun joka kolmannella tuntuu olevan Hobao, taino ainakin tällä foorumilla  :cool: Niin Kyöstimään eihän sitä 7.5 kisapeliksi ole tarkoitettukaan ja uskoisin että ei "vakio" hyper kasillakaan kovin moni kärkikuljetajista aja (?)
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 14.11.07 - klo: 21.28
Määrällisesti niitä on paljon mutta niin Kyoshojakin. Ne ei vaan päädy radoille asti joka on hieman sääli. Eikä tänne forumiin asti välttämättä. Hobao on ollu valtamerkki parit viimeiset vuodet ja hienosti nostaneet M8 luokkaa suurelle yleisölle. Tilanne on kuitenkin muuttumassa ja jo muuttunutkin ainakin minusta niin, että esim. Lavangossa Hobao ei ole enää edustettuna lähellekään niin kuin se oli kun aloitin.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: CluBBaH - 15.11.07 - klo: 01.28
Kisamenestyksellä on mun mielestä turha brassailla autojen suhteen. Uskoisin että antaa minkä tahansa valtamerkin kisapelin tän päivän ykköskuskille niin tulosta syntyy. Vaikka ite ostaisin nyt hongnorin joka näky olevan kärjessä , tuskin osaisin ajaa sen paremmin :D .Jälleen kerran todettava , kyosho on hyvä auto jos on rahaa jääny yli ja haluaa väkisin kalleinta.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 15.11.07 - klo: 08.43
Onko joku brassaillut? Kyllä tässä on lähinnä dissattu.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: CluBBaH - 15.11.07 - klo: 11.35
Onko joku brassaillut? Kyllä tässä on lähinnä dissattu.

Pitipäs taas kirjottaa nopeesti. Ajattelin vielä kirjottaessa että osuukohan mikan nilkkaan , ja osu näköjään :) . Oli tarkotettu yleisellä tasolla ja koskien muitakin topikkeja kuin tämä. Asiasta olen ennenkin marissut kun auto voittaa mestaruuden , saatikka fuili tai renkaat. Kuski se on joka sen voittaa. Ja nyt on kyllä meikäläinen jo niin metässä aiheesta että raikaa  :wink:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Mika R - 15.11.07 - klo: 12.41
Hehe, no hätä  :wink:
Kyllä se juuri näin on. On tuossa yllä ihan asiaakin kirjoitettuna. Jos nyt kuitenkin sellanen 7.5 on hankittuna niin kyllä sillä voi radalle tulla harjoittelemaan, niitä muutamia tänä kesänä nähneenä ihan mukavasti ne on menny. Yhdellä nuorella kaverillakin se rtr pata kävi tyhjäkäyntiäkin niin että olis voinu huusissa käydä välillä eikä olis sammunu, piti oikein ihmetellä hehe.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 15.11.07 - klo: 14.20
Niin. no eihän kyosho mp 7,5 ole mikään kisa-auto. Aaattelin ens kesäksi saada hyper 8/8pro:ta jos jollaa olis sellanen nii vois ruveta kattelee hintoja...
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: TheArska - 15.11.07 - klo: 15.56
Joo, ne jotka väittää että kaikki kyoshot on huonoja eivät tiedä mistä puhuvat, todennäköisesti kokemus ja tietämys ei ole kovin suuri, ovat vain lukeneet toisten tietämättömien kirjoituksia..
Mutta onhan se niin että lähes kaikki rtr kyoshot ovat autoja joita ei kannata ostaa, koska muilta valmistajilta saa enemmän vastinetta rahoille, kyosho maksaa paljon(ainakin suomessa) ja säästävät joka nippelissä(yksi hyvä esimerkki on steering rod eli se tanko joka menee servo saver:iltä ohjausservon vipuun, siihenkin pitää laittaa rautatangon pätkä vaikka yksi vanttiruuvi ja pallopäät ei niille montaa senttiä maksaisi ym.ym.)
Mutta jos on lompakko kunnossa niin kyöstin kisavehkeet ovat hyviä autoja ja niillä on niitetty mainetta ja kunniaa todella paljon, esimerkiksi ratapuolella 1/10 ja 1/8 polttiksilla on voitettu ehkä enemmän kuin millään muulla merkillä, kuin myös 1/8 infernolla krossissa...enään ei ehkä niin paljon kuin ennen..(johtuiskohan siitä että on enemmän kilpailukykyisiä merkkejä kuin ennen, mene ja tiedä, asiantuntija en ole itsekään, vain hieman asiaan perehtynyt..)..mutta noihin mainittuihin luokkiin varmasti varteen otettava vaihtoehto.. 
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 15.11.07 - klo: 18.47
Jees. Tuo on totta. Ja kunylöspäin selaa siellä CluBBaH jo totesi että se auto ei ihan kaikkea tee. suurin banaani jää kuskille.tai olkoot kapula tai mikä vaan niin kuski merkitsee ja TODELLA paljon. :wink:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Janne T - 15.11.07 - klo: 22.35
Kyöstimään,
Kyllä se MP7.5 on alunperin ollut nimenomaan kisa-auto, ja vieläpä menestynyt sellainen. Sports malli on sitten tuosta köyhdytetty. Uskoisin, että MP7.5 Kanai3 olisi osaavisssa käsissä kilpailukykyinen peli jopa tänä päivänä. Löytyyhän siitä jopa LSD-diffikin vakiona  :grin:

-t-janne-t-

ps. Myydään palstalta saisi halvalla 777sp2:den tai 777Wessa editionin.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: moukari - 16.11.07 - klo: 09.50
Ja tähän lisätäkseni että toiselle kuskille istuu toinen auto paremmin! Itselläni esim nousi nopeus todella paljon tälle kaudelle Finaali paikkoja tuli napsittua mitä ei tapahtunut todellakaa viime vuonna. Eli on se autostakin kiinni.
Huippu kuskit ajavat niin marginaalisilla eroilla ja  yber tasolla niitä ei minun mielestäni todellakaan kannata ottaa tässä topicissa esille. Vaan harrastajan kantilta mistä saa osat nopeasti ja kohtuu rahaan, Ehkäpä tärkein kaikesta siis keneltä löytyy tavarat hyllystä pitkän kisakauden. Voisin sanoa että meidän tiimimme lähes jokaisella kuskilla on auton vaihdon jälkeen vauhtia tullut paljon lisää ja ei varmasti kaikki ole tullut korvien välistä. RTR:n valinnassa kannattaa oikeasti olla tarkkana jos ostat jonkun täydellisen lelun ni raha ja innostus loppuu (meinasi ensimmäisen auton kohadalla käydä näin). Onpas tullu kirjotettua mielipiteitä  :lol:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: TheArska - 16.11.07 - klo: 18.30
Itsekin tiedän pari tapausta missä aloittelija on ostanut halvan rtr roiskeen ja saanut aivan väärän käsityksen koko rc harrastuksesta, kun mikään ei ole toiminut ja rahaa on palanut..enkä tarkoita nyt vain kyöstejä, muiltakin löytyy huonoja rtr autoja..
tää voi olla ehkä hieman väärä topicci tälle, sori, lopetan tän tähän..
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 16.11.07 - klo: 19.20
Kyöstimään,
Kyllä se MP7.5 on alunperin ollut nimenomaan kisa-auto, ja vieläpä menestynyt sellainen. Sports malli on sitten tuosta köyhdytetty. Uskoisin, että MP7.5 Kanai3 olisi osaavisssa käsissä kilpailukykyinen peli jopa tänä päivänä. Löytyyhän siitä jopa LSD-diffikin vakiona  :grin:

-t-janne-t-

ps. Myydään palstalta saisi halvalla 777sp2:den tai 777Wessa editionin.

Joo o. no sanoin varmaan turhan epäselvästi... kanai ja 777 ovat ihan kisakelpoisia. kun mulla on 7,5 rtr ja vuos. m. on -04. ja se näkyy... ei muuten mutta,kun koneet ei toimi kunnolla ja iskaritornit ym. on ihan heikkoja. vaihan ens keväällä hyper 8.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: TheArska - 16.11.07 - klo: 22.35
Saanko kysyä miksi juuri hyper?
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 17.11.07 - klo: 10.31
Ihan rauhassa,mutta olen siihen päätynyt kun kaverilla hyper8 ja kaksi hyper8=helppo säätää... ei kone mutta muuten... ja se on minut vakuuttanut. ja honkkari ois yks vaihtoehto mutta pitäis saaha suht edullinen ja toimiva peli. ja kun sudittelu alkaa olla jo tylsää niin pitäisi päästä....
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: moukari - 17.11.07 - klo: 14.26
Ainakin honkkarin RTR oli erittäin nopea tampereen radalla ku sellasta pääsin ajamaan ja koneessa on muute sitte punchii riittävästi. Nyt uudet RTR autot vissiin tulevat vielä oikeesti isoilla iskareilla eli kannattaa ottaa maahantuojaan yhteyttä ja kysellä ni tulee autojen erot selville tässä tapauksessa ilmeisesti Honkkari ja Hubbis eli ei muuta ku riivaan myyjiä.
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: Kyöstimään - 17.11.07 - klo: 18.34
Ei  tässä kiire vielä ole... ensi kesän rientoihin olen ajatellut. kun mopo jyllää tammikuussa. :tongue:
Otsikko: Vs: Kyosho
Kirjoitti: 4wdkanootti - 01.12.07 - klo: 00.17
Kysymys: voiko pyöränakselin katkeaminen ajossa olla normaalia?
Meneekö materiaalin viaksi vai hajoaako noita kisaajillakin.
8mm paksu ja terästä johon laadukaskaan poranterä ei pure, ja sokanreijästä poikki. Tosin ontto tuo on.
Jäätyneen polanteen yli vaan ajoin.

http://www.gfoto.com/UserPicPopup.asp?pid=5294414&alid=208363&uid=D485B89A8DD043FABCDC247930B7A443#PicShow