No niin. Tuli hankittua tollanen kampe käytettynä.
Kivaa oli ajella jonku aikaa kunnes jotain levisi??
Kone kiertää mut kuuluu jokin rahina ja voima ei välity renkaisiin...??
Ihan pirun varovasti ku lähtee niin alkaa liikkun, mutta heti ku avaa kaasua tai tulee nousua niin rupee rahiseen.
Oon toistaiseksi aika uuno ton kans ku ei ole ohje kirjaa ja on eka polttis. :huh: :huh:
Oisko kellään tai missään sähköisessä muodossa ohjeita?
Toki muutkin vinkit ovat tervetulleita.
Jos joku voi auttaa niin ois hyvä ku tekstit tulis niin selvästi että varmana tajuan mistä osasta on kysymys :grin:
onko spurrista(pääratas) sileä?(eli onko hampaan kunnossa).
ja onko diffit(tasauspyörästö) kunnossa?
-jarkko
ps. jos olen väärässä niin joku kokeneempi voi antaa oikean neuvon. :wink:
Joo tais alustavasti vika löytyä.
Etu ja taka tasaus pyörästö antaa periksi.
Pitää purkaa ja katsoa mitä on syöny.
diffin lautasrattaat on noissa se heikkokohta..tuntuu että eivät kestä kovin kauaa,vaikka välykset on shimmattu kohdalleen.
mites noi välykset saa kohilleen noissa rattaissa??
Repäset jostain lehdestä paperisuikaleen ja syötät sinne kytkinkellon ja spurrin väliin. Moottorin kiristys paikoilleen ja liuska pois välistä - siinä se.
LAINATTU :grin:
-Jarkko
niinpä mut nyt oli kyse tasauspyörästöstä..se onkin hankalampi shimmata paperia käyttäen.
pistät välyksen ensin sillai et pyörii nahkeesti,ja hammaskosketus tuntuu pyörittäessä.
sitten shimmiprikkoja pois yks kerrallaan kunnes rupee pyörimään nöyrästi,eikä ole ylimäärästä välystä kuitenkaan..tai jotensaki tollai.
Koitin kaivaa tietoa mut en oikein löytänyt, joten kysymys kuuluu...
Tohon autoon on vaihdettu team infinity 18 motti.
Heti kättelyssä tuli olo että eihän nykyaikana noita käyntiin tarvi kiskoa.
Mikä roto startti hässäkkä tohon ois sopiva vai onko sellanen startteri sit ehdottomasti parempi??
Mielipiteitä ja painavaa faktaa tietenkin mukaan vastauksiin. :grin:
ps. linkkejä linkkejä kauppoihin.
mistä löytää uuden diffi rattaan. saisko linkkejä
Kokeileppa vaikka googlea nyt ensin.