Morjensta me ostettiin tänään tommonen Nitro MT2 G.30 auto ja me ollaan käynnistetty sitä vetonarulla. Ja hehku on toiminu osaatteko sanoa että kun me käynnistetään se auto niin rupee huutamaan ja renkaat pyörii iha taysillä ei olla koskettu säätöihin.
Kaasu on luultavammin päällä. Eli kannattaa katsoa ohjeet. Suodatin pois ja katsoo sen kaasun paljonko auki neutraalilla. Siis trimmit radiosta keskitetään, ja senjälkeen kaasun pitäisi olla hivenen auki. Tuosta kannattaa ainakin liikkeelle lähteä. Ja tyhjäkäynti ruuvista säädetään sitä paljonko kaasu on auki.
Kaasaarin säädöt päin p:tä tai kaasuservon oletusasento/linkin säädöt pielessä. Kannattaa ruuvata kaasarin ruuvit ohjekirjan mukaan "kiinni" ja sitten siitä tehdasasetuksiin. Tyhjäkäynnin säädön voi tarkistaa niin, että ottaa ilmanputsarin irti, tällöin näkyy kaasyttimen luisti, ja siellä pitäisi olla rakoa maksimissaan 1mm. Jos tuo on OK, niin pannaan virrat päälle, jos luisti liikkuu nyt enemmän auki, niin silloin pitää servosta lähtevää kaasulinnkiä hieman säätää tai sitten ottaa servovarren irti servosta ja pistää sen sellaiseen asentoon, että kaasuttimessa näkyy se n.1mm rako. Noilla ohjeilla pitäisi päästä alkuun.
Ihan tuli deja vu-ilmiö tässä, onhan sulla lähetin ja vastaanotin päällä kun käynnistät auton? :azn:
Lainaus käyttäjältä: Breweri - 24.05.08 - klo: 23.03
Ihan tuli deja vu-ilmiö tässä, onhan sulla lähetin ja vastaanotin päällä kun käynnistät auton? :azn:
Kyllä On Virtta Päällä............
Lainaus käyttäjältä: Iigor - 24.05.08 - klo: 16.40
Kaasaarin säädöt päin p:tä tai kaasuservon oletusasento/linkin säädöt pielessä. Kannattaa ruuvata kaasarin ruuvit ohjekirjan mukaan "kiinni" ja sitten siitä tehdasasetuksiin. Tyhjäkäynnin säädön voi tarkistaa niin, että ottaa ilmanputsarin irti, tällöin näkyy kaasyttimen luisti, ja siellä pitäisi olla rakoa maksimissaan 1mm. Jos tuo on OK, niin pannaan virrat päälle, jos luisti liikkuu nyt enemmän auki, niin silloin pitää servosta lähtevää kaasulinnkiä hieman säätää tai sitten ottaa servovarren irti servosta ja pistää sen sellaiseen asentoon, että kaasuttimessa näkyy se n.1mm rako. Noilla ohjeilla pitäisi päästä alkuun.
eikö nyt olis kumminkin helpompi säätää ohjaimesta se kaasu kohdalleen.
harvemmin uusissa rtr autoissa on vivut vivuillaan :p
niin ja onhan sulla virrat päällä autosssa sekä ohjaimessa kun käynnistät?
mikä ohjain tuon auton mukana tuli?