Thunder Tiger SSB on nyt sitten "kuollut"
Kun yrittää ryypyttää, niin fuili ei nouse letkussa. Vuotoja ei pitäisi olla välillä alkukäyrä > pakoputken tiiviste > pakoputki > paineletku > kaasutin. Toinen ongelma on taas tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=WzDVm_4la_c (http://www.youtube.com/watch?v=WzDVm_4la_c)
Eli laitan fuilia kaasariin ja käynnistän. Kierrokset nousee ittekseen, vaikka kaasua ei paina. (Radiolaitteet päällä)
Tossa vielä se video:
Ootko kattonut ohjaimest kaasu trimmin että onko neutraalil?
Täytyypä katsoa.
MUlla ei saanu auto kans löpöä nii laitoin tankin kannesta letkun tankin pohjalle nii johan alko löpöö tulemaan
Mulla menee letku kiinni siihen tankin pintaan ja siitä lähtee sit jotain sinne pohjalle, mistä se sen fuilin ottaa.
Kierrokset ei enää niin noussu kun laitto trimmin keskelle. Vika voi olla pakokäyrän tiivisteessä, koska se näytti kostuvan kun laittoi käyntiin. Veikkaan, että tiiviste vuotaa. Taitaa muutenkin olla ton auton kohta aika lentää kaaressa kaatopaikalle. On niin huono yleiskunto.
ota siitäki video kun se lentää kaatopaikalle :wink:
Jos auto on ihan uusi avaa tulppaa pikkusen ja koita rykiä käyntiin.
Ei oo uusi auto..
No jos tuolla videon tyylillä yrität konetta käyntiin niin ei mikään ihmekkään että noin tapahtuu.
Älä laita polttoainetta suoraan kaasariin vaan ryypytä moottori niinkuin se pitää.
Jos teet noin kuin videolla niin tietenkin moottori lähtee käymään sillä polttoaineella minkä olet kaasariin juuri syöttänyt, mutta letkut pysyvät tyhjinä ja polttoaineen saanti loppuu heti.
Eli...
Tankki täyteen.
Kaasu auki.
Sormi pakoputken päähän ja vetele starttinarusta kunnes näet letkuista polttoaineen saapuvan kaasariin asti.
Vetele kone käyntiin.
HOPLAA.
Siinähän se onkin kun löpö ei liiku letkussa kun ryypyttää.
Tukos pillin painenipassa, kaasarissa tai letkuissa.
Mikäli se ei ollenkaan liiku niin ei ole muuta vaihtoehtoa silloin kun jossain tukos..
No nyt toimi, mutta eipä toimi enää... Kaasutin vuotaa kaikki löpöt raittiiseen ulkoilmaan.