Eli auto johon ko. moottori asennetaan on inferno mp7.5 sport3
autoa on hieman päivitelty ja tuommoinen grp:en kone tuli hommattua joten ajattelin
kysäistä viisaammilta että, mitähän kytkinasetelmaa olette käyttäneet?
elän semmoisessa käsityksessä jotta, tuo vakio kytkin ei välttämättä ole paras mahdollinen vaihtoehto
liekö sitten jokin komposiitti kytkin tai vastaava parempi ainakin kestävyydeltään?
normi 3-pala kyosho tai joku muu
ääni Fioronin turboslidelle. koko kesä samalla kytkimellä eikä kulumaa näy juurikaan, varmasti ensi kesäkin samalla setillä.
Säästä rahasi uuteen autoon. Tuo Kyosho hajoaa valitettavasti ihan kohta! :sad: Trust me, I know what I am saying! Puhun omasta kokemuksesta...
Lainaus käyttäjältä: marzoid - 18.08.08 - klo: 09.15
Säästä rahasi uuteen autoon. Tuo Kyosho hajoaa valitettavasti ihan kohta! :sad: Trust me, I know what I am saying! Puhun omasta kokemuksesta...
Eiköhän se riipu aika pitkälti käyttäjästä... Ja jostain syystä näissä tuntuu olevan sellaisia yksilöitä, jotkaa kestää kovempaa rääkkiä kuin toiset, siis Kyosholla meinaan. Käyttäjästäse kuitenki paljo riippuu. Toinen ajaa nätimmin, mm. hyppyyttää ja törmäilee vähemmän kuin toinen...
Noh. Eikun kantapään kautta! Niin minäkin lopulta opin... :lol:
Kummasti karkaa aiheet täällä..
en kysynyt että, onko autoni huono tai hajoaako se kohta
kysyin että, mikä olisi sopiva kytkin ko. moottorin kanssa joka ei taas ole mikään kyoshon moottori.
Yleistä: autolla on nyt ajeltu kovaa ajoa lavangon kuralätäkkö radasta aina astrakaanin kymmenen metrin
bigair:hin asti ja mitään vikoja ei ole ollut havaittavissa ja niin kuin, aikaisemmin kirjoittelin
että, autoa on siis päivitelty voimansiirron ja alustan osalta huomattavasti joten, teen kyllä itse johtopäätökseni
että, mihin autoon sijoitan ja mikä on huono ja mikä hyvä siinä asiassa ei tarvitse neuvoa.
ellen sitten, erikseen kysy jotain aiheeseen liittyvää ja mielestäni ei kannata kyseenalaistaa kenenkään
autoa jollei siitä ole mitään kongreettista tietoa vai olenko väärässä?
autohan saattaa olla sellainen auto ettei ole tosikaan :grin:
hyviä ajohetkiä kaikille ja kiitos asiallisista vastauksista niitä lähettäneille
palataan sitten kun, jotain vikaa ilmenee.
Lainaus käyttäjältä: Lehtonen250 - 18.08.08 - klo: 13.11
hyviä ajohetkiä kaikille ja kiitos asiallisista vastauksista niitä lähettäneille
palataan sitten kun, jotain vikaa ilmenee.
Palaat asiaan sitten aika pian.... :lol:
Kunhan yritin varoittaa. Jotkut uskoo/tajuaa hyviä neuvoja, jotkut ei.
mistä noita fioronin turbo slide kytkimiä saa?iso-hepa? vai onko kyseinen liike vielä toiminnassa?
Esimerkiksi Sabesta:
tuosta vauhtipyörä: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36934&grpid=5052 (http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36934&grpid=5052)
ja tousta palat: http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36935&grpid=5052 (http://sabe.fi/hobby/index.php?prodid=36935&grpid=5052)
Voipi olla että jossain myydään settinä, mutta joudut itse ottamaan selvää..
Ja eiköhän Iso-Hepastakin saa, ainakin jotain viikkoja takaperin löyty vielä hyllystä paloja.
Vauhtipyörä ja palat myydään erikseen, tietääkseni tehtaalta ei settinä tule.
Mitä tulee tuon kytkyttimen kestoon, niin... ikuinen on melkeinpä lähin mitä sylki suuhun tuo. Tänä kesänä sain yhden jousen poikki 05 ostetusta setistä. :cry:
Kiitti "valaisijoille" tilasin just sabesta turbo-slide kytkimen.