RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: opa - 05.05.03 - klo: 23.04

Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 05.05.03 - klo: 23.04
1. Olen huomannut tässä muutaman kerran ajettuani hiekalla, että auto likaantuu nopeammin, kuin voisi uskoa. Yleensä jo 5 minuuttia kunnon rallia hiekalla saa auton aivan tukkoon ja huolto/ajo-tahti onkin 5 minuuttia ajamista ja 5 tuntia hinkkaamista  :wink:  Kuvia katsellessa ihmetyttää, että kuinka autot ovat aina niin viimeisen päälle puhtaita...miten se on mahdollista? Onko kuvat aina otettu juuri kokoamisen jälkeen vai millä putsaatte autojanne?

2. Autoni koppa on aika huonossa maalissa ja niinkin mielikuvituksellisen värinen kuin valkoinen ja mieli tekisi tehhdä siitä erivärinen. Millä vanhan maalin saisi poistettua korin kärsimättä? Tai voiko esim. normaalilla spray-maalilla saada siedettävää jälkeä, jos maalaa ulkopuolelle?

ps. muistan nähneeni netissä sivun, jossa oli suuri galleria rc-autoja ja joukossa älyttömän hieno Civic Type-R hiilikuitunokkapellillä ja Kiihdytys-Focus (meguiars tekstit kyljissä)! Kertokaa, jos tiedätte osoitteen...oli pirun paljon muitakin hienoja autoja!
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: coronet - 06.05.03 - klo: 06.59
Tamiyalla on mielestäni jotain hiilikuitukoreja.
Ainakin muistan nähneeni hiilikuituisen Ferrari Modena 360:sen.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: RChullu - 06.05.03 - klo: 08.20
Itse puhdistan ajon jälkeen kompressorilla, ja jos siltä tuntuu niin toluliuoksella. Sähköt pitää tietysti ennen sitä ottaa pois.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 06.05.03 - klo: 08.28
yleensä noi hiilikuidulta näyttävät korin osat tehdään itse maalaamalla, mutta ovat ihan tavallalista lexania poikkeuksena toi tamiya

autot puhdistetaan ajon jälkeen esim vanhalla hammasharjalla ja pensselillä tai paineilmapuhaltimella

en suosittle maalaamista korin ulkopuolelle, osta uusi kori

off-topic:
itse ajoin eilen asfaltoidulla tienpätkällä jossa on kääntöpaikka - ainoa joka oli puhtaaksi ajettu koneella. kyllä silti pöly lensi ja  auto oli ihan ruskeassa pölyssä ajon jälkeen. vaikka alue ei ollut ihan pieni, niin silti tuntui että tilaa oli liian vähän ja sai olla tosi tarkkana että auto pysyi tiellä; pöly teki asfaltista tosi liukkaan. onnistuin sitten siinä välissä kolauttamaan auton sivuluisussa kanttariin ja kori halkes vasemmasta etukulmasta - no onneks sen sai teipattua kasaan ja vähän maskeerattua sitä niin ettei juuri näy. kivien ansiosta myös laatikon toisesta hammasrattaasta meni pari hammasta poikki (vmenee aihtoon)
täytyy taas todeta, että tässä hommassa vaan pitää olla valmis pieniin tappiohini, muuten tekee väärää hommaa. mutta ajo oli muuten ihan sika hauskaa!
Otsikko: hiilikuitu nokkapelti civic jaa kiihdytys foordi
Kirjoitti: mascot - 06.05.03 - klo: 12.01
Opa noi mainitsemasi kuvat on muistaakseni HPI-Racingin sivustolla readers rides osastolla. Ja se Focus mallia kiihdytys on rakennettu staattiseksi malliksi eikä ole koskaan ajettu! Civicin konepelti on hiilikuitu kopiota eli itse liimautuvaa tarraa! molemmat kopat on ihan normaaleja Lexan eli polykarbonaatti muovia.



Btw. Mika millä autolla ajelet?


no niin löytyihän se civicci ainaki:

http://www.hpiracing.com/graphics/gallery/2003-01/week4/mat05.jpg
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: JK - 06.05.03 - klo: 12.37
CRC:eetä pintaan niin auto on kuin pakasta vedetty. Pahimmat möhnät kannattaa tietysti puhaltaa tai harjata pois ennen bilikan öljyämistä.
Jotkut suosii myös tolun ja runsaan veden käyttöä. Laakerit ja nivelet saattavat tosin mennä tukkoon.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 06.05.03 - klo: 12.46
"kuivapesu" on paras eli pyyhettä, harjaa ja sivellintä, ei mitään nesteitä, ne auttaa vaan likaa tarttumaan entistä paremmin  8) siis autoa purkamatta ..

Mascot: autot löytyy tosta alta linkistä, eniten tolla Lambolla viime aikoina mitä nyt oon lähiauleilla rällänny (adrenaliiniboostia u know) ku eii oo jaksanu radalle ajaa 25km:a vesisateen uhka päällä
Otsikko: Re: hiilikuitu nokkapelti civic jaa kiihdytys foordi
Kirjoitti: rc-boy - 06.05.03 - klo: 13.33
Lainaus käyttäjältä: "mascot"Opa noi mainitsemasi kuvat on muistaakseni HPI-Racingin sivustolla readers rides osastolla. Ja se Focus mallia kiihdytys on rakennettu staattiseksi malliksi eikä ole koskaan ajettu! Civicin konepelti on hiilikuitu kopiota eli itse liimautuvaa tarraa! molemmat kopat on ihan normaaleja Lexan eli polykarbonaatti muovia.



Btw. Mika millä autolla ajelet?


no niin löytyihän se civicci ainaki:

http://www.hpiracing.com/graphics/gallery/2003-01/week4/mat05.jpg

Muuten, auto on kyllä Nissan Silvia... Ihan hieno, uusimmissa kuvissa on "vähän" laitettu Toyota Supra. Se olisi hieno!
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: adrenaliini - 06.05.03 - klo: 14.14
jos pesen auton perusteellisesti  perusteellisesti: mooottori + kaiki sähköt pois sitten suihke/paine pulloon vesi tolu sekoitusta ja sillä auto läpi (voi hel**** että tuleee pudasta jokaisesta osasta je sen takka ) sitten samaan pulloon vetta ja suihkutella  koko auto läpi kun auto on kuiva muovi osat kiiltää ei niihin tartu likakaan niin helposti.  sitten servot ja motti kiiltäviksi.   aiaiaiaia naapurit on kateellisia kun on auto puhdas 8)  :lol:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Maajussi - 06.05.03 - klo: 14.24
Ite en ainenkaan käytä mitään nesteitä puhdistus ympäristön takia. Käytössäni on hammasharja, suti ja puhallin.  (puhallin= kumiveneen täyttöpumppu :mrgreen: )

Eka otan tankin ja moottorin irti, sen jälkeen puhaltimella suurimmat pois ja sitten pensseli viuhumaan.  Kun kaikki on puhdasta(myös moottori ja tankki), niin taas auto on valmis kasattavaksi.  Ja sitten kovaa ajoa taas!
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 06.05.03 - klo: 15.32
Mä pesen joka ajon jälkeen auton vannepuhdistusaineella. Ei tarvitse kuin suihkuttaa ja antaa olla parin minsaa ja huuhtelee lämpimällä vedellä pois. Lähtee kaikki tahmeet löpöt hyvin pois  :wink:  Ja en mä mitää sähkölaitteita irrottele... ku ei suoraan niitte päälle laske.. Tossa aineessa on vielä vahaakin  8)
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Rc hemmo - 06.05.03 - klo: 15.37
itse käytään kompresoria jossa omn 12barin poaine, sillä lähtee lika hyvin, mutta  perusteellisen putsauksen teen joka toinen kuukausi, tai tarpeen mukaan.
Otsikko: Jatkoa
Kirjoitti: opa - 06.05.03 - klo: 21.44
Tännehän tuli heti hyvä kasa neuvoja ja ohjeita. Kiitos kaikille siitä! Itse olen putsannut autoani pensselillä ja hammasharjalla ja irrottanut kaikki helposti irtoavat osat ensin...esim. tankin, mutta ongelmaksi muodostuu moottori! Se kiinnittyy neljällä ruuvilla pohjalevyyn ja yksi ruuvi on ikävästi kulunut siitä kannasta, eikä sitä saa irti...mikä avuksi?

ps. Tuo auto oli todellakin Nissan...etulasissahan luki Nismo! Harmittaa ihan pirusti, kun en löydä sivua enää...siellä oli kyllä näkemisen arvoisia autoja enemmänkin  :cry:

ps2. enkä tietenkään luullut, että konepelti oli oikeaa kuitua...lookkia vaan  :D
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: RChullu - 06.05.03 - klo: 22.19
opa: poraat sen ruuvin pois siitä
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 06.05.03 - klo: 23.13
Pitääkö siihen tehdä sitten uusi kierre vai kuinka?
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: zzs - 07.05.03 - klo: 07.01
Kokeile eka tongeilla kääntää sitä ruuvia. Tai sahata siihen talttapäärruuvimeisselille ura. Porausta en onle itse koskaan kokeillut, mutta kai siinä riittää, kun saa sen ruuvin kannan pois tieltä. Sitten jäljelle jääneestä kierteestä kiinni tongeilla ja kääntö.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: RChullu - 07.05.03 - klo: 14.46
Jos moottorin ruuvi on uppokantainen, niin sitä ei saa sahattua. ja muutenkin se on aika hankalaa, suosittelisin ennemmin porausta. eli vaikka vähän pienemmällä terällä poraat reiän keskelle ruuvia niin, että kanta tippuu pois. ja sitten vaan pihdeillä uuvin kierro-osa pois reiästä.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 07.05.03 - klo: 14.54
Ruuvi ei ole uppokantainen, mutta aika vaikea niin pienen ruuvin kantaa voi olla sahata muutenkaan. Kanta ulkonee varmaan 0.5 milliä pohjasta  :shock:  Täytyy varmaan porailla...kun ensin sais edes poran, jos sen vaikka sais irti sieltä. Aika ikävää, kun ei pääse putsaan kunnolla, kun pirun viheliäinen ruuvi kiukuttelee  :evil:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 07.05.03 - klo: 14.55
Lainaus käyttäjältä: "RChullu"Jos moottorin ruuvi on uppokantainen, niin sitä ei saa sahattua. ja muutenkin se on aika hankalaa, suosittelisin ennemmin porausta. eli vaikka vähän pienemmällä terällä poraat reiän keskelle ruuvia niin, että kanta tippuu pois. ja sitten vaan pihdeillä ruuvin kierro-osa pois reiästä.

just näin. itse olen tehnyt usein samaa. enää ei oo tarvinnut kun
a) laittaa vain vähän ruuvilukitetta
b) käyttää ristipääruuvien tilalla teräksisiä 6-koloruuveja
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 07.05.03 - klo: 14.58
Onkohan se kustannuskysymys, ettei tosiaan voida laittaa kuusiokolo-ruuveja heti tehtaalta käsin? Olisi mielestäni huomattavasti helpompaa toimi niiden kanssa. Noi ristipäät kuluu aina kelvottomiks ja sitten vasta kivaa onkin! Jonain päivänä teen suuren investoinnin ja vaihdan kaikki pohjalevyyn tulevat ristipäät kuusiokoloiksi...
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 07.05.03 - klo: 15.03
sano muuta, omistani voin vaihtaa tosin vain pohjan moottoripukkien ruuvit, koska muut on upotettuja kantaruuveja (siis niitä kartionmuotoisia)
titaaniset sellaset vois kestää paremmin? no eipä ne nyt muutenkaan oo juuri kuluneet, motin ruuvit kuluivat eniten - ei enää..
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: zzs - 07.05.03 - klo: 16.36
Jos aikoo vaihtaa alustaan kuusiokoloruuvit, kannattaa ostaa sellaisia uppokantaisia. Muuten kuluvat ja aiheuttavat samoja ongelmia kuin ristipäätkin.

Yksi hyvä keino estää ruuvien kuluminen on laittaa etu- ja takapäähän 1 tai 2 ruuvin alle pala ohutta vanerilevyä. Mä laitoin Superiin jotain balsantapaista 3-4 mm paksua levyä sellaiset 5x5 cm palaset. Näin alustakin pysyy paremmassa kunnossa ainakin asfaltilla ajettaessa. Ja kun puut kuluvat, niin uutta peliin. Helppoa ja vaivatonta. Ralliautoon voisi pistää vaikka koko alustan kokoisen levyn. Materiaalia voi löytää kaupoista ostoksien lastauspaikalta, siis puisia hedelmälaatikoita. Niistä saatu 20x40cm levy painaa muutama kymmen grammaa. Ja F1:sten tapaan puinen pohjalevy kuluu pompuissa yms. 8)
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: coronet - 07.05.03 - klo: 17.13
Itse suosittelen myös ruuvien korvaamista kuusiokoloruuveilla.
Halvalla saa jostakin paikallisesta ruuvikaupasta ja huolto/mekkaus helpottuu huomattavasti.
Mutta varovainen saa olla, koska niitä tulee helposti kiristettyä liikaa.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: RChullu - 07.05.03 - klo: 20.58
itse ostin ruuvi.netistä muutaman uppokantaisen kuusiokoloruuvin ja ne eivät kestäneet mitään, heti pyöreiksi. normaalin kuusiokoloruuvit kyllä kestivät mainiosti.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: MikkoY - 07.05.03 - klo: 22.44
Samalla linjalla kuusiokoloruuvien kanssa.
Tuo ei varmasti ole rahallisesti kenellekkään ongelma, kunhan katsoo mistä ruuvit ostaa.
Ainakin Lahden seudulta löytyy 3 hyvää ruuvikauppaa, mistä ainakin tähän asti on löytynyt kaikki ruuvit.
Tottahan kannattaa sitten katsoa minkälaisella työkalulla ruuveja vääntää.
Perinteisiä "T" mallisia kuusiokolo avaimia löytyy joka työkaluliikkeestä, mutta kannattaa katsoa mitä ostaa.
Hudyn työkalut ovat huippuluokkaa. (ei mainos)
Tuosta putsauksesta, pensseli, hammasharja, liuotin.
noillakin eväillä saa jo puhdasta aikaan.
Kompuraa käyttäessä pitää ottaa huomioon ilmanputsari. Ei koskaan puhallusta siihen. Kone pois ennen puhallusta, tai sitten erityistä varovaisuutta!!

Mikko
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 08.05.03 - klo: 08.17
eilen putsasin koko auton ja erittäin puhdas tuli vaikka oli todella likainen (hiekan pölyn ja polttoaineen sekoitusta sisäänajon jäljiltä) hammasharjalla, parilla pensselillä ja rätillä. riitti kuin irrotin motin, tankin ja laatikon. ei nesteitä. kuin uusi.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: late - 08.05.03 - klo: 13.47
Nurmikolla ajetteassa ei ole noita sotkeutumis ongelmia.
Vielä kun liimaa ilmastointiteipillä jonkun levyn, joka peittää vauhtipyörän ja päärattaan aukot niin auton puhdistamiseen ei tarvitse käyttää aikaa.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 25.05.03 - klo: 14.49
Nyt löytyivät kuvat Civicistä ja Focuksesta:

(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rcxotic.com%2Fpkg-gallery%2Ftc_full%2F0202.jpg&hash=74312d3d67f03ca195630bdf02ae9fba990bbffc)

(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.rcxotic.com%2Fpkg-gallery%2Ftc_full%2F0203.jpg&hash=6ec9ae39179a070bd11ff0d98ebbfc86406a836f)

Galleeriassa löytyy myös tooodella paljon muita vähintään hienoja autoja...käykää ihailemassa!
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: rc-boy - 25.05.03 - klo: 14.56
Erittäin hienoja, mutta mikä se osoite on?
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: opa - 25.05.03 - klo: 15.04
Oho...

http://www.rcxotic.com/pkg-gallery/gallery.shtml
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 19.08.03 - klo: 12.42
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.geocities.com%2Fbentheman22%2F22.jpg&hash=1d8fdc85d36d036cc34384636cf01b9059aa0e03)

Pidettäkö yhtä siisitinä autonne ?  :shock:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: PART - 19.08.03 - klo: 22.55
:D Kyllä tulee siistinä pidettyä melkei joka ajo kerran jälkeen pesu ja huolellinen kuivaus.Suosittelen kaikille sellaista 50/50 tolu vesi seosta lähtee lika ja auto tuoksuu männyn raikkaalle.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 19.08.03 - klo: 23.02
tyhmä kysyy täällä, mut mix mun koneella ei tuo kuva näy minkä laitoin ? toisella koneella näkyy  :?
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: blenheim - 20.08.03 - klo: 08.12
Ei näy mulla. Kuva kyllä on olemassa...
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: tux10 - 20.08.03 - klo: 14.10
Ei näy mullakaan
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Antti S - 20.08.03 - klo: 19.26
Sama tilanne
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: mike_87 - 20.08.03 - klo: 21.50
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.geocities.com%2Fbentheman22%2F22.jpg&hash=1d8fdc85d36d036cc34384636cf01b9059aa0e03)

nyt vissiin näkyy!! mulla ainakin.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: blenheim - 21.08.03 - klo: 07.20
Ei näy edelleenkään...
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 21.08.03 - klo: 08.33
harmi ku ei näy. mun työpaikan koneella näky hyvin  :roll:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Puuha-Pete - 21.08.03 - klo: 13.23
Nyt näkyy mulla.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Antti S - 21.08.03 - klo: 14.52
Eipä näy
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: mike_87 - 21.08.03 - klo: 15.04
aukaskaa tuon kuvan ominaisuudet ja kopioikaa siitä osoite ja liittäkää se tuohon osoiteriville!
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: @rcman@ - 21.08.03 - klo: 15.38
tosta sen kuvan näkee ainakin
www.geocities.com/bentheman22/22.jpg

jos ei vieläkään toimi niin kopioikaa toi linnkki ja liittäkää se tonne minne kirjotetaan toi osote.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: mike_87 - 21.08.03 - klo: 21.27
eipä näy, mun neuvo toimii.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Mika R - 21.08.03 - klo: 21.38
voi taivas, mä kopsasin ton selaimen urliin ja kuvä näkyi, ja minusta ei todellakaan kaiken tämän turhan keskustelun arvoinen, mutta sehän on vain mun mielipide  :mrgreen:

eli kokeilkaa copy-pastea selaimen Address kentään
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 21.08.03 - klo: 22.37
no, eihän se niin kummonen ollu, mut tulipa tänne ainaki viestiä  :wink:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Eagle - 22.08.03 - klo: 23.11
Kompressorilla saa ehkä parhaan jäljen, mutta kompressori maksaa usein palion.
Itse ostin kompuran biltemasta ja sillä onkin hyvä puhdistaa autoa pelkästään ilmalla tai tarvittaessa vesisaippua suihkeellakin.
Useimmiten otan sähköt pois mutta en aina.
Ehkä olen laiska, mutta ajan useimmiten nurmikolla jossa auto ei niinkään likaannu, tai ehkä hitaammin... :wink:

hyvää ajelua...
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Heikkri - 22.08.03 - klo: 23.13
Täällä on taas puitu todellista asiaa oikein urakalla ??
Kompura on tosiaankin käyttökelpoinen. Satasella saa hommaan soveltuvia vempeleitä. Varmaan etelän ostosparatiiseista halvemmallakin.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Eagle - 22.08.03 - klo: 23.55
näin on.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: mike_87 - 23.08.03 - klo: 10.50
mun isukilla on raksahommista johtuen sellanen 800€:n KGK kompressori. hyvin lika lentää.

tähän auton likaantumiseen johtuen, millä putkella helpoiten saisi vedettyä pakokaasut taakse koska tympeesti on savage p******a kun siihen limaan tarttuu hiekkapöly.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: @rcman@ - 23.08.03 - klo: 12.14
ei mitään kopressoria tartte
menee vaan huoltsikan kautta.
siellähän on paineilmaa.
mä ainakin putsaan sillä usein.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: blenheim - 23.08.03 - klo: 12.47
Meillä on kotona kompura kun asutaan maalla. Sitä tarvii aina ja on ollut hyvä myös rc-auton puhdistuksessa.
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: extremekoivula - 07.02.04 - klo: 16.57
(http://documents%20and%20settings\jonas.xn--kalevi\typyt\omat'_url-c5b24bb)
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: hannu_s - 07.02.04 - klo: 18.50
Auto näyttää sille kuin sillä olisi ajettu koiran... Tiedätte kyllä...
Itse puhdistan auton aina kun tulee purettua tai korjattua jotain.
Eli Alpha3 ollessa kyseessä joka ajokerran jälkeen :mrgreen:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Joona H - 07.02.04 - klo: 18.54
Lainaus käyttäjältä: "extremekoivula"(http://documents%20and%20settings\jonas.xn--kalevi\typyt\omat'_url-c5b24bb)
Ei toimi
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: gekko - 07.02.04 - klo: 19.19
ei mullakaan....
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: kukkalapio - 07.02.04 - klo: 20.19
eikä mulla :(
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: AssoPoika - 07.02.04 - klo: 20.56
samat sanat
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: Pekka V - 07.02.04 - klo: 21.12
sanat samat
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: hannu_s - 07.02.04 - klo: 21.20
Nyt on osoitteessa virhe... Ei näy tiälläkään...
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: gekko - 07.02.04 - klo: 22.05
:lol:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: fiesta6 - 07.02.04 - klo: 23.27
Minäkin vastaan, ei näy mikkelissäkään  :roll:
Otsikko: Auton puhtaanapitäminen + huolto
Kirjoitti: rc insinööri - 15.02.04 - klo: 19.02
minä puhdistan autoni kompuralla saa olla aika varovainen  ettei mene laakereihin,sitä mä vaan et minun kompurassani on yli 20 bar. :D