Nyt olisi todellisella tiedolla käyttöä, arvailla osaamme itsekkin.
Eli jos vaikka Jerry tai Jani tai Jouni tai joku tietää mikä peli tämä on, niin haluaisin tietää??
(https://rc10.fi/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fjaatiedostosi.com%2FSCHS%2FM8_Buggy.jpg&hash=051489ba99a327ba3326e0435061e14598690179)
-A-
Tuo on niitä crono pelejä jota Jouni käytti myös MM-96 kisassa. Maailman painavin M8 auto, tai olla just piirun verran yli 3700gr.
Jerzi
PS En ole ikinää omistanut cronoa :lol:
Crono on (olen omistanut).
Mitenkäs on Mugen vaihtunut viimevuosisadan Italiaanoon?
Eli siis Crono, kiitokset tiedosta.
No ei se mun ole, huh huh sentään!! Kaveria yritän vaan autella, kun haluaa päästä pojan kanssa ajamaan tollasella ja on osia rikki ja puuttuu.
Jos jollain on samanlaisen raato tai osia ko. vempeleeseen, niin ollaan kiinnostuneita, saa laittaa viestiä.
-A-
Aika mielenkiintoisen näkönen etujousitus tuossa vehkeessä. Mitä nyt vanhoista pienoismalleista muistan (vm.1992 tai 94) niin cronolla tais olla jossain vaiheessa siinä pro-mallissa joku floater diff tms. (tosin takana) eli siis koko perä jousitettu renkaiden erillisjoustituksen lisäksi...? Näyttäs vähän samanlaiselta tosin vaan siis edessä... Minkäslainen tuo etujoisitus tuossa oikein on? Mitä liikettä varten nuo toiset jouset tuossa edessä on? :police:
Lainaus käyttäjältä: Hyper - 20.08.08 - klo: 15.22
Aika mielenkiintoisen näkönen etujousitus tuossa vehkeessä. Mitä nyt vanhoista pienoismalleista muistan (vm.1992 tai 94) niin cronolla tais olla jossain vaiheessa siinä pro-mallissa joku floater diff tms. (tosin takana) eli siis koko perä jousitettu renkaiden erillisjoustituksen lisäksi...? Näyttäs vähän samanlaiselta tosin vaan siis edessä... Minkäslainen tuo etujoisitus tuossa oikein on? Mitä liikettä varten nuo toiset jouset tuossa edessä on? :police:
Nosiis siinä vaan on kahdet etuiskarit, en mä tiedä miks. Ripustukset on täysin normaalit muuten.
-A-
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 20.08.08 - klo: 10.42
Maailman painavin M8 auto, tai olla just piirun verran yli 3700gr.
Jerzi
Onko noin? Muistelen vaan, että tuohon aikaan crossarit olivat vielä kevyitä, ennenkun alettiin asentelemaan kaiken maailman radioboxeja, kurasuojia ym. Kattokaas siipitukeakin, miten siro.
Ehkä MrOllinmäki saisi kaveriltaan tietoa painosta, ihan vaan mielenkiinnon vuoksi.
Lainaus käyttäjältä: *remppa* - 20.08.08 - klo: 20.17
Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 20.08.08 - klo: 10.42
Maailman painavin M8 auto, tai olla just piirun verran yli 3700gr.
Jerzi
Onko noin? Muistelen vaan, että tuohon aikaan crossarit olivat vielä kevyitä, ennenkun alettiin asentelemaan kaiken maailman radioboxeja, kurasuojia ym. Kattokaas siipitukeakin, miten siro.
Ehkä MrOllinmäki saisi kaveriltaan tietoa painosta, ihan vaan mielenkiinnon vuoksi.
Kyllä hävetti mennä Jounin auton kanssa katsastukseen kuin se oli kuin panssarivaunu ja ne viellä laittoi sen puntarille että ei vaan ole alipainoinen auto :lol: Hitto oli kyllä naurussa pitelemistä. Toivotaan että Jouni vastaa tähän nyt niin voi kertoa kuinka paljon yli se oli 3700gr.
Jerzi
PS Aimo Mauravaaran auto oli kevyt ja niin oli Jani Kongankin auto (kyoshoja mollemmat). Minullakin oli aikoinaan hiilikuituinen alusta turbo burnsissä mutta ei se mitenkään hirmu kevyt ollut.
jerzi sä sanoit viimeksi 3700gr ja nyt 2700gr joten kumpi on oikea?
Paha pulma indeed. Kumpikohan olis typo jos puhutaan painavasta autosta, 2700 vai 3700, Hmmm....
(wink: Nykygrossit n. 3300)
Lainaus käyttäjältä: tontsa96 - 21.08.08 - klo: 17.40
jerzi sä sanoit viimeksi 3700gr ja nyt 2700gr joten kumpi on oikea?
Joo sori, oltiin muijan kanssa äsken silleen :p ja spasmat meni hetkeksi aikaa sekaisin mutta 3700gr se oli.
Jerzi
Joo,joo... Kumminkin jäi parta näppiksen väliin.
Mikäs muuten noissa on minimipaino?
Lainaus käyttäjältä: AE-Mod - 21.08.08 - klo: 20.57
Joo,joo... Kumminkin jäi parta näppiksen väliin.
Mikäs muuten noissa on minimipaino?
Näkisit minut nykyjään. Nyt ne naiset vasta minun perään onkin :lol: Aikoinaan oli MM kisoissa tuo 3000gr ja EM kisoissa 3200gr.
Jerzi