Saisko viisaimmilta vinkkejä kumpi olis laadultaan ja mahdollisesti kestävyydeltään parempi?
http://www.traxxas.com/products/electric/emaxx3905/trx_emaxx3905.htm
vai
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=505&lang=en#modelexpo
Mitenhän tuo "SPORT" eroaa?????? normi e-savagesta... jos ei voimansiirrossa ole parannusta niin OSTA E-MAXX. siihen saa paremmin osia ja kunnon osia. itselläni on e-savage 2xbrushless ja harvoin ajamasta tullaan kotiin niin ettei mitään ole rikki. pari viimeistä ajokertaa meni noin 5min ajoilla kun ei kestänyt enempää ...Nyt tosin on metalliset taka akselit ja kunhan viimeinen tilaus jenkeistä saapuu niin on myös etuvetarit ja kardaanit metallia, eikä sekään auta jos diffien ulostulot ei kestä.. poikki jo 4kpl...Muuten tuo savage on hyvä ajella ja hypyissä helppo hallita.. ainoana miinuksena siis vetarit ja diffien ulostulot... muut osat tuntuvat kestävän tuolla 700w teholla
mitäs eroa on tolla e-savage:lla ja e-savage sport:illa?
no se ``sport`` siinä lopussa! :angel:
Autossa ei eroa mutta paketissa kylläkin, eli Sport-paketti ilman akkuja/laturia sekä TF-1 ohjaimella
(ei-Sport paketissa TF-3 ohjain)
http://www.hpieurope.com/kit-info.php?partNo=505&lang=en#modelexpo
Tietääks kukaa paljoo e-maxx kulkee yhel 3500 harjattomalla koneel.Ja keuliiko
Kulkee täysii ja nostaa hyttiä varmaan riittävästi. Kannattaa varmaan jatkaa tuolla e-maxxi topickissa.. ;)