Kun kaasutan gst 7.7 autolla aika äkäsee ja sitä toisen kerra sil toisel se huutaa tyhjää eli on (vapaa vaihe pääl) ja kun löysään kaasun se on normaali ja aina kun kaasuttaa kovaa se menee vapaalle. Mikä on syy?
EDIT: Lisätty ylimääräiset hymiöt.
Kakkosvaihteen yksisuuntalaakeri on rikki/likainen. Ei ota enää kiinni kun lyö kakkosen päälle.
Juu näi oli näppylät tänks :grin:
muute rc-rällääjä huomaatko millo se oikee vaihtaa vaihetta ylöspäi??? ku mä kaasutan nii tulee mojovasti ylös mutta missää vaiheessa ei kuulu et vaihe suurenee?
ootko huomannu samaa?
Tarkoitatko ettei kuulu äänestä kun vaihtaa ylös?
nii mulla se kuulostaa yks tokkoselta menolta
Noh. Kyllä sen kuulee jos nostat kieroksia varovasti. Tai siis kiidytät varovasti.
no mä yleesä kiihytän mäkee ylöspäi sillee pikku hiljaa lisää kaasua
Kyl se vaihetta vaihtaa se vaihtaa nii sulavasti etteis sitä kuule. Se vaihtaa, kun kasuttaa ja sen kierrokset hieman laskee tai pysyy paikallaa ehkä jotain sekunni aja :afro:
Tietääks kukaa olisko Oulun seudulla Ratoja polttiksille siis maastoratoja ei asfalttiratoja :huh:
ei hajuka missä siellä olis rata
Ei pahalla KL ... Tarviiko edes vastata jos ei tiedä ? :police:
no en mä tiiä kuha sanoin va ettei siel "varmaaka oo"...
eiku hetkone on siel joku rata mut en muista mikä
KL:lle lahjan antoi moderaattori vai mikä se oli, bannitkohan se anto vai miten se oli, viikon päästä pääsee takasin kirjoittaan vai milloinkohan se oli?
Lainaus käyttäjältä: Heuli - 15.03.08 - klo: 19.54
KL:lle lahjan antoi moderaattori vai mikä se oli, bannitkohan se anto vai miten se oli, viikon päästä pääsee takasin kirjoittaan vai milloinkohan se oli?
Kiitos :lol: Vahingossa et muista enää että milloin hän pääsee takaisin
Voi herraJumalan pöksyjen kuminauhan irronut lanka. Mul on menny 2 kuukaues 3 vetoakselintappia ja hehkutulppia pitäs mennä eniten ja niitä ei ole mennyt yhtää. Mitä niiden tappien paikalle kannattas laittaa, putkisokkako?
Alkuperäiset tapit on vähän liian kovaa kamaa. Jos niitä vähän kuumentaa kaasuliekillä, niin kestävät paljon paremmin.
Vanhat tapit saa pois 3 mm tuurnalla, uudeksi tapiksi ihan tavallista 3 mm teräslankaa.
Lainaus käyttäjältä: Rc-rälläri - 17.03.08 - klo: 21.29
Voi herraJumalan pöksyjen kuminauhan irronut lanka. Mul on menny 2 kuukaues 3 vetoakselintappia ja hehkutulppia pitäs mennä eniten ja niitä ei ole mennyt yhtää. Mitä niiden tappien paikalle kannattas laittaa, putkisokkako?
Jos jaksaa ja innostuu vaihtamaan akseleihin tappeja, niin kannattaa käyttää neulalaakerien neuloja. Muistaakseni 3 millin paksuudessa löyty ainakin 13,8mm pitkiä neuloja. Sitä joutuu vähän lyhentämään. Rälläkällä varovaisesti ja veteen välillä upottaen. Ei sitten pehmene turhaan. Ovat kestäviä. Löytyy laakeriliikkeistä.
Toinen vaihtoehto on ostaa kestävä auto. :wink:
kyl se sen viikon kesti "onneks" en kestäny olla poissa täältä :wink:
jaa nonnii nyt oon taas tääl.
jaa nyt mulle tulee vaa lisää ongelmia gst:een kanssa.
säädöt menee iha pielee väännän ja käännän mut ei se koskaa käy kunnolla.
ohjeissa sanottii tollane:
Nii mitä niissä ohjeissa sanottiin?
Toi sitten vissii tarkotti että ohjeissa ei sanottu mitään ongelmaan liittyen :mrgreen:
voi 16...
ne ei sit tullu.. kirjotin siihe:
3½
2
4
tai jotaa tollasta en muista enää...
Njjuuuu taas täällä kirjoittelen. Mulla o menny akseli tappi poikki pari kertaa ja olen käyttäny putkisokkia sen tilalla mutta eihän nekään oikeen kestä 2 menee niitäkin päiväs. Olisko ehdotuksia niiden tilalle. Olen ajatellut poranteriä tai jotain vastaavaa. :angry: :cry: :embarrassed:
Iinatista löytyy rata...
Vai missä se oli...