RC10.FI

Yleiset => Polttisautot => Aiheen aloitti: hc cob - 30.05.08 - klo: 18.10

Otsikko: kyoshon moottorin kiinnitys (.15)
Kirjoitti: hc cob - 30.05.08 - klo: 18.10
eli kun on käynyt sillai ikävästi,että kyoshon .15 kokoisesta moottorista on mennyt lohkossa olevien kiinnityskohtien rei`istä kierteet,niin ei saa moottoria pysymään kiinni,vaan löystyy (LIIKAA) ja sitten kuluttaa ratasta.

eli pitäisikö ostaa semmoinen kyoshon moottoripukki (3:lla ruuvilla kinnitettävä) siihen väliin kun en tiedä että tuleeko sitten moottori liian ylös?
olisiko muuta keinoa saada moottori pysymään kiinni (siten että sen saisi irtikin)
Otsikko: Vs: kyoshon moottorin kiinnitys (.15)
Kirjoitti: TheArska - 30.05.08 - klo: 18.42
Kyoshon rtr koneet on yleensä kiinnitetty kolmella pultilla suoraan lohkoon, mutta niissä on lohkon kyljessä koneen korvat normaalia moottoripukeilla tapahtuvaa kiinnitystä varten, eli pukki/t tulee neljällä pultilla pohjalevyyn ja kone pukkiin myös neljällä pultilla. Kone pysyy niillä oikealla korkeudella, kyosho kauppiaalta saat varmaan juuri kyseiseen autoosi tarkoitetut pukit joilla saat sitten myös muun merkkiset koneet autoosi kiinni.
Otsikko: Vs: kyoshon moottorin kiinnitys (.15)
Kirjoitti: hc cob - 31.05.08 - klo: 17.28
niin ja sitten pitäis porata 4 pitkulaista reikää pohjaan että sellaisen saisi kiinni ja tai ostaa autoon tarkoitettu sinieloksoitu alum. moottorinkiinnityslevy + kalliit erillismoottoripukit, yksiosainen halvempi?
niitä on siis sellaisia mitkä tulee 4 ruuvilla kiinni lohkoon ja alustaan sekä sellaisia mitkä tulee 4:llä lohkoon ja 3:lla alustaan alkuperäisten reikien kohdalle,nostaisi konetta n.1,5mm ylemmäs,kun tulisi koneen lohkossa olevien ns. "ruuviulokkeiden" alle.