*muokkaus*
okei, piilotetaan tyhmimmät kysymykset ja todetaan että koitetaan saada mahtumaan kolmas servo siihen rinnalle asennettua :)
Ilmeisesti kyse ei ole itse kaasuttimen luistin tyypistä, vaan sen liikeradasta?
Esim. Team Macigissä muutetaan auton pitkittäissuuntaan makaavan servon liikerata vetoluistille sopivaksi suorakulmaisella linkillä, joka muuttaa vetosuuntaa juuri sopivat 90 astetta. Uskoisin olevan helpompaa ratkaista ongelmasi teknisesti kuin yrittää löytää (autokäytössä)toimiva rumpukaasutin noinkin isoon moottoriin.
tässä kyseinen setuppi, antaa vähän osviittaa ahtaudesta.
kliksuttelulla isommat kuvat.
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.munkuvat.org%2Fuploads%2Fthumb_118187&hash=9f20db6ca8d378824e3a782ac49b2698d62516d3) (http://www.munkuvat.org/kuvat/118187.jpeg)(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fwww.munkuvat.org%2Fuploads%2Fthumb_118191&hash=481a463aa35e7b7c387b8ce38bca02d8869a0024) (http://www.munkuvat.org/kuvat/118191.jpeg)
Käännäppäs servo toisin päin niin saat linkin kaasulle.
Sitten et tarvitsekkaan enää kuin oikeanlaisen servovarren, eli mallia L
Toisinsanoen hankit + mallisen servovarren ja pätkäset siitä kaks sakaraa pois jollon sulle jää L jäljelle.
no hitto, oishan se pitänyt hokata, tossahan kuvassakin näkyy tommoinen plussan muotoinen servonvarsi. :embarrassed: lähdin miettimään jo asiaa liian hankalasti.