Moe
Onkos kyseistä uudesta mallista jo jollain jotain käyttökokemusta. Miten toimii, mitä kustantaa ja onko hintansa väärti. Vai kannattaako laittaa lisäkasa euroja ja ostaa esim. evo2
-APL
Tuota, käyttökokemuksia uutukaisesta Raycer mallista löytyy Tepolta joka on ko mallilla ajanut jo aikas pitkään... Toimii ainaskin matolla, josta osoituksena voitto heti eka kisassa. Hinta tällähetkellä Dantomilla on muistaakseni ~ 280€ mikä ei todellakaan ole paljon kun ajattelee mitä jotkut muut kauppiaat pyytää muun merkkisistä autosarjoista. On pitkälti makuasia haluatko ostaa Raycerin vai Evo2:en, kumpikin on varmasti huippu pelejä satsaamiisi euroihin nähden, tulitpa sitten päätymään kumpaan malliin tahansa. Ai niin, Raycerissa tulee lisäksi tuohon rahaan mukaan c-hub sarja. Itse olen ajanut vanhalla T1:llä ja olen ollut tosi tyytyväinen :)
Joo, henk koht voin sanoa sellasta että saa tuon Raycerinkin toimimaan, ainakin jotenkin. Kokemuksia on vasta muutamasta treeniakusta ja yhdestä kisasta. Kyllä se on hinta-laatusuhteeltaan ehdottoman hyvä. Jos haluaa panostaa hiilikuituun niin evon 2003 version saa vissiin jotain 60 euroa kalliimmalla. Mun mielestä makukysymys...
Ja nykyään tulee EVO 2 2003 versiossa C hub sarja mukana myös, joten kumpikin auto on hinta laatusuhteeltaan erinomaisia.
Muistaakseni noiden nykyisten Xray:den hinnat menivät siten, että Raycer maksoi noin 250 Euroa ja uusi Evo2 350 Euroa. Tuossa uudessa Evo2:ssa on mukana C-hub -sarja ja perinteinen Pivot Ball -sarja. Tuossa Raycerissä on tietääkseni vain tuo C-hub -sarja. Varsinkin tuo Raycer malli on hintalaatusuhteeltaan vähintäänkin erinomainen. Samaan hintaan ei varmaankaan löydy yhtä hyviä touring-autoja, joten luulen niiden yleistyvän melkoisesti.
Tässä kohtaa täytyy myös muistaa, että noissa paketeissa tulevat C Hub -sarjat on niitä komposiittisia, eikä pitempään jo myynnissä olleita alumiinisia vastaavia. En pysty ottamaan kylläkään kantaa kumpi materiaali on toimivampi, koska itsellä on kokemusta vain tuosta alumiinisesta.