Hassu uutuusvekotin Kyosholta, lisätietoa täältä (http://www.kyosho.com/cars/kyoc0105.html)
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.kyosho.com%2Fcars%2Fkyoc0105b.jpg&hash=c24138a788a4558ea1edbb14930f4893cf692997)
Jotenkin vaan sopii toi rata-auton kori ja monsterin alusta yhteen.
Täytyyhän tuon hyväkin olla, kun on TR-15 alustalle tehty!
Olisi kyllä hauska päästä tuollaisen puikkoihin. :)
Paljohan tommonen maksais?
On nimittäin tarkotus ostaa syksyllä uus auto nii tommonen vois olla sopiva :D
Toi maksaa n.400e, Tietonikkarista katsoin.
No ei se sit kauheen kallis ole.
Ei niin. Varsinkin jos on laadukas. Ihan hienolta tuo näyttääpi kuten late jo totesi. Ihmeen hyvin ne Kyoshon insinöörit osaavat sovittaa korit ja auton yhteen. Maavaraakin näyttää löytyvän tarpeeksi. Iskarithan voi aina vaihtaa toisiin ja viilata lisää joustovaraa, tosin epäilen sen tarvetta!
Ihan menevältä näyttää. Renkailla pääsee ainakin asfaltilla sa savella. Savella tosin voi ongelmaksi muodostua noi nypyt, sillä ne kerää kosteaa savea aika tehokkaasti ja äkkiä renkaat ovatkin slicksit! Täytyypi katsoa jos 400 euroa jostain saisi, sitten vain kokeilemaan! Maalla ainakin löytyy noita temmellyspaikkoja.
Mitenköhän nuo pitkät tukivarret kestävät iskuja, veikkaan, että aika huonosti. Joutuupi varmaan tekemään itse alumiinista jos katkeaa.
Kyllä se laadukas on. Sehän on suora kopio TR-15 Infernosta, tosin pidemmillä tukivarsilla ja suuremmilla renkailla.
Täytyy myöntää, että tuo on erittäin houkuttelevan näköinen, mutta täytyypi hillitä itseään, kun omistan jo Inferno TR-15.
Seuraava auto on suurella todennäköisyydellä TR-15 ralliversio. 8)
Kyoshon sivuilta muuten löytyy ihan hieno video kyseisestä autosta.
Näyttää ainakin kestävän aika kovaakin menoa tuo.
http://www.kyosho.com/gallery/kyoc0105-lg.mpg
Tietäiskö kukaan paljon tollanen mahtaa kulkea?
Heitto : 35-40km/h
Toivottavasti sun heittos meni pieleen, koska toihan olis sitte ihan järkyttävän hidas :roll:
Eipä mennyt pahemmin pieleen.
Luulisin, että siihen on laitettu maastoajoon tarkoitettu välitys eli lyhyt.
Lyhyellä välityksellä saadaan kiihtyvyyttä ja sitä myöten myös auto ns. vääntää paremmin eli jaksaa kiivetä pikku nyppylänkin päälle.
Ja kuka nyt nopeuksia katsoo varsinki, kun puhutaan jonkun tason monsterista?
Kyllä toi varmaan vähän kovempaa kulkee, kun mä ajoin vakiolla Traxxas Nitro Rustlerilla poliisitutkaan 63km/h ja kovempaakin olis vielä päässy. Vaikka tietysti, jos auto on tarkoitettu totaaliseen maastomöngintään niin sitten huippunopeus voi olla tuolla 40km/h alemmalla puolella. Kuvista päätellen tuo ei vaikuta kuitenkaan kovin "möyryämismonsterilta"(vaikka varmasti toimii siinäkin) vaan enemmäkin nelivetoiselta trukilta, jossa on touring-kori, joten kyllä toi varmaan johonkin 50km/h pintaan vetää. (tai ainakin MUsta TUntuu siltä... ):roll:
Toi oli huono veto verrata Traxxasin Nitro Rustleriin, jossa on 2-portainen laatikko ja tehokkaampi kone! Sitäpaitsi Rustler on stadium truck. :x
Ei se Inferno TR-15 kulje kun reilut 40km/h. Kokemusta on, Inferno TR-15 omistajana!
Enkä usko, että monsterilla sen lujempaa pääsee.
Mää ainakin pidän ton auton näöstä.
Jos tosta pitää, niin pitää paljon. Jos ei, niin ei yhtään.
Lainaus käyttäjältä: "late"Toi oli huono veto verrata Traxxasin Nitro Rustleriin, jossa on 2-portainen laatikko ja tehokkaampi kone! Sitäpaitsi Rustler on stadium truck. :x
Ei se Inferno TR-15 kulje kun reilut 40km/h. Kokemusta on, Inferno TR-15 omistajana!
Enkä usko, että monsterilla sen lujempaa pääsee.
Korjauksia:
1.Rustyssä ei ole 2-portaista laatikkoa (oliskin, sitten se vasta kulkis..)
2.Koneena mulla on TRX .15 Pro, joka on vain jonkin verran Kyoshon konetta( kai tossa on GS15R koneena?) tehokkampi. TRX2.5 koneella voitaisiin jo puhua vähän suuremmista tehoeroista.
Eikös toi kuitenkin oo enemmän stadium truck kuin monster truck, vaikka nelivetoinen onkin. Vaikka tuokin vähän riippuu mikä on omasta mielestä monsteri ja mikä stadium trukki, mun mielestä monsterissa pitää olla isot renkaat ja pitkät joustot. Joustot tossa voi olla kohdallaan, mutta renkaat ovat mielestäni liian pienet monsteriksi. Minun silmissäni tuo siis näyttää silti enemmän stadium truckilta kuin monsterilta.
Jos kerran autoa ajaneena sanot, että Inferno TR-15 ei kulje kuin ~40km/h niin asia selvä. Mun nopeusveikkauksethan olivat ihan mutua...
:wink: pistetään vielä tommonen ettei kukaan ala hernehtiä
Lainaus käyttäjältä: "EvoQ"Lainaus käyttäjältä: "late"Toi oli huono veto verrata Traxxasin Nitro Rustleriin, jossa on 2-portainen laatikko ja tehokkaampi kone! Sitäpaitsi Rustler on stadium truck. :x
Ei se Inferno TR-15 kulje kun reilut 40km/h. Kokemusta on, Inferno TR-15 omistajana!
Enkä usko, että monsterilla sen lujempaa pääsee.
Korjauksia:
1.Rustyssä ei ole 2-portaista laatikkoa (oliskin, sitten se vasta kulkis..)
2.Koneena mulla on TRX .15 Pro, joka on vain jonkin verran Kyoshon konetta( kai tossa on GS15R koneena?) tehokkampi. TRX2.5 koneella voitaisiin jo puhua vähän suuremmista tehoeroista.
Eikös toi kuitenkin oo enemmän stadium truck kuin monster truck, vaikka nelivetoinen onkin. Vaikka tuokin vähän riippuu mikä on omasta mielestä monsteri ja mikä stadium trukki, mun mielestä monsterissa pitää olla isot renkaat ja pitkät joustot. Joustot tossa voi olla kohdallaan, mutta renkaat ovat mielestäni liian pienet monsteriksi. Minun silmissäni tuo siis näyttää silti enemmän stadium truckilta kuin monsterilta.
Jos kerran autoa ajaneena sanot, että Inferno TR-15 ei kulje kuin ~40km/h niin asia selvä. Mun nopeusveikkauksethan olivat ihan mutua...
:wink: pistetään vielä tommonen ettei kukaan ala hernehtiä
Veit sanat suustani veliseni :wink:
Tarkistin Traxxas.comista seuraavat tiedot :
-Nitro Rustlerissa on TRX 2.5 kone (suurempi ja tehokkaampi kuin GS15-R ja sitäpaitsi mistä olisin voinut tietää, että sulla on tuo pienempi kone?)
-Siinä on 2-portainen laatikko
-Se on takaveto
-Sen huippunopeus on 47mp/h eli n. 75km/h
Luulin tietysti, että sulla on se Nitro Rustler 2.5. :|
Ja se on varma tieto, että Inferno TR-15 ei kulje kuin 40km/h tai ripauksen yli.
Voihan se TR-15 monsteri lujempaakin kulkea kuin ~40km/h, jos siinä on pidempi välitys kuin Inferno TR-15.
Joo ei toi sit varmaan kulje Inferno TR-15:ta enempää. Mutta laitahan vielä linkki tai copypaste tosta Nitro Rustlerin 2-portaisesta vaihteesta kun mä en löytänyt siitä mitään tietoa ja Traxxaksen foorumillakin oli vähän aikaa sitten kysymys 2-portaisesta ja siellä sanottiin, että ainakaan Traxxas ei tee niitä.
TRX 2.5 Racing Engine
• Ball Bearings
• EZ-Start 2™ electric starter
• Tuned pipe exhaust system
• Double deck T-6 aluminum and composite chassis
• Magnum 281™ transmission with ball bearings!
• Adjustable, easy-to-change gear ratios
• X-tra long, fiber-composite, suspension arms
• Planetary differential with steel gears
• Powerful disc brake
• Telescoping, U-joint driveshafts
• X-tra long, high-volume, oil-filled Ultra Shocks™
Ja tossa Nitro Rustlerin videollakin olin kuulevani vaihteen vaihdon.
Aikamoinen peli olis, jos siinä ei olisi 2-portaista laatikkoa.
mutta eihän tossa sanota mitään 2 portasesta vaihteistosta. :?
No täytyy olla mun oma moka sitten.
Sori kun rupesin syyttämään teitä.
Sekasin varmastikin johonkin toiseen tehokkaaseen Stadiumiin..
Niin, toi Adjustable easy to change gear ratios taitaa tarkoittaa, että välityssuhdetta on helppo muuttaa, joka kyllä on totta :wink: